The Dreamgirls

hoi Ingrid,

Wat vervelend van je collega!Nou vindt je nog niet wazig hoor!hihi!

dus je gaat morgen beginnen met de testen, spannend!Had vandaag een bijna net zo'n dikke streep als die andere, dus we gaan straks maar ff ann de klus,hihi!en dan maar afwachten of er wat gebeurd, dat worden weer spannende tijden zeg!!Dat wachten vindt ik echt vreselijk!

Heb nog wel gevraagd wat het bloedverlies kon zijn, maar ze wist het niet.Omdat alles er prima uitzag ging ze het verder ook niet onderzoeken!Het kon nog wat oud bloed zijn, omdat het ook wat bruinig was!

Liefs Anies

Net wezen sporten,
Wat een verhalen allemaal zeg!

Melis, wat erg, voel je je al weer wat beter? heb je nu ook je laatse pil geslikt of doe je dat echt pas 15 maart?

Ingrid wat vervelend van je collega! zal idd daardoor wel erg druk zijn op je werk. ben benieuwd wat de ovu test bij jou gaat doen. Heb ze net ook besteld.

Anies, wat fijn dat alles goed is. en nu maar veel klussen.

Goedemorgen meiden,

nou gisteren goed geklust, vandaag nog ff en dan is het weer afwachten!volgens de arts is mijn NOD de 21ste of de 22ste!zelf ging ik uit van de 29ste.Zij gaat dus deze maand uit van een cyclus van 30a31 dagen!Hmm.Nou ja we wachten wel af!
En muis, had jij gisteren een dikke streep??

Liefs Anies

hey meiden,

Ik heb net een ovulatietest gedaan, was nieuwsgierig of de streep heel vet is, normaal doe ik hem om 18.00.Maar dacht, laat ik het nu eens doen.
En tot mijn grote verbazing is er niks meer te zien????
Gewoon 1 streep en een heeeellllle lichte, maar die zie je haast niet!Zou dan vannacht mijn ei zijn geweest???
Gaat dat hormoon zo snel uit je urine/lichaam???
Hoop wat van jullie te horen!!

kussie Anies

Terug
Bovenaan