The Dreamgirls

er staat idd vaak op de testen dat je ze vanaf je NOD kunt gebruiken, ik lees alleen heel veel dat de testen pas later pos. scoren soms zelf na 2 weken!

welke test gebruik jij?

Hallo allemaal,

Wat een gezellige boel hier!!En wat spannend voor jullie, elfje en Ingrid!Ik duim voor jullie dat jullie toch een positieve test in je handen mogen houden!!!!

Ik vindt Yara, Robin en Isa leuk voor een meisje, en voor een jongen Mika!
Wat vinden jullie ervan??

Hey Melis, wat grappig dat je mijn hyves hebt gezien, hoe doe je dat???Hebben er nog meer van jullie hyves, ben benieuwd,haha!!!

Knuf Anies

hahah je heb een aparte naam en die kwam dus maar weinig voor ;) dus heb in het zoek vakje anieska ingetypt en zo kwam ik op je hyves. ik zal je even toevoegen als vriend dan kan je die van mij ook zien!

liefs

Hoi Anies,

Wij gaan inderdaad gelijk op! Begin jij ook op dag 10 te testen? Waarom is de beste tijd 12.00 uur? In de bijsluiter staat dat helemaal niet vermeld. Ik heb ze gekocht bij Testjezelf.nl  
Hoelang ben je al bezig met zwanger worden? Er staat meestal 1 jaar voor. In mijn vorige zwangerschapswens heb ik 2 jaar erop gewacht....Dat hoop ik nu niet meer mee te maken maar je kan het niet plannen. (Zucht) Nog maar een weekje oefenen en dan weer op voor de "klusweek". Dikke kus.

Hey muis,

Bij mijn ovulatietesten stond erbij dat het niet mocht met ochtendurine en het liefst om 12.00, en op een vast tijdstip elke dag!En er was nog iets met zoveel uur niet drinken maar kan de bijsluiter niet meer vinden!
Ik begin maandag met de testen, ben benieuwd!~Hoop zo dat het deze maand raak is!We zijn nu 14 maanden bezig!Best lang!Bij Jesse was ik in ronde 2 zwanger!

xje

Terug
Bovenaan