The Dreamgirls

Gefelicteerd!!!!Wat super dat je gaat trouwen!!!Was je het al langer van plan?????Of heeft hij jou gevraagd, of andersom???

Leuk hoor!
Hier gaat alles wel redelijk, ben veel bij mijn moeder op het moment, of zij hier eigenlijk.
Dus we praten heel erg veel over alles.
Daarom ben ik nu ook ff niet zo bezig meet zwanger worden.Moet dinsdag weer naar het ziekenhuis, denk dat ik tegen die tijd wel weer in mijn vruchtbare periode zit.Ben ook niet begonnen met de ovulatieiesten!Het is allemaal een beetje veel, de laatste tijd.Moet vrij veel werken deze werk, maar is misschien ook wel ff lekker!
Jullie nog nieuws???

Kussie anies

Hoi Anies,

Fijn dat je zo goed met je moeder kan praten. Succes dinsdag!

Mijn vriend heeft mij gevraagd.We willen nog voor december trouwen, ben namelijk 5 december uitgerekend. ah zielig voot het kind hihi

Hoi meiden,

Slecht nieuws... ik heb  vanochtend op mijn werk  een miskraam gehad. Ik ben nu even heel depri. Ik ga dus met jullie mee naar de volgende ronden. Ik mag gelijk weer zwanger worden zei de dokter..maar wij zullen het nu wel ff rustig aan gaan doen. Ik voel me nu echt zo k*tttttt!!!!!!! Sorry moest er ff uit.

Hoe is het met jullie?

He Ingrid,

Wat k.....tttt zeggg!!!Ik schrok ervan toen ik het las!Wil je even laten weten dat ik met je meeleef, en als je wilt praten, typen, schrijf het van je af!!!!Misschien dat dat je oplucht!!!
Sterkte en ik denk aan je!!!

Liefs anies

jeetje ingird weet niet wat ik eerst moet typen... gefeliciteerd met je aan komende huweleijk en wat onwijs kut die miskraam... ik kreeg het er koud van..
weet ook niet goed wat ik moet typen,,,

ik was zo blij voor je
we zijn er voor je hoor!

verder hier alles z ´n gangetjes
begrijp dat we nu bijna allemaal er wat minder mee bezig zijn..

ik hoop dat de komende lente ons allen wat geluk en vruchtbaars brengt...

liefs Nelle

Oja, meiden in ben nog niet ongi,
zit nu heel erg te twijfelen of ik nog een of twee dagen afwacht of toch maar een testje doe.
gisteren wel heel dik oud bloed/slijm gehad en was er toen van overtuigd dat ik vandaga ongi zou worden maar niet dus. vandaag alleen een klein beetje roze slijm.
als ik meer weet horen jullie het.

Vanja

Terug
Bovenaan