The Dreamgirls

hoi,

Ik heb een leuk weekend gehad. Ik heb zaterdag een trouwjurk gekocht. nou ja mijn ouders dan. Heb de hele dag in arnhem jurken gepast en de laatste is hem geworden!

Nelle en Anies: spannend hoor, gaan jullie wel testen? Ik had ook  soms ook het gevoel dat ik ongi moest worden toen ik zwanger was. Dus dat zegt niet heel veel. We hebben precies 1 week ervan kunnen genieten. de zaterdag ervoor voelde ik me pas echt zwanger, ik had gevoelige  borsten. En maandag op mijn werk kreeg ik een miskraam . Maar goed. We gaan het gewoon weer proberen. Volgens de dokter ben ik weer snel zwanger. Nu wacht ik echt tot ik 2 dikke strepen heb voor ik  echt blij kan zijn.

Vanja jij zit in je klusweek?

Nelle en Anies wanneer gaan jullie precies testen?

liefs

Hallo meiden,

Ik heb idd vaker gehoord dat ongi gevoel ook bij zwangerschap kan horen,maar denk dat dat bij niet het geval is.Het enige wat anders is met de afgelopen maanden, dat ik nu geen zere borsten heb, en de maanden ervoor wel!!!
Snappen jullie dit nou?

Het zeurd de hele dag weer in mijn buik, ben lekker gaan verfen, heb de trap geverft, leuk, hij is nu rood, maar hij moet nog een keer!

Ingrid, wat goed dat je je trouwjurk hebt!!En is het waar wat ze zeggen, dat het voelt dat DAT jouw jurk is??
Als ik zaterdag de 19de niet ongi ben, ga ik testen.Als ik dat tenminste volhou(hihi)
Ben morgen lekker nog een dagje vrij, heerlijk!!!!

Liefs Anies

wow ingrid een trouw jurk, het zal ook heerlijk zijn om met je trouwen bezig te zijn en niet alleen met zwanger worden.
toen mijn vriendin trouwde zijn we jurken wezen uit zoeken echt gewelidg.

anies je trap rood wow   kan me er geen voorstelling van maken en ook niet hoe je huis er uit ziet ik ben meer van het neutrale kijk maar op mijn hyves. ik hebhet lef niet om iets rood te schilderen. ja toen ik op mijn studente kamer woonde...

verder heb ik ook af en toe het idee dat ik ongesteld wordt... dus ik heb metdit weer lekker aande wijn gezeten. ga er vanuit dat we een ronde verder gaan.
ik ga na het weekend van de 19de- 20ste testen.
we gaan zondag naar ticketfortibet en haal dus geen testen in huis. als ik dan maandag nog geen menstuatie hebben mag ik ze kopen....
maar ben er vanuit gegaan dat dit niet nodig is.

hoe is het verder met iedereen

liefs Nelle

Hallo allemaal,

Hier alles wel goed, heb alleen nog buikpijn!!!!Dus ga er vanuit dat ik morgen ofzo ongi wordt en dan weer voor de volgende ronde!!!!

Maar heb nog geen zere borsten!!!Ga zo nog ff de trapleiningen verfen, voor de tweede keer!Ben er wel zat van,haha!

Mijn zoontje is op dit moment ook niet te houden, grote mond, niet luisteren en vervelend doen!Het zal de leeftijd wel zijn!!!

liefs anies

Hallo allemaal,

Wat rustig hier
hier nog geen ongi, maar wel buikpijn, puisten en nu wat gevoelige borsten.Dus loop alweer met maandverband!

moet zo nog eventjes werken.
Jesse heeft van de peuterspeelzaal de foto's van de schoolfotograaf meegekregen!Ze zijn echt heel mooi geworden!Spreek julliem snel!!!

liefs anies

Hey allemaal,

Het is weer rustig hier!Kom ik na een lange dag werken thuis en dan zie ik geen berichtjes, alleen die van mezelf,haha!!!
Ben nog niet ongi en heb vandaag geen buikpijn meer gehad!!!!Zou het dan toch???...

Nee vast niet!Maar duimen jullie wel, heb pas zaterdag mijn nod hoor!!!
Maar moet morgen en vrijdag werken dus dan gaat de tijd wel sneller!!!

xjes anies

He Ingrid, wat leuk een trouwjurk,
is het echt een prinsessen jurk?

Nou Anies en Nelle,
nog een paar dagen wachten....

Ik ben er dus echt helemaal klaar mee, door het afwachten van de afgelopen keer.
Dis zou ronde drie zijn, ik ga een ovu testen door eerst maar enes kijken hoe lang deze ronde word. zou het wel zijn vinden als er een patroon in komt.

Nog niet echt heel erg aan het klussen, ik zou rond dit weekend moeten klussen voor de korste cyclus e rond volgend weekend voor de langste cyclus. Dus we gaan gewoon een beetje aan klussen wanneer het goed voelt en uit komt en dan zien we wel weer deze ronde.

Verder is alles goed met me een beetje druk op mijn werk en een druk maar leuk weekend achter de rug.

Hoe gaat het met jullie? Al leuke plannen voor aan komend weekend?

Kus

ey
heb al spier van het duimen draaien. dus ik ben benieuwd!

vanja ik snap je   helemaal. ik ben er ook iets minder mee bezig dan vorige keer want dat wachten is echt verschikkelijk

hier nog geen enkel gevoel dus we zien het wel

verder druk met werk en met de tuin

zaterdag gaan de tegels eruit, heb ze verkocht op marktplaats en in de 2de week van mei komen er nieuwe tegels in.
zondag naar ticketfortibet dus weekend is al weer vol gepland en bij jullie...

liefs Nelle  

Terug
Bovenaan