The Dreamgirls

Owja wat ik nog aan jullie wilde vragen: hebben jullie van moeders voor moeders gehoord.. hiermee kan je vrouwen helpen die geen kindje kunnen krijgen, je moet dan zodra je zwanger ben je urine opvangen en dat wordt dan opgehaald, ze halen er een bepaalde stof uit die bij zwangere vrouwen in de urine zit.
Ik ga hier zeker aan meedoen als ik zwanger ben!!
Hier de site:
http://www.moedersvoormoeders.nl/

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een dagje werken!!
Ik had veel te lezen zeg!Leuk!
Ik heb geen ervaring met temperaturen, maar ga deze maand voor het eerst aan de slag met ovulatieiesten!
Ben al een maandje ofzo begonnen met zwangerschapsvitamines van vsm, puur mama geloof ik.
Is best prijzig!Het kan natuurlijk ook goedkoper!
Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?Heb gewerkt op de bso, was alleen met 10 kids, heb hyacintjes geknutseld!Heb nu lekker weekend!
Ga zondag met mijn zoontje naar kabouter Plop!, lijkt me erg leuk!Ben benieuwd wat hij ervan vindt.

Liefs Anies

Oh en ik wil trouwens ook mee doen aan moeders voor moeders, ben er nu zelf achter hoe erg het is als kinderen krijgen niet vanzelf gaat, en als ik daar iemand mee kan helpen, doe ik mee!!!!

Hoi meiden,

Ik ben er weer na hard werken. De vergadering ging niet door.We moesten wel bij elkaar zitten. We kregen te horen dat een collega  iets  kwaad aardig heetf in haar lymfe. Ze kunnen nog niet zeggen dat het kanker is.....dat was echt ff slikken.
Sorry ik moest het ff kwijt.

Vandaag ben ik ongi geworden! Dus ga deze ronde ook aan de ovu-testen.
Vanaf welke dag beginnen jullie?
Ik had nu een cyclus van 26 dagen dus dan is mijn NOD 26 maart als ik goed geteld heb.

Ik heb ook geen verstand van tempraturen...sorry.

Moeders voor moeders kende ik al. Wist het alleen niet hoe het heette. Ik ga er zeker ook aan mee doen zodra ik zwanger ben!!!!!!

Hallo allemaal

Anies wat leuk zeg kabouter plop! Zal hij vast wel leuk vinden!

en ingrid erg voor je collega hopen dat het goedaardig is dan!!
Ik heb vannochtend gewerkt, was echt zo rustig!! Heb maar een beetje huiswerk zitten maken voor school hahah nog 4 maandjes en dan ben ik daar vanaf :D

liefs

Hoi Ingrid,

He getsie, wat een rot nieuws!!!Tuurlijk kan je dat hier ook kwijt!!!

Op zich lekker dat je ongi bent geworden, dan kun je tenminste ook weer verder!
Dus...op voor de volgende ronde!!

xje anies

Oow sorry ingrid ik lees nu pas dat het kwaadaardig is :s
Ik hoop dat het dan nog weg te halen is en nog niet uitgezaait...

Terug
Bovenaan