The Dreamgirls

He meiden,
gisteren toch maar even een tesdtje gedaan. geen tweede streep te bekenen, maar ook nog geen ongi te bekenen. dus we wachten maar weer af.....

Anies, wat fijn dat jij en je moeder zo goed met elkaar omgaan en veel steun aan elkaar hebben.
Heel veel sterkte en succes vandaag.

Kus Vanja

Hallo meiden,

Ingrid, hoe is het met je???

Vanja, spannend zeg,zolang er nog geen ongi is, is er hoop!

Ben vandaag in het ziekenhuis geweest, en ws ben ik het weekend vruchtbaar, dus dan gaan we aan de klus,hihi.Maar ik dan al op dag 19a 20!Heb dus deze maand een hele lange cyclus, begrijp niet dat dat kan???

Hoe is het met de rest van de meiden??

xje anies

Anies, wat vervelend dat je cyclus zo lang is deze maand.
Ingrid,nelle en muis hoe gaat het met jullie?

Hier nog steeds geen ongi en wel roze slijm. ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.dus ik wacht het nog maar een paar dagen af.

wachten is stom!

Hallo allemaal,

Wat is het hier rustig zeg!!!!
Hoe is het met jullie?

We hebben vandaag op mijn werk de KIKAmarkt gehad,Die hadden we georganiseerd om geld op te halen voor KIKA(kinderen kanker vrij)
We hebben 1200 euro opgehaald, goed he???
Ben bekaf, moest om half 8 al beginnen!En daarna die markt, maar het was wel geslaagd en daar gaat het om!!

Ingrid, hoe is het?
Vanja, vervelend he, wachten?!!!!!!

liefs Anies

eyla allemaal

hier alles goed hoor..

hoe gaat het met je ingrid? kan je het allemaal een plekje geven? hoop dat het je het een beetje volhoudt!

Vanja weet je al wat meer.... al een tweede streep te zien? ik duim voor jullie!

jeetje Anies 1200 euro... veel beren verkocht dus?
begrijp dat je moe bent, maar voor zo'n goed doel maakt dat niet uit toch?
hoe gaat het met je moeder?

muis hoe is het met jou...

liefs Nelle

Wat goed een inzameling voor kika.

Hier nog steeds geen ongi en ook geen verschijnselen.
Weet eigelijk niet zo goed wat ik nu moet doen? ben nu 2 dagen overtijd.
maar omdat dit pas ronde twee is weet ik eigelijk ook niet zeker of dat zo is of dat mijn vorige ronde toevallig kort was.
Wanneer zouden jullie nog een keer testen?
ik zat of aan morge ochtend te denken of pas zaterdag (om het nog wat tijdte geven.)

Hoi meiden,

Ik heb veel steun gehad aan familie en vrienden. Ik heb het een plekje kunnen geven. Waarschijnlijk moet ik morgen een echo laten maken om zeker te zijn dat alles schoon is. Volgens de dokter is de kans vrij groot dat ik heel snel weer zwanger ben. Laten we het hopen. Ik heb een bruiloft voor de boeg dus ik kan me lekker helemaal daar op gaan storten. We willen deze zomer nog trouwen.Dus het wordt een drukke maar leuke  periode.We hebben net de ringen uitgezocht! Ik Wil jullie ook even bedanken voor de lieve woordjes en de steun.

Wat wordt het rustig hier zeg.

Vanja De test kan ook pas na een week positief zijn. Maar ja het kan ook een late ongi zijn. Laten we hopen op dat eerste! Ik zal voor je duimen

eyla

ik zou tot zaterdag wachten... maar ja ik weet niet of ik dat vol zou houden... ik hoop dat je snel wat meer weet Vanja..

anies jij dit weekend net   als ik druk aan de klus... en muis jij ook toch..

ingrid ben blij dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je mensen om je heen hebt waar bij je dit kwijt kan.. en je kan ook altijd hier terecht voor wat steun...

lijkt me zeker ene leuke drukke periode je bruiloft voor bereiden... de jurk, de locatie, wara ej foto ´s laat maken....echt leuk joh

meiden ik ga zo even oefenen met klussen

liefs Nelle

Terug
Bovenaan