The Dreamgirls

hoi Nelle,

Het is zeker spannend.
Ik ben vandaag lekker vrij. Had ik wel even nodig door de drukte op mijn werk.Ik ga zo een broodje eten en wandelen met de honden. Misschien dat ik zo ook even naar de stad ga. Een collega   is zondag bevallen van een jongen. Gydo is de naam. best een leuke naam. Ik denk dat je het uitspreekt als guido. Dus ga ik zo een kaartje kopen.
Als de test over 2 weken positief is dan koop ik gelijk een speen voor mijn vriend met de teks: papa is the best! hihi stoer toch

als de test positief is dan mag ik van mezelf naar prenetal en hm om wat leuks te kopen. voor mijn vriend haal ik het boek; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.van Kluun. is echt een super boek.

wil zo eigenlijk even naar intratuin zit om de hoek en laat ik meteen de hand van mijn schoonzus uit want die logeert hier een weekend.

vind je het niet moeilijk dat mensen om je heen bevallen en al volop zwanger zijn. ik wil dan ook en dan wil ik ook vertellen dat we er mee bezig zijn. maar ik weet me in t houden.

mijn twee beste vriendinnen zijn zwanger, 2 collega's een andere kennis en twee oud klasgenootjes,,,, echt een babyboom om me heen.

liefs Nelle

bij mij is er ook een babyboom om me heen. Heel veel collega's zijn inverwachting of zijn net bevallen. Ik vind het ook heel moeilijk om mijn mond te houden. Soms brand het op mijn lippen maar kan mezelf ook nog maar net inhouden. Ik kan echt niet liegen dus al iemand het zou vragen of wij bezig zijn dan kan ik er bijna niet meer omheen. 1 vriendin weet het. Dat is best fijn als je even je verhaal kwijt wil. Gelukkig ook op dit forum!
Snel jaloers word ik niet. Mijn tijd komt wel!
Mijn schoonouders waren vorige week bij ons en stond het potje foliumzuur op de
kast . ik denk dat mijn schoonmoeder die wel gezien heeft...

Misschien wel een goed idee dat boek. Dan kan hij zich goed inlezen. Veel plezier bij intratuin! en met het uitlaten van de hond van je schoonzus.

ben ook niet jaloers erop gun het ze van harte
maar wil dan alleen maar nog meer

ik ben even bezig geweest om die baby banner er vast onder te krijgen even testen hoor

liefs Nelle

Hey hallo,

Daar ben ik weer, heb ff lekker geshopt!Heb je af en toe nodig he>hihi.Heb een nieuwe klok gekocht, paastakken, eitjes voor in de takken, en 3 kippies!En voor Jesse nieuwe schoenen!Van shoppen knap ik altijd wel op,haha!
Ik hou idd de moed er maar gewoon in, het is wel lastig hoor, je wilt zooo graag, maar dat heeft iedereen natuurlijk die zwanger wil worden!
En de symptomen die ik heb kunnen natuurlijk van beiden zijn, ongi en zwanger!!!
Maar vindt het zo gek, een week van te voren al buikpijn?Dat had ik de vorige maand ook, wil er toch eens met de arts over praten, heb gewoon 2 van de 4 weken buikpijn!Dat klopt toch niet, trouwens ook 2 van de 4 weken zere borsten!!!Nou ik zal ophouden met mijn gezeur!hihi!!!

Is zeker heerlijk dat shoppen! De beste medicijn tegen depri!! En iedereen is verwent lees ik. Ik zou het zeker aan de arts vragen. Maar heb je die klachten na je inesteldag of weet je dat niet?

Terug
Bovenaan