The Dreamgirls

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen?Ikke wel!hihi!
Wou net een paar mooie foto's van Jesse maken voor op hyves, maar   heb net mijn fototoestel laten vallen en nu doet ie het niet meer!
Straks maar ff naar de winkel om hem na te laten kijken!Ga vanmiddag op kraamvisite, en wou foto;s van het beebje maken!!!Echt balen dat dat ding nu kapot gaat!!!!

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend???

xje anies

Hoi Anies,

Ik begin volgende week zaterdag met de ovu testen.
Baby kleertjes en dingetjes zijn inderdaad schattig. en erg leuk om te kopen.
Hopelijk kunnen we binnenkort dat allemaal voor ons zelf kopen. Volgens mij ben ik dan bijna niet meer weg te slaan bij de kinderafdeling hihi.
Veel plezier straks op kraamvisite!

Ik ben ook dol op al die kleine kleertjes.
ik had een paar vraagjes aan jullie in welke ronde zitten jullie?
van een aantal kwam ik het al tegen maar niet van iedereen.
vanaf wanneer gaan jullie testen of je zwanger bent?
en wanneer zijn jullie begonnen met de ovu testen?

hey meiden

allemaal lekker weekend lees ik.. nou ik moest gewoon werken en morgen ook nog.. pff

vanja leuk dat je mee komt kletsen, op een van de eerder pagina ´s staat een lijstje wie wanneer NOD en hoeveelste kindje en de ronde volgens mij ook
maar voor mij geld

1ste kindje 2de ronde NOD 20 maart.

ik heb eigenlijk een vraag aan jullie, mijn menstruatie was 23 en 24 februari en toen was hij meteen weg! maandag niks meer.
nu heb ik gister en vanochtend een klein beetje roze rood   bloed verloren maar geen menstruatie gevoel of zo.
vandaag had ik op werk een aantal maal een erg misselijk gevoel.en ook een raar gevoel in mijn buik. (trekkend en gespannen gevoel)

ik begrijp echt niks meer vanmijn lichaam, mijn vriend vind dat ik de huisarts moet bellen en vragen wat het kan zijn! maar ik denk dat hij gaat zeggen dat ik moet af wachten op 20 maart en dan een week daarna moet testen..

wat denken jullie...

liefs Nelle

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer!Ben op kraamvisite geweest, wat een schatje, ben helemaal verliefd!!!Hahaha!Heb foto's op hyves staan!Morgen naar kabouter Plop!leuk, leuk!!
Maar wat een klein hummeltje was het zeg, kan me niet meer voorstellen dt Jesse ooit zo klein was!Hoop dat wij ook snel zo'n schatje in de armen mogen houden!

xje anies

Hey Nelle,

Wat vreemd ja1Zou niet weten wat het kan zijn!Misschien dat je toch zwanger bent???Het kan dan dat je ook wat bloedverlies hebt!Misschien was het vorige week niet je ongi maar innestelingsbloed?
Als ik jou was, zou ik zo snel mogelijk een test doen!!!Hopen dat je toch zwanger bent, en dat je nu wat rose/rood verliest weet ik ook niet, heb je testen in huis???
Anders hebben ze die wel in een ziekenhuis apotheek, die zijn het weekend wel open!Tenminste hier wel!!!Spannend zeg!!!

Liefs Anies

Terug
Bovenaan