The Dreamgirls

dankje melis ik hoop het ook ik snap nu alleen niet hoe ik nu moet berekenen wanneer ik de eiersprong zou moeten hebbben,en ik ga niet op de ovulatie testen want is vrij duur en dan blijf je daar mee aan de gang,ga misschien wel weer proberen te temperaturen.

Hoi Corina,

Helaas aan temperaturen heb je deze maand ook niks, je moet eerst een paar maanden een logboek bijhouden om te zien wanneer je eisprong is bij temperaturen!
Er zit dus maar 1 ding op.... elke dag klussen hahahhah (zal je vriend/man vast wel leuk vinden ;)

liefs

Ik las van Anies dat ze deze had gekocht, is niet duur misschien is dat wat Corina:

Heb de ovulatietesten van marcare gekocht, is niet zo duur als in de winkel!
www.matcare.nl
Heb een set van 10 ovulatieiesten met 2 zwangerschapstesten gekocht, voor nog geen 20 euro!

Hoi meiden,

WEEKEND!!!!!!

Corina wat vervelend van je zoontje. Hopelijk is hij weer snel beter!

De ovulatie testen van sensitest zijn ook niet duur. 6 stuks kosten 7.99 euro en 12 stuks kost 13.99. valt mee toch?
Ik heb ze ook! je hebt ze gelijk de volgende dag in huis. succes!

Hoi Anies,

8 dagen lijkt me inderdaad erg vroeg. Ik ga gewoon beginnen vanaf dag 10. Dat komt vast wel goed denk ik. Jij begint maandag toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

Hallo!

jullie raden het vast al.... nog steeds niet ongesteld, of mn lichaam doet heel erg raar of ik ben toch echt zwanger.
Heb donderdag digitale test van clear blue gebruikt,   heb er nog 1.
Misschien dat ik toch maar een normale van de kruitvat haal en die morgen nog eens doe.
Ik weet eigenlijk helemaal niet of dat er veel verschil in zit qua gevoeligheid, weten jullie dit mischien?
Ze zijn iig een stuk goedkoper    

En Corina nu al ongi geworden? balen meid. helaas dus door naar de volgende ronde!
Heb vannacht gedroomd dat ik een tweeling had whahah was erg leuk!

Terug
Bovenaan