The Dreamgirls

hoi anies

ja ik ga ook idols kijken en nee ik heb geen testen in huis...
ik wacht komende week nog af hoe ik me voel...en als het aan houdt dan ga ik testen. misschien dat ik ook wel die ovulatie testen bestel.

wel   raar toch..
ik hou van regelmaat en niet van dit soort onverwachtse dingen, nou ja tenzij ik zwanger  ben natuurlijk.
maar het schijnt  toch  te zijn dat je het voelt dat je zwanger bent..   nou ik voel nog niks speciaals...
 gewoon afwachten maar...

liefs  Nelle  

we klussen al elke dag nadat ik geen mesntuatie meer had..
ik was nooit ongesteld toen ik mijn mirena had.. nu moest m ´n vriend al twee keer een periode `wachten`

maar komende week wordt het toch iets specialere toch..

lfs Nelle

Ik ben er wel,
vanavond even helemaal niks,
lekker op de bank liggen en idols kijken.

Nelle, wat lastig, ik denk toch maar een test doen om een beetje zekerheid te krijgen.ik vind twijfelen en afwachten echt vreselijk.
een maan dheeft nog nooit zo lang geduurt.

hallo Meiden

Misschien ben je dan wel zwanger Nelle, ik heb al gelezen dat niet iedereen het voelt als ze zwanger zijn, mijn vriendin heeft de eerste 3 maanden helemaal nergens last van gehad dus misschien toch..... Ik ga zeker voor je duimen!

Ik heb de foto's ff bekeken Anies echt heel leuk! Wat heeft ze al veel haar he!

Verder was het erg rustig hier gister, de topic stond alweer helemaal onderaan!

liefs

Goedemorgen allemaal,

Het is hier rustig zeg!!!Hebbben jullie idols nog gezien, gaaf dat Nikki heeft gewonnen!!!
We gaan straks naar kabouter Plop, lijkt me leuk!
Hey maar ik ga morgen beginnen met de ovu testen, maar hoelaat zal ik dat doen?
Er stond dat 12.00 de beste tijd is maar dat komt mij niet uit, ben morgen en dinsdag tegen die tijd aan het werk, en heb een vergadering!Zal ik het dan maar 's avonds doen, na het eten???Kunnen we meteen naar boven als het wel mijn ei is,hihi!!!

Liefs Anies

ps Ik vind het wel weer spannend deze week, je gaat toch bezig met het maken van je kind!ik vind het echt wondelijk allemaal!!!

Terug
Bovenaan