The Dreamgirls

hoi muis bedankt voor je reactie,
maar wat ik al zei ik heb een tijdje getempt. en vaak ging de temp.pas omlaag opde dag van mijn ongi zelf.en toevallig had ik dat de vorige maand ook gedaan op die dag en toen   was die 36.3 entoen dacht ik van ok vandaag wordt ik ongi.

voel ,me nu erg moe,last van mijn buik/darmen

en ehee oja,ik was er om 5uur niet uit geweest,maar wel om 7.3 om even de kleine te verschonen en toen was de temperatuur 36.8,nou je kan mij veel vertellen ik weet dat als je uit bed gaat dat je temp. dan iets veranderd,maar niet veel.

ik snap ook affentoe niks meer van mijn lichaams temperatuur.

maar bedankt voor je lieve reactie.

ik heb nu net ook nog even mijn temperatuur opgemeten want ik dacht even kijken hoeveel dat nu scheelt tussen vanmorgen dat ik nog in bed lag en nu al 5uur uit bed ben. en hij was zojuist precies 37.0 ik verwachtte dat hij nu dan nog hoger moest zijn als 37.0.

misschien heb ik wel kans dat 36.6 voor mijn lichaam een hoog temperatuur is sóchtends,volgens mij is dat per lichaam verschillend.

het meiden

drukmet het tempraturen zie ik?
heb er zelf niet echt ervaring mee. het schijnt dat je drie maanden moet tempen elke dag rond het zelfde tijdstip en dat in een grafiek moet bijhouen en dan kan je zien wanneer je eisprong is.

mij lijken die ovulatie testen toch wat idealer. maar ik hoop zo dat dat niet nodig is en dat het deze maand raak is.

wat lijkt een maand lang te duren als je hier mee bezig bent!

liefs Nelle

oja   Anies

Jesse is zeker een leuke naam.. heb het altijd al mooi gevonden!
kort en krachtig maar niet allerdaags.

ik werk op met kinderen dus dus wil niet mijn kind dezelfde naam geven als 1 van de kinderen van mijn werk. dus dan vallen er al wel heel wat namen af.
daarnaast  zijn in onze vrienden groep ook al wat kinderen geboren en die namen kunnen dus ook niet meer.
makkelijk is het niet hoor om dan een leuke naam te vinden...

slikken jullie allemaal al foliumzuur?
ik nl nog niet
liefs Nelle

Hoi Muis

Ja die slik ik al een maandje ;) maar bedankt dat je het tegen me zegt.

Nelle, ja het is best belangrijk voor de gezondheid van je kindje, het verkleint de kans op een ernstige aandoening van je baby. eigelijk moet je eraan beginnen voordat je zwanger probeert te worden maar dan ben je iets te laat mee hihi tot dat je 3 maanden zwanger ben! maar zou het zeker kopen als ik jou was!! is ook niet duur ik heb die van de etos €2,99 voor een potje met 60 tabletten en 1 per dag slikken!

Hier nog even een site: http://www.slikeerstfoliumzuur.nl/

liefs melissa

Hey Jo

Balen joh dat de test negatief is! Nahja maar hopen dat je dan snel ongesteld wordt en met de 2de ronde kan beginnen!! Of dat de test het fout heeft natuurlijk (dat nog liever!!)

liefs

Terug
Bovenaan