The Dreamgirls

Hoi Anies,

Jouw NOD dag is toch hetzelfde als ie van mij? Mijn NOD dag is 21 maart, 28 dagen. Wel in de lijn blijven met mij hoor! Ik vind het leuk om bijna op de dag gelijk te zijn met jou. Jij had toch ook gisteren een dikke plus? Nou ik ook!  Zelfs een hele dikke vette plus! Zag zelfs 3 streepjes staan. De ovu-test sloeg zeker op hol! Gisteren tijdens eten zei ik tegen mijn man: Krijg ik vanavond ook nog een beetje aandacht? O, heb je je eisprong? Nou hier wordt ik niet opgewonden van hoor! Grrrrr, mannen! Hoe zeg jij iets waardoor hij begrijpt dat er NU geklust moet worden? Gisteren dus verkeerd aangepakt. Hebben wel uiteindelijk heerlijk geklust, maar het spontane was wel heel even weg. Dus...geef effies een tip. Is het nog nodig om vanavond ook nog een ovu-test te doen? Wat doe jij? Als de streep nu lichter is, dan is de eisprong toch al geweest?

Lees net je bericht. Ik zit nu op mijn werk, kan dus geen test nu doen. Zal dat echt zo snel gaan? Kan best. De eisprong duurt toch ongeveer 12 uur? Zal vanavond ook nog eens een test doen. Je hebt dus wel op tijd geklust! Nou maar wachten..........

Ja het gaat nu weer prima, nog wel last van buik-en rug pijn maar dat heb ik altijd.
Ik heb altijd al last gehad van lage bloeddruk dus zal daar wel door komen.\
Maar stop nu gewoon met de pil anders slik ik hem weer een week en dan moet ik weer ongesteld worden ;)

Muis: Ik denk dat je hem het beste gewoon kan verleiden en niet over je eisprong hebben, ik denk dat dat voor hem ook leuker is ;)

Anies: Dit las ik op de site van predictor:

De eisprong

Hoe zat het ook alweer? Even terug naar de biologieles. Een gemiddelde menstruatiecyclus duurt 28 dagen. De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden. Er komt dan een rijpe eicel vrij. De eisprong zelf gaat heel snel. In vijftien seconden is het gebeurd.  

De bevruchting

De eicel blijft na de eisprong een paar uur leven, maar zaadcellen leven veel langer. Die kunnen het soms wel een week vol houden (er zijn zelfs gevallen bekend dat zaadcellen meer dan 10 dagen in leven bleven. Dat betekent dat je gemiddeld zeven dagen vruchtbaar bent. De kans op bevruchting is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna het grootste. Zelfs drie keer zoveel als in de zeven dagen voor de eisprong.  

Liefs

Thanks Melis,

Heb volgens mij wel op tijd geklust,toch???Gisteren en eergisteren, moet vanaaf ook nog maar ff,haha!

Muis,
Mijn mannetje weet dat de eisprongf is en gaat dan wel mee om te klussen, maar misschien kun je het romantisch maken?Kaarsjes lekker drinken, massage?zo doe ik het ook wel!Mijn mannetje wil altijd wel dus das niet zo'n probleem!hihi!
Idd is soms het spannende er wel af, het is niet meer spontaan, maar ik vindt het ook wel weer heel speciaal, je bent echt bewust bezig met het maken van een kindje!Ik vond dit zelf een bijzondere gedachte!Je doet het echt met z'n tweeen dus dan is het ook wel weer spannend!En als ik echt merk dat mannetje of ik echt niet wil, dan niet.Wil het niet met tegenzin doen!Hoop dat je hier wat aan hebt!voor ons begint het lange wachten nu!!!GGRRR!Ik ga zo werken, spreek jullie vanaaaf wel weer!

Liefs anies

Hoi Anies,

Hoe weet je mannetje wanneer je eisprong is? Hou hij dat zelf bij? Natuurlijk vind ook mijn mannetje het geen probleem om te klussen, ook hij wil wel altijd. Hij weet alleen niet wanneer het tijd is, zeg maar. Het is bij ons wel zo dat mijn man ivm werk vroeg naar zijn bed gaat en ik meestal nog wel even opblijf. Nu zijn we ook nog aan het verbouwen in het huis dus is hij 's avonds altijd al aan het klussen! Hi, hi. En omdat wij al een kindje van 2 hebben rondlopen kunnen we niet altijd spontaan aan de klus.

hey meiden

ik heb nu al drie ovulatie testen gedaan en gister dus ook een dikke streep allen de dagen er voro ook een echte streep. ben benieuwd wat het vanmiddag is. heb ook elke dag geklust.

ingrid ik vertel wel dat ik vruchtbaar ben maar we klussen bijna elke dag dus het maakt hem niet uit. hij wil altijd wel. volgende keer niks zeggen en hem aandacht geven;) als hij dan vraagt of je vruchtbaarder bent dan zeg je gewoon misschien.. zullen we dat testen door te vrijen..!! maar hopelijk is een volgende keer pas voor een tweede kindje en is dit dus voorlopig nog niet nodig.
wat doe je voor een werk eigenlijk? 1 op 1 begeleiding is vaak met kinderen met gedragproblemen..

melis ik viel eerder ook vaak flauw tijdens mijn menstuatie ben daarom overgegaan op de mirena word je niet  meer ongesteld... of iig minder
misschien iets voor na je zwangerschap.

vanja leuk dat je ook die testen hebt besteld ben benieuwd.

anies het schijnt dat je niet 'sochtend vroeg moet testen in mijn beschrijving dus misschien daarom geen streep?? pure gok hoor!
en over die echo's maken.. ik hoop dat je wel moet voor een echo maar dan om je kindje te zien en niet je volgende eisprong......

ik zal vanavond even laten weten of ik nog twee strepen heb.

liefs Nelle

quote: nelle83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2008 12:22:47'));

hey meiden

ik heb nu al drie ovulatie testen gedaan en gister dus ook een dikke streep allen de dagen er voro ook een echte streep. ben benieuwd wat het vanmiddag is. heb ook elke dag geklust.

ingrid       IK BEDOEL MUIS  ik vertel wel dat ik vruchtbaar ben maar we klussen bijna elke dag dus het maakt hem niet uit. hij wil altijd wel. volgende keer niks zeggen en hem aandacht geven;) als hij dan vraagt of je vruchtbaarder bent dan zeg je gewoon misschien.. zullen we dat testen door te vrijen..!! maar hopelijk is een volgende keer pas voor een tweede kindje en is dit dus voorlopig nog niet nodig.

EN HIER iNGRIDwat doe je voor een werk eigenlijk? 1 op 1 begeleiding is vaak met kinderen met gedragproblemen..EN JE KOMT OOK NIET WAZIG OP MIJ OVER

melis ik viel eerder ook vaak flauw tijdens mijn menstuatie ben daarom overgegaan op de mirena word je niet  meer ongesteld... of iig minder
misschien iets voor na je zwangerschap.

vanja leuk dat je ook die testen hebt besteld ben benieuwd.

anies het schijnt dat je niet 'sochtend vroeg moet testen in mijn beschrijving dus misschien daarom geen streep?? pure gok hoor!
en over die echo's maken.. ik hoop dat je wel moet voor een echo maar dan om je kindje te zien en niet je volgende eisprong......

ik zal vanavond even laten weten of ik nog twee strepen heb.

liefs Nelle

IK BEN OP WERK DUS BEN HEB SNEL GETYPT ZE MOGEN NIET WETEN DAT IK BEZIG BEN MET ZWANGER WORDEN.

Terug
Bovenaan