The Dreamgirls

hoi allemaal ,goede morgen.
even een vraagje aan jullie;ik temperatuur nooit(heb dit wel een tijd gedaan)maar nu was mijn temperatuur vanmorgen vroeg(5.00)36.6 terwijl dit normaal gesproken 36.9 a 36.8 is maar maandag is mijn NOD al.
nu weet ik wel dat het af hangt van griep/weinig slaap,maar griep heb ik helemaal niet en ja tekort slaap is mogelijk omdat mijn zoontje het wel eens luek vindt om sóchtends vroeg eerder te komen,maar vraag me toch af of dit het is.

weet iemand of dit ook een soort temperatuurs dip kan zijn?

sorry voor het redelijk lange verhaal.

Goedemorgen dames!

jeetje nog druk geweest gisteren allemaal lees ik haha wel gezellig hoor.
Corina ik heb geen ervaring met temperaturen kan je dus helaas niet helpen.

En hier nog steeds geen ongi maar wel weer en neg test.
Nou nog maar even afwachten weer. Het is geen ramp als ik niet zwanger ben, het is tenslotte nog maar ronde 1 maar dan wil ik gewoon ongi worden en dan kan ik verder!
Ga nu gezellig thee leuten bij een vriendinnetje.
Kom vanmiddag nog wel even langs

Hoi Corina.

Als je elke dag 's ochtends op precies dezelfde tijd temp. en hij is nu lager dan zal je waarschijndelijk ongie gaan worden. (Natuurlijk hoop ik voor je van niet!) Als je morgen weer juist weer hoger  temp. dan kan de temp van vandaag inderdaad niet juist zijn. Er is in de eerste dagen tot net voor je eisprong een redelijke constante temp in je lichaam. Net tijdens en na je eisprong is je temp hoger en zakt net een paar dagen voor je ongie weer langzaam. Als je zwanger bent, heb je meestal wel een temp van rond 37 of meer.Ik weet niet hoeveel ronde's je dit al bij houd maar het moet elke keer ongeveer op hetzelfde uitkomen qua grafiek. Dat is dus een nadeel van tempen, je moet meerdere ronde's alles noteren, achteraf pas kunnen zien wanneer je eisprong is en elke dag die termo in je "kont" steken.....Niet echt romantisch als je 's ochtends lekker spontaan effen wil klussen met je man. (Nu even niet, ik moet tempen schat!) Ha,Ha. Ik maak een  grapje, maar ik heb het voor de 1e zwangerschap een maand of 6 ook gedaan hoor. Als die wens er is dan heb je er alles voor over. Ik  zelf  ga nu eerst eens ovulatietesten gebruiken, ivp tempen. Gebruik jij die ook  naast je temp.lijst?
Dikke kus en  ga duimen dat ie temp van vanochtend lekker fout was!  

Terug
Bovenaan