The Dreamgirls

Hoi Melis,

NOD is de dag dat je ongi moet worden maar niet wil worden, dus niet ongi dag
Een cyclus tel je idd vanaf je eerste dag van je ongi tot weer aan de eerste dag.
Rode Duiveltjes is dat je ongesteldheid.
Vraag maar raak! Had ik namelijk ook in het begin...
Hier een site waar je alles een beetje kan uitrekenen...maar vaak zit de comp. er een paar dagen naast. http://www.predictor.nl/content.asp?page=271.
Hopelijk heb je wat aan deze info anders moet je het gewoon zeggen als iets niet duidelijk is. We zijn er om elkaar te helpen/adviseren.
succes meid

Hey Ingrid,

Gezellie dat je er weer bent, balen dat je nog niet ongi bent!Heb je alweer getest?Ga je dat nog doen?
Nee die ovulatietesten zijn niet echt handig qua tijd,ik red 12.00 ook niet!

NOD staat voor niet ongesteldheids dag, de dag dat je ongi moet worden, maar hopelijk niet wordt!
Je cyclus wordt berekend vanaf de eerste dag van je menstruatie, tot de eerste dag van je volgende menstruatie!

Ga straks ff naar de intratuin, ff een gezellig voorjaarsbloemetje kopen!Het is hier erg lekker weer!Heb al 2 wassies droog gekregen buiten!Lekker fris hoor!haha!

xje Anies

Hoi Anies,

NOD had ik ook opgeschreven van de dag dat je ongi moet worden maar niet wil worden.hihi
Ik ga vrijdag ochtend weer testen want 's avonds hebben wij feest in een kroeg...dus dan wil ik wel 100% zeker zijn voordat ik 2 of 3 wijntjes neem. meer kan ik niet meer op want heb niks meer gedronken sinds ik gestopt ben met de pil (oke alleen met oud&nieuw dan)Morgen ben ik weer laat thuis want heb nog een vergadering..dus weet niet hoe laat ik op het forum kan zijn.
Anies veel plezier bij de intratuin!

Ja het is echt super weer buiten net lekker ff op het balkon gezeten maar daar is het echt wel koud (ligt niet aan de zonkant ;) wonen jullie ook in het midden van het land of ergens anders?
Nog bedankt voor alle info, ik kan haast niet wachten tot 15 maart nog maar 2 en een halve week ahahah! Ben benieuwd Ingrid hoop voor je dat je vrijdag positief test!

Hoi Melis,

Hier in het oosten is het ook lekker weer. Alleen die wind is vrij koud jammer genoeg.
Ik hoop ook dat de test vrijdag positief is, maar ik denk het niet.
Mijn vriend vraagt nu elke dag of ik ongi ben geworden hihi. Hij leeft helemaal met me mee. Ik ben de laatste tijd erg moe. Hebben jullie er ook last van? En nog steeds af en toe misselijk. Had ik dus ook vorige week voor ik eigenlijk ongi moest worden. Snap er niks meer van.

Patvon hoe is het met je?????

hahah wel leuk dat je vriend zo met je meeleeft! gelukkig is het bijna vrijdagochtend. Ik vind het knap van je dat je het volhoud tot vrijdag ik zou de verleiding denk ik niet kunnen weerstaan ;) heb van een vriendin al 2 testen van clear blue gekregen met een kaartje erbij dat ze hoopt dat ze me tegen die tijd goed nieuws gingen brengen, vond het zo lief!

liefs

Dat is zeker lief van je vriendin. Het is ook fijn dat je iemand hebt die er vanaf weet. Wij wilde het eerst geheim houden dat we "bezig zijn". Dat is best moeilijk want je wil ook je verhaal kwijt tja Ik kan alles kwijt tegen mijn vriend maar dat is toch anders dan tegen een vriendin. Dus ik heb het aan 1 vriendin verteld die nu 5 maanden zwanger is en zij weet er gewoon veel over. Dus ben blij dat ik dat gedaan heb!
Hoe zit het bij jullie? weten mensen dat jullie bezig zijn?

Terug
Bovenaan