Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hier gaat alles goed.. gister en vanmorgen wat menstruatie achtige pijn gehad. Zit nu in mijn vruchtbare periode verwacht ik. Weer eens ff kijken wat het gaat worden. Blijf wel last van mijn borsten houden.

ik heb net toch iets raars meegemaakt wat ik normaal nooit hebt.
Nu zit ik op dag 16 en toen ik net na de wc ging een klodder bruin bloed in de wc. Sorry misschien beetje tmi en met afvegen ook nog heel veel. Nu maar even een inlegkruisje ingedaan. Het was ook erg donker.
al een paar dagen last van mijn onderbuik en gister veel van mijn onderrug. De spanning op mijn borsten is niet weggegaan sinds de menstruatie was begonnen. Volgens de cyclus van 29 dagen zou ik vandaag mijn lh piek hebben. 
Wat denken jullie??

Ooh wat raar! Bruin bloed is oud bloed dus misschien zat er nog wat van je vorige menstruatie? Geen idee nog nooit meegemaakt. 

Ja heel raar.. nu ook echt rood bloed. Dit verlies ik alleen als ik Nasr de wc ga. Heb een inlegkruisje in en daar komt eigenlijk niks in. Misschien een mini puntje. Verder nog iets heel geks. Links onder in mijn buik heb ik steeds een soort plopjes. Als er iets ik mij beweegt haha. Alleen dan super laag. Echt een heel raar gevoel. 

Terug
Bovenaan