The Dreamgirls

Hallo meiden,

Wat is het hier rustig zeg, zijn jullie allemaal aan het klussen?haha!
Heb vandaag mijn tweede ovulatietest gedaan maar weer maar 1 streepje, dus er is nog geen eitje inzicht!!!Ben zo benieuwd!

Nou ja, donderdag sowieso naar het ziekenhuis voor een echo!!!

Hebbben jullie nog wat te vertellen???

Liefs Anies

He Ladies,

Gistere een baal dag gehad,
erg slecht geslapen, beetje zenuwachtig :) (slaap regel matig slecht)
s'ochtends ongesteld
Dus op naar ronde twee!
s'avonds ben ik aangereden, was echt even schrikken. Mijn fiets is kapot maar ik heb niks.

marielle, gezellig dat je me ekomt praten.
patvon, gefeliciteerd!! met je zwangerschap. gezellig dat je mee komt praten.
Anies, spannend die testen ben benieuwd hoe het gaat. Wat krijg je voor onderzoek bij je arts donderdag?
Ingrid, het weekend komt er al weer aan, spannend!!

Zo en nu weer naar mijn werk (Lopend).

eyla meiden

tis hier zeker rustig.. ben vanochtend lekker vrij zo meteen ook weer naar werk.

jeetje vanja wat rot die aanrijding en dat je weer menstruatie heb maar lekker mee naar de volgende ronde

ingrid hoe staat het bij jou zit je nou ook in je klus week..en begon jij nu ook met de ovu testen.

melissa nog een 10 daagjes.. en dan gaat het voor jou ook beginnen spannend

patvon je mag hier zeker zeuren hoor over je zwangerschap... als we straks ook zwanger zijn dan zeuren wij tegen jou,...

marielle leuk dat je mee komt kletsen

anies ben echt benieuwd of je donderdag de eisprong kan zien op de echo en of ze nog iets weten over die bloeding.
ben je trouwens nog meer bloed verlies gehad...

ik heb de ovulatie testen ook in huis. stond in de drogist voor een zwangerschapstest
en dacht als  ik die ovulatie  testen bestel krijg ik ook de zwangerschaps testen er bij  en dat is toch erg betaalbaarder.
gister was dus dag 11 en ben begonnen ik had  1 licht streepje en 1 donker streepje dus straks nog een keer testen en wie weet is mijn ei al onder weg.

liefs Nelle

Hallo,

He Vanja, wat schrikken zeg, een aanrijding, gelukkig dat er   niks met jou is!!!
En balen dat je ongi kunt, maar nu kun je weer verder, moet je maar denken!!

Hey Nelle, goed dat je ook de ovu testen hebt gekocht!!!Als je een beetje kijkt waar je ze koopt kan het best goedkoop!

Ben benieuwd of er vanavond op mijn testen 2 streepjes te zien zijn, moet toch vadaag of morgen mijn ei hebben, morgen is dag 14!!!
Nou ja anders zien ze het morgen wel op de echo!!!

Hey meiden ben helemaal nerveus, ben met een vriendin de mogelijkheden aan het uitzoeken om een eigen kinderopvang te beginnen op franche en free basis!
Vindt het zo spannend allemaal of het uitkan enzo!!!Lijkt me geweldig!!!Dus wie er zwanger wordt en bij mij in de buurt woont, kan zijn kindje naar mij brengen in de toekomst,haha!!!!

Dikke kus Anies

Hoi Anies,

Dus jij heb ook nog steeds geen 2e streep? Ik ook nog niet. Morgen is voor ons allebei dag 14! Er zal vanavond toch al wel wat te zien zijn op de ovu-test? Misschien hebben we alletwee ons "ei" heel laat in de cyclus. Hebben altijd veel te vroeg geknutseld. Ha,Ha. Nou het blijft spannend. Gisterenmiddag verjaardag gehad en ook wel iets teveel gedronken. Heb het wel tot 18.00 uur opgehouden, maar ik stond wel op knappen. Ga vandaag iets beter erop letten. Ik voel ook nog niets, en jij? Het zou wel leuk zijn als we ook nog op dezelfde dag ons eitje hebben, dan gaan we  met alles gelijk op.

hoi allemaal,

Ik ben lekker vroeg naar huis gegaan. Heb zo weer een afspraak over een uur.
Vanja, echt erg van dat ongeluk. Ben je al over je schrik heen en dan ook nog eens ongi geworden, echt balen allemaal.

Ja ik begin zaterdag met de ovu-testen. Vind het best spannend allemaal. Voor iedereen trouwens. Ik hoop dat jullie allemaal zo snel mogelijk 2 streepjes krijgen op de ovutest!
KLUSSEN MAAR!!!!!! hihi Als het nu raak is krijgen we waarschijnlijk een december kind, liefst niet op een feestdag maar dat heb je zelf niet in de hand natuurlijk!
Na het weekend ga ik natuurlijk (net als vorige keer) weer van alles voelen in mijn buik haha. dat waren vast de zenuwen.

Ik heb net gekeken op predictor.nl en uitgerekend wanneer ik eventueel uitgerekend ben.
Wat geeft hij aan? dat ik 2 december uitgerekend ben en dat ik (als ik zwanger word) dat ik nu al 6 DAGEN zwanger ben..... haha ik moet nog beginnen   met klussen! Ben net ongi geweest. Zo zie je maar weer dat er niks van klopt. En ik heb echt de goeie data opgegeven. Hebben jullie het al uitgeprobeert?   Niet geloven in ieder geval!

Terug
Bovenaan