The Dreamgirls

hoi allrmaal,

Nelle ik denk ook dat je zwanger bent!
Anies: ik zou ook 's avonds na het eten gaan testen. Dan zijn julie waarschijnlijk allebei thuis . Het wordt het weer een spannende tijd voor ons!
Ik begin volgend weekend! kan  niet wachten

Hey meiden,

Heb een beetje de balen!!We komen net terug van kabouter Plop en daarna hebben wwe in een pannekoekenboerderij gegeten, was erg gezellie, maar ik kom thuis ga naar de wc, en wat zie ik...bloed???
Een soort bruinachtig bloed, heb idd de hele dag al hoofdpijn en buikpijn maar daar heb ik verder niet bij nagedacht!!!
Wat zou dat kunnen zijn?Ben vorige week ongi geweest, gewoon 4 dagen, was afgelopen maandag weer over!En nu dit??wat moet ik hiermee???

xje een balende anies

Hoi Anies,

Ja dat is zeker balen vooral als je niet weet wat het is.
sorry ik kan je ook niet helpen. Ik zal het echt niet weten.
Ik zou morgen als ik jou was ff die dokter bellen. Een innestelbloeding is volgens mij helder rood. Maar is het nu weer over of heb je het nog steeds?

hey anies

dat is zeker balen.

het komt me bekend   voor. maar weet dus ook niet wat het is.
misschien is het nog wat oud bloed van je menstuatie. en heb je het nog steeds. of is het gestopt.

anders bel je de huisarts...
verder zou ik als ik jou was wel morgen met die testen beginnen.

liefs Nelle

Hallo,

Daar ben ik weer!nou het is nog niet echt over, het is een soort bruinachtig slijm ofzo)wat lekker fris he,haha)
Bij het afvegen heb ik het nog wel!Ik zit een beetje te dubben, zoals jullie weten loop ik al in het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts, moet daar as donderdag weer heen om te kijken naar mijn eisprong.Ik weet niet of ik haar hiervoor moet bellen?
We zouden het nog 3 maanden op de natuurlijke manier proberen, hebben we vorige week afgesproken omdat mijn laatste 4 cyclussen netjes waren, 21,26,28 en 29 dagen.
Maar als er ook maar iets veranderde wou ze toch gaan ingrijpen, ws met clomid, of met hormonen spuiten.
Zal ik morgen het zh bellen of nog ff afwachten en het dan gewoon as donderdag melden???
Sorry voor mijn gezeur meiden, maar wordt hier toch echt onzeker van!!!Misschien is het ook wel gewoon een tussentijdse bloeding, dat kan toch ook???

xje Anies

Anies: ik heb ook geen idee wat het kan zijn, zou naar je arts bellen om een beetje zeker heid te krijgen zo dat je weet dat testen ook zin heeft.

Sterkte

Kus Vanja

Anies,

Ik zou als ik jouw was absoluut de arts bellen. Als het niks is om zorgen over te maken
dan weet je dat, maar ben je in elk geval gerust gesteld. En mocht het wel iets zijn dan heb je in elk geval op tijd gebeld. Ik ga hier van mij zelf uit wat ik zou hebben gedaan!!

Hai meiden,

Nou het is gelukkig weer over, het rare bloeden!Heb maar niet gebeld omdat het weer over is, zal donderdag wel ff vragen wat het is!
Of vinden jullie dat ik toch ff moet bellen, voor de zekerheid, wil niet dat ze me een zeur vindt!!!
Mijn hoofdpijn en buikpijn zijn ook alweer over!!!

xje Anies\

Terug
Bovenaan