The Dreamgirls

ja bij ons wel, mijn ouders, zijn ouders, mijn oma en 2 vriendinnen weten dat we vanaf 15 maart gaan beginnen de rest denkt na de zomervakantie (omdat ik nu nog met mijn avond opleiding bezig ben) en tegen de mensen die het weten heb ik gezegt dat ik niet wil dat ze steeds vragen of ik al zwanger ben, als ik het ben vertel ik het namelijk toch meteen!

Hey Anieska

Heb net stiekem even op je hyves gekeken  en wat heb je een mooie zoon zeg met die super blonde haartjes hahah. En een maltezer leeuwtje, wij ook (of tenminste bij mijn ouders) maar hij is ook een beetje van mij hahah

liefs melis

Hallo dames!

jeetje drukke dag gehad vandaag ben eindelijk thuis en heb tijd om te forumen!
wou vandaag al een paar keer kijken en wat schrijven maar ja niet al mn collega`s hoeven te weten dat ik probeer zwanger te worden!
Nog steeds niet ongi hier, denk dat ik morgen ochtend nog maar eens ga testen had dus zondag ongi moeten worden en heb maandag getest en dus negatief.
gaan jullie voor me duimen voor morgen?
Ik duim ook zeker voor jullie dat het heel snel raak mag zijn.

dikke  Jo

Hoi Elfje,

Spannend hoor! Ik had zondag ook mijn NOD.''s ochtends getest en ook negatief. Ik ga vrijdag weer testen als de rode duivels weg blijven. Ik had een cyclus van 22 dagen,
en jij? Ik zal voor je duimen! Laat je het ons weten?

Ik ga zeker voor e duimen! Ik hoop het zo voor je dat zou echt fijn zijn meteen raak!
Je laat het ons dan wel weten he hahah!
Hebben jullie eigelijk al nagedacht over namen? Ik wel  hahah en ben nog niet eens begonnen ;) wat vinden jullie mooie namen?

liefs

jeetje ingrid, voor jou dus ook erg spannend.
Heb gemiddeld een cyclus van 33 dagen, wil heel graag morgen testen maar vind het erg spannend!
Heb wel allemaal klachtjes voel van alles maar ja dat kan ook komen omdat ik het graag wil voelen. Afwachten dus maar, heb al vaak gehoord dat de test niet meteen na de NOD pos scoort en een paar dagen later wel dus meid we houden de moet erin!!!
natuurlijk laat ik het weten, ben nu al verslaafd aan dit forum whahaha

over namen heb ik ook al nagedacht ik vind thijs of melle heel leuk voor een jongen en sanne  of elin voor een meisje....

maarja nu moet het eerst maar eens raak zijn he!

Hoi,

Ik dacht dat je op je NOD dag kon teste..nou dan hou ik zeker de moed erin!

Ik vind de namen voor een meisje: Lieke,Sara leuk
Voor een jongen Sven, Koen, Rik

Terug
Bovenaan