The Dreamgirls

Goedemorgen meiden,

Hoe is het???
Vanja, wat spannend zeg!!!Hoop het voor je!!!
Nelle, ja ik ga vanaf vanaaf ook weer aan de klus!haha!Wel raar dat je nu al weet wat je vanavond gaat doen,haha!Moet straks eerst werken tot 18.30.

Ingrid, fijn dat je steun hebt aan familie en vrienden!En je weet het he, je kunt hier ook altijd terecht!!!

Ben gisteravond met een vriendin naar de beautyfarm geweest, heerlijk!!We hebben er eerst gegeten en toen in de sauna's en zwembaden, ben helemaal ontspannen,hihi!!!

Gaan jullie het weekend nog wat doen??Ik ben zondag jarig, wordt ik alweer 26!Klinkt zo oud!!!

liefs Anies

Ingrid, wat fijn dat je zo gesteund word door vrienden en familie.
hebben jullie al een datum geprikt? word idd een drukke periode als je deze zomer nog wilt trouwen wel erg leuk.

Anies en Nelle, Klus ze!

bij mij nog steeds niks. snap er echt niks meer van. kon trouwens niet wachten gheb toch maar op donderdag een testje gedaan ook deze was weer negatief.
weet niet zo goed wat ik er nu verder mee moet. eerst nog maar eens een weekje gewoon wachten.

Anies ik vier ook samen met mijn vriend onze verjaardagen, hij is morge jarig en ik was twee weken geleden jarig (ben 28 geworden) dus 26 klink niet zo oud.
en zondag ga ik een vriendin van mijn zusje fotograveren (zij is dan 8 maanden zwanger).

Prettig weekend allemaal!

Kus

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie???
Ik zit nu in mijn klus periode,haha!Dus erg druk,hihi!
Heb vandaag voor de lol een ovutest gedaan, en ja hoor een tweede lichte streep, zit dus idd zoals de arts zei, in mijn periode dat ik vruchtbaar ben!

En dan begint het lange wachten weer!!!PPFFF!
Morgen ben ik jarig!!!
Jullie nog nieuws???

xje anies

Deed die ovutest zonder dat mijn vriend het wist, liet ik hem het tweede streepje zien, dacht ie dat ik zwanger was,haha!(het lijkt idd wel op een zwangerschapstest)
Mannen.................................haha!

Gefeliciteerd anieska van harte met je verjaardag

ik ben ook druk aan de klus maar meer omdat we allebei een dag vrij hadden en dat is niet zo vaak zo. ben vandaag wel vrij maar hij niet...

jeetje Vanja wat lang wachten zeg om gek van te worden
1 ding weet je zeker je bent nog niet ongesteld. dus eris nog hoop

en ingrid hoe is het nu met je?

muis hoe gaat het met jou?

liefs Nelle

he Anie,
Van harte gefeliciteerd?
al een leuke kadotjes gehad?

Zo dus jullie kunnen al weer aan de klus. wat fijn.
Ik ben het wachten onder tussen wel zat. (alles lijt wel een kwaaltje maar toch ook weer niet).
weet onder tussen ook niet waar ik nog op zit te wachten.
(als ik dan toch niet zwanger bent laat dan die ongi maar komen).

Heeft een van jullie ervaring hier mee? maandag zou ik al een week overtijd zijn.
wanneer zou het zin hebben om nog een testje te doen? en op welk punt zou je naar de huisarts gaan(moeten).?
Ik word een beetje get van al dat wachten!
Laat mij maar lekker klussen haha.

Allemaal een fijne dag vandaag.

Kus vanja

Hallo meiden,

Nou mijn visite is weg, bijna iedereen is vanmiddag geweest, was erg gezellie maar wel druk!Ben goed verwend!Heb van 2 vriendinnen kaartjes gekregen voor de toppers!verder nog een theepakket en wat douchespul enzo.voor de rest allemaal geld, wil graag een nieuwe bril, vandaar.
Van mijn mannetjes mag ik lekker shoppen!Ook altijd leuk!

Jullie nog wat beleefd?Heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en geen streepje meer te bekennen!Ws heb ik gisteren mijn ei gehad!het wachten is weer begonnen, moet dinsdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of het ei gesprongen is(volgens de ovutest wel)dan verteld de arts wanneer ik mijn nod heb.Heb zelf geen idee omdat mijn cyclus de vorige keer kort was en nu ws erg lang!!!

liefs anies

Hey meiden,

We zijn met zwanger worden wel wat minder bezig, maar we stonden op de tweede pagina!!!Is toch niet de bedoeling,haha!!!
Hoe is het met jullie?Hier alles goed, was lekker vrij vandaag en heb van mijn verjaardagsgeld een nieuwe bril besteld, hij is erg hip!!!

Morgen weer naar het ziekenhuis om te kijken wanneer ik ongi wordt, en dan morgenmiddag werken!

Ik hoop jullie snel te spreken!!!

kus anies

Terug
Bovenaan