The Dreamgirls

Nou heb toch maar ff gebeld, aangezien jullie dat toch wel adviseerden.
Moet de afspraak van donder gewoon laten staan en maar afwachten!
Maar aangezien het nu over is hoop ik dat het goed blijft gaan!!!
Bedankt voor jullie advies!!!

Knuffel Anies

Anies,
Toch goed dat je gebeld hebt hoor!! Dan kun je het je zelf niet verwijten!!  
Met mij gaat het goed. Met uiterzondering van moe, moe en moe en enorme zere buups heb ik nergens last van. Tjemig dat moe zijn valt mij wel erg tegen. Ik ben wel een bezig bijtje normaal en ik kan nu savonds om 7 uur al liggen te slapen. Maar misselijk of iets van die dingen heb ik gelukkig geen last.
En hoest met jouw? Is jouw tijd al bijna weer daar?

Hoi meiden

Anies ik vind het goed dat je gebeld hebt. Waarschijnlijk hoef je je dus niet druk te maken anders moest je wel langs komen. Ik ben wel erg beneiuwd wat het is.

Patvon: Erg leuk dat je met ons komt kletsen! Die moeheid blijft waarschijnlijk tot week 16 . Heb ik ergens gehoord. Gelukkig ben je niet misselijk. Dat lijkt mij namelijk echt niks! Hou je ons op de hoogte? Wanneer heb je je eerste afspraak bij de verloskundige? of heb je die al gehad?

liefs Ingrid  

Hallo meiden,

Zag net dat ik weer wat slijmerig bloedachtig iets verlies????Snap het niet, misschien oud bloed?
Heb net de ovulatieiest gedaan en er verscheen maar 1 streepje ds hoef nog niet aan de klus,haha!!!

Jullie nog wat te vertellen???

xje Anies

Anies, wat goed dat je hebt gebeld, wel vervelend dat het daarna weer terug is gekomen.
Bij mij niet echt nieuws, begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden ik zou deze week voor het eerst (sinds ik gestopt ben met de pil) ongesteld moeten worden.
Ik heb trouwens wel het gevoel dat het er aan komt.
Maar hopen en dromen kan geen kwaad (al verwacht ik niks van de eerste ronde).

Hoi Vanja,

Ook in de eerste ronde kan het raak zijn. Dat je lichaam moet ontpillen is niet waar.
Alleen je heb je de eerste maand of maanden waarschijnlijk een onregelmatige cyclus.
Wanneer is je NOD? Je kan natuurlijk altijd testen. Heb je ze al in huis?
het is zeker spannend.

hey meiden

jeetje Anies balen dat je nu toch weer bloed verliest
ik hoop dat ze je donderdag meer kan vertellen,
verder zouik het ook niet weten

verder heb ik eigenlijk niet zo veel te melden. soms voel ik me zwanger last van harde buik en misselijk maar soms nergens last van.

ik ga deze week lekker klussen en dan zien we in maart wel
ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je de ovu testen.

ik heb zo ook besteld voor volgende maand. ben benieuwd

liefs hellen

p.s. zijn jullie al aan het klussen

Terug
Bovenaan