The Dreamgirls

He Ingrid,

Je moet even internet gaan rond kijken over het zwanger zijn enzo. Dat je evt. al 6 dagen zwanger zou zijn dat klopt. Ze gaan van 40 zwangerweken uit. De datum word bepaald naar de eerste dag van je laatste menstruatie. Een zwangerschap duurt echt 38 weken, je krijgt dus eigenlijk 2 weken kado, dit om een preciesere datum te hebben.

Hoi Patvon,

Bedankt voor de info! Ik wist dat niet. Eigenlijk best logisch hihi.
Ik keek alleen omdat ik een beetje nieuwsgierig was. Had er verder ook niet echt bij nagedacht.  
Hoe is het met je vermoeidheid?  
Ik begin zaterdag met de ovu-testen. Heb er zin in ookal is het best spannend...vooral als je richting je NOD gaat!  

Ingrid,

De vermoeidheid is echt heel erg. Ik ben normaal namelijk nooit moe. Heb vrij veel energie. Dit is dus wel enorm wennen. Kom tijd te kort tegenwoordig. Gek word je er van. En wat jij zegt het testen enzo is echt super spannend allemaal. Wens je heel veel succes en het gaat vast lukken met de ovu testen. Het was bij mij ook in 1x raak!!

Hey Muis,

Oh jij hebt ook nog geen 2 streepjes, dat scheelt weer, ik dacht dat de testen niet goed waren of dat er bij mij weer iets niet goed is!
Maar kan dat, dat de 1 het eitje eerder krijgt als de ander?
Ga straks om 18.00 weer ff kijken, ben benieuwd, maar het lijkt me dat er nu toch wel iets van een licht streepje moet staan???
Laat jij het vanaaf nog ff weten??Ik ook !!!!!!

Xje Anies

Hey meiden!!!

Ja ja ik zag een licht streepje!Maar een streepje is een streepje!!!Denk dat ie morgen dan dikker is!
Maarre ik zei al tegen mijn vriend, kom op mee naar boven,haha!Maar hij is niet lekker en heeft geen zin!!!!GGGRRRR!Wat moet je daar nou weer mee?haha!
Maar ik denk dat ik morgen dan nog meer vruchtbaar ben!!!
Vindt het heel spannend op deze manier!!!!
En muis, jij al een streepje???

liefs Anies

Terug
Bovenaan