The Dreamgirls

ben nog steeds niet ongesteld, als ik het wel word ga ik denk ik nog niet aan de ovu testen. wil denk ik nog een paar ronden wachten.
om de dag klussen en dan moet het vast een keer  goed komen!

oja sorry dat had je al gezegt .
Maar om de dag klussen moet ook werken toch?
Ik ga weer.
tot morgen!

Succes allemaal

hey meiden al weer flink wat bij geschreven...

ingrid wat naar van je collega hopelijk komt alles goed...

en ook weer ongi geworden dus mee naar de volgende ronde...

en alleen elfje wacht nog op de mesntruatie, toch?

liefs Nelle

nee ik ook nog hoor,ik wordt het namelijk maandag 3mrt of dinsdag 4mrt.
had ik berekent op babybrabbel,gaan ze van 1cyclus uit dan is het dinsdag maar gaan ze van 2 cyclussen uit dan is het maandag,verwarrend he?
heb wel altijd een vaste cyclus van 28 dagen en zelf kom ik dan uit op 3mrt,(vorige keer was ik ongi op 5febr.)

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer!Wat wordt er lekker veel geschreven!
heb verder niet echt nieuws, maarre Ingrid, jij vroeg welke dag je moest beginnen met je ovuteste, bij mij zat er een schematje bij, heb je cyclus van 28 dagen, dan moet je beginnen op dag 10.Heb je een cyclus van 29 dagen, dan begin je op dag 11.En ga zo maar door!Weet niet wanneer jij moet beginnen, omdat je een cyclus van 26 dagen hebt, ben de bijsluiter kwijt!Maar als je van de andere dagen uit zou gaan dan zou jij op dag 8 moeten beginnen, maar lijkt me wel erg vroeg!

Liefs Anies

hoi iedereen,

ben zojuist ongi geworden ik stond er heel raar van te kijken omdat ik altijd een vaste cyclus heb gehad,heb daarnet de dokter op gebeld om te vragen of dat normaal is/kan zijn en zij zegt dat het nog wel een jaar kan duren(van af na mijn 1e zwangerschap dan he)voor dat mijn cyclus weer normaal is,maar ze zij ook dat dit kan komen door   griep/ziekte.ik denk dat dat ook wel klopt,mijn zoontje zit deze week niet lekker in zijn vel en gister is gebleken wat er aan de hand is.
afgelopen maandag had hij 40graden koorts en dinsdag en woensdag ook,opslot werd het minder maar kreeg hij overal huid uitslag op zijn lichaam,dus dit ben ik gister op gaan zoeken in mijn boek voor kinderziektes/aandoeningen en daar kwam ik de 6e ziekte tegen,gister avond laat zijn we met z'n drieen naar de huisartsen post geweest want mijn zoontje werd echt GEKKKKK van de juek en ik ook want het is besmettelijk,maar goed de arts bevestigde al wat ik dacht DE 6E ZIEKTE.het is niet ernstig(dat wist ik al)maar voor zo'n kleintje heel erg vervelend want die kan daar door niet slapen en pappa en mamma daar door ook niet
maar goed ik moet hem zo veel mogelijk vocht proberen toe te dienen(dit omdat hij op dit moment slecht eet en drinkt.)en heb een zalf mee gekregen voor de jeuk voor ons

zo wat een verhaal weer he,maar wanneer mijn volgende NOD is dat weet ik dan dus niet

Wat vervelend voor je zoontje en klote dat je ongesteld ben geworden! (is niet echt jou week denk ik) hopen dat het in de volgende ronde raak is!!

Terug
Bovenaan