A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2008 #74 1 dag werken en al zoveel gemist lekker gezellig hier elfje en ingrid ik duim voor jullie muis en anies ik wacht jullie ervaring met de ovulatie testen af en wie weet als het nodig is ga ik ze in ronde drie gebruiken. verder heb ik tuurlijk aan namen gedacht koen en sofie vindik leuk of esmee en jesse kort maar krachtig en lekker nederlands vind mijn vriend erg mooi verder ben ik al begonnen met het oefenen voor het klussen... en mijn nod is 20 maart en idd 1kindje tweede ronden. voor mijn hyves check hellenkpr.hyves.nl liefs Nelle
1 dag werken en al zoveel gemist lekker gezellig hier elfje en ingrid ik duim voor jullie muis en anies ik wacht jullie ervaring met de ovulatie testen af en wie weet als het nodig is ga ik ze in ronde drie gebruiken. verder heb ik tuurlijk aan namen gedacht koen en sofie vindik leuk of esmee en jesse kort maar krachtig en lekker nederlands vind mijn vriend erg mooi verder ben ik al begonnen met het oefenen voor het klussen... en mijn nod is 20 maart en idd 1kindje tweede ronden. voor mijn hyves check hellenkpr.hyves.nl liefs Nelle
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2008 #78 Hoi melis, Het lukt me niet om je accepteren. Ik zal jou wel uitnodigen dan kan je mij accepteren hihi
Hoi melis, Het lukt me niet om je accepteren. Ik zal jou wel uitnodigen dan kan je mij accepteren hihi
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2008 #79 Meiden Ik ga er weer vandoor. morgen avond ben ik weer terug op het forum. Eerder kan niet Moet morgen werken en heb daarna vergadering Fijne avond!!!!!!
Meiden Ik ga er weer vandoor. morgen avond ben ik weer terug op het forum. Eerder kan niet Moet morgen werken en heb daarna vergadering Fijne avond!!!!!!
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2008 #80 hoi Ingrid is goed! fijne avond verder en werkse morgen!! liefs