The Dreamgirls

He meiden,
wat een hoop handige info kwam ik tegen in jullie topic.
Het lijkt mij gezellig om met jullie mee te kletsen.
Ik ben 27 jaar, woon nu bijna 7 jaar samen met mijn vriend. We hebben al 13 jaar een relatie.
Ik ben nu bijna een maand gestopt met de pil, op 5 maart zou mijn eerste NOD zijn als als ik uit ga van een cyclus van 8 dagen.
Oja we hebben nu nog geen kinderen.

Hey Ingried,

Ja je hebt het goed gelezen, begin maandag!Ben benieuwd hoor!Hoop natuurlijk op een goed resultaat!hihi!
Ga morgen op kraamvisite bij een vriendin, heb vandaag ff een kadootje geskocht, maar oh wat schattig al die babykleertjs en dingetjes!!!
Heb een nijntje muziektrekding gekochr.
Maar heb ook ff gekeken voor kleren, wat schattig zeg, hoop voor ons allemaal dat het snel raak mag zijn!!!

xje Anies

Hoi elfje,

Het schijnt dat de testen van kruidvat wel gevoelig zijn, maar of ze gevoeliger zijn weet ik niet.Heb ze vorige week ook gekocht maar was niet meer nodig omdat ik toch ongi werd!
Suc6 met testen!!!!

Hey Vanja

wat gezellig dat je mee komt kletsen!

Zo jij bent gister lekker bezig geweest Anies hihi! Mijn beste vriendin is 22 maart uitgerekent voor haar eerste kindje (een jongen) heb ook al zulke leuke kleerjes gekocht!! mijn nicht is 29 maart uitgerekent en een collega begin april (hoezo allemaal tegelijk hahah) al die mooie dikke buiken hopen dat het voor ons ook niet lang meer gaat duren!!

Ik ben gister lekker uit eten geweest met vrienden naar een grill restaurant, dat ga ik wel missen hoor me biefstukje  heerlijk, nu nog ,maar extra van genieten!

liefs

Terug
Bovenaan