The Dreamgirls

Hoi Anies,

Ik heb nu ook een heel licht streepje, maar zoals de beschrijving aangeeft is dit nog niet voldoende. Het tweede streepje moet net zo donker of donkerder zijn. Bij mij dus nog niet het geval en bij jou? Ik heb wel sinds vanavond hele gevoelige borsten. Vervelend dat je mannetje niet lekker is, maar...........er is dus vanavond nog niks aan de hand. Als ie morgen dan maar wel zin heeft....................Dikke kus

Oja, en volgens mij kan inderdaad de ene dame eerder een eisprong hebben als de andere. Je wachtdagen hoeven ook niet altijd precies 14 dagen te zijn. Ben benieuwd wanneer jouw eitje er is. Tot morgen in ieder geval, dan weten we meer. Spannend!!!!!!

Hallo meiden,

Heb mijn mannetje toch nog ff verleid!Hahaha!.Ben ook zo onweerstaanbaar,hihi!!!
Maar er was idd een hele lichte streep dus dat wordt morgen weer klussen!\
Muis wat grappig, we lopen echt gelijk op, zelfs met de streepjes!Wat grappig, die van mij was echt heel licht hoor!
Ik heb trouwens nergens last van, zere borsten enzo, maar dat heb ik nooit, weet nooit wanneer mijn ei is, heb het nog nooit gevoeld!Maar ga er morgen en overmorgen op letten, denk dat ie dan komt, toch?
Vanja bedankt dat je aan me denkt morgen, ben benieuwd, laar het jullie zo snel mogelijk weten!

Dikke kus Anies

hallo meiden!

Anies goed dat je je man heb verleid hahahah nu maar hopen dat het effect heeft gehad hahah! vandaag moest je toch naar de dokter?

Ik ben gister heel erg ongesteld geworden en ben flauw gevallen op me werk :s gelukkig gaat het nu weer beter maar was wel ff schrikken!

liefs

Hallo meiden,

Nou heb goed nieuws, hoef de eerste 3 maanden niet meer naar het zh!Ze is erg tevreden over mijn cyclus, en met behulp van de ovulatietesten mag ik 3 maanden zelf proberen, wel mag ik elke maand langskomen voor een echo, maar denk niet dat ik dat doe!!!
Heb vandaag of morgen mijn ei, hij stond op knappen!!!De ovutesten kloppen dus wel,hij moet vandaag dus een dikke streep aangeven!
Laat het nog wel ff weten!!

xje Anies

hoi

Anies: Wat goed zeg! Ben benieuwd, denk wel dat het streepje dik is vandaag! Komt vast goed.
Ik  wou  zaterdag testen maar ik denk dat ik morgen al begin. Ik had geen cycluse van 26 maar van 25 dagen... en dat wist ik ook maar ja...had toch uitgerekend van 26dagen hihi!
zal wel door de spanning zijn en de stress op het werk. De collega met wie ik samen werk heeft een burnout! (eerst een collega met waarschijnlijk kanker, ze krijgt vandaag de uitslag, en nu hij) Ze kunnen geen inval vinden voor fulltime. nu komt alles op mij aan. Ik heb een pittige klas. bijna allemaal 1 op 1 begeleiding. komt wel goed! sorry vandaar ben ik misschien ook een beetje wazig en moe hihi. Dan weten jullie waar het vandaan komt .

Terug
Bovenaan