The Dreamgirls

eyla

hier erg rustig ben voor het eerst  sinds lange tijd is 3 dagen vrij. mijn huis is schoon  heb nieuwe plantjes het weekend hebben we een schilderij en een nieuw kastje gekocht...  
heerlijk lekker burgelijk.

nu de zon ook zo lekker schijnt krijg ik helemaal  zin in de zomer...mijn NOD is pas over  tweeen weken en  ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb-had dus we vrijen deze week nog lekker door en  de week erop ook dan zijn die twee weken snel voorbij.  als  het nit zo is dan gaan we gewoon nog weer een maandje oefenen....

anieska ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen hou je ons op de hoogte

vanja weet je al meer....

ingrid ho gaat het met je..

en muis.... hoe gaat het met jou..

liefs Nelle  

He meiden,
ik heb ook een lekker weekend gehad.
feestje zaterdag was erg gezellig en zondag hele mooie foto's van een zwangere vriendig gemaakt.
en tussen door gewacht en getwijfeld.

Ik weet dus nog niks.... schiet dus niet erg op.
ga denk ik morgen maar even met de huisarts bellen om te vragen wat hij er van denkt en hoe lang je moet wachten met negative streepjes voordat hij iets voor me kan betekenen. dit wachten is echt heel vervelend.
misschien voordat ik ga even een testje doen om zeker te zijn dat er nog geen streep is.

Wat heerlijk 3 dagen achter elkaar vij! (heb ik nooit of ik moet vrij nemen).

Anies, succes en sterkte morgen. ik ben benieuwd wat je arts zecht van je cyclus en water nu verder gaat gebeuren.

Muis, alles goed?

Kus vanja

Oja,

Belt net mijn vriend z'n zus of we binnen twee jaar van plan zijn om zwanger te worden.
Zij zou gaan oppassen op ons kind. want als we het niet van plan zijn heeft ze nu een ander oppas kindje.
wat moeten we daar nu weer mee. We waren het niet van plan om nu al te geen vertellen tegen mensen. want als het nou eens lang gaat duren..
En zijn zus kletst ook wel erg graag

Goedemorgen,

He Vanja, wat spannend zeg!Snap dat je gek wordt van dat wachten en van die onzekerheid!Ben benieuwd wat de huisarts zegd, laat je het ff weten?

Ingrid, hoe is het met jou???

En Muis en Nelle, alles goed???

Kom net bij het ziekenhuis vandaan, mijn eisprong is idd geweest.Ze verwacht mijn nod 19 april.Spannend, het wachten begint weer!
Wie nog meer nod 19 april???Kan het niet meer bijbhouden,haha!
Als ik nu weer ongesteld wordt, doen we nog 1 cyclus en dan in mei gaan ze de eileiders doorspuiten.Ben benieuwd, hoop dat het niet nodig is!
Als ik wel zwanger zou zijn krijg ik met ongeveer 8 wken een echo bij haar!!!Hoop het!!!

Liefs anies

de huisarts (zijn assistent) had niet veel te melden, omdat het een negative test was nog een week afwachten dan weer testen. kan zijn dat je nog niet genoeg hormoon aanmaakt.
en dan in bijde gevallen bellen.

Drie keer raden....
nog geen uur later werd ik ongi.

Op voor ronde drie ik ben er helemaal klaar mee / voor.

Hey Vanja,

Dat je toch ongi bent geworden, balen zeg!!!!
Maar je hebt nu in ieder geval wel zekerheid!Ze zeggen dat je altijd uit moet gaan van je langste cyclus!!!

L:iefs Anies

Terug
Bovenaan