The Dreamgirls

jeetje wat kut zeg Anies
ik leef met je mee hoor. klote ongesteldheid en het feit dat het al zolang duurt en je hoopt er toch op.

ook weer een kortere cyclus of niet...
heb je al contact gehad met je arts...

ik denk aanje hoor
liefs Nelle

hoi

Anies wat vervelend dat je ongi bent geworden.. echt balen. Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis?
Vanja: een klusweekend he? erg leuk maar die dagen daarna... wachten, wachten en nog eens wachten. Dat is zeker erg vervelend.
Nelle waar zit jij? dichtbij de klusperiode of moet je binnenkort testen? Misschien heb je dat wel verteld maar heb ik er overheen gelezen.
Ik moet rond 25 april ongi worden. Daarna gaan mijn vriend en ik er weer tegen aan!

Ik duim voor jullie en denk aan jullie!

gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend?

kus

oja ik lees net...

dat   Anies volgende week vrijdag naar het ziekenhuis gaat. veel sterkte en succes! Hopelijk gaat het nu een keer goed! jullie zijn al zolang bezig. Ik leef helemaal met jullie mee!

En Nelle jij gaat lekker in de tuin werken? Met dit weer krijg je er wel zin in ja. Ik heb van de week ook al een paar dingen in de tuin gedaan. ga vandaag de rest doen.  

ey meiden

anies ik ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. hopelijk gaan ze over op iets... zodat je weer verder kunt jullie zijn al een aardig tijdje bezig ik leef met jullie mee

ingrid dus jij gaat na je menstruatie er weer helemaal voor... super joh! ik duim voor je

ik dacht dat ik vanochtend wat menstruatie pijn had maar heb de hele dag en avond nergens last meer van morgen heb ik mijn NOD maar ben ik in amsterdam naar ticketfortibet.
dus al er maandag nog niks is dan ga ik een test halen en dan ga ik dinsdag testen.

maar voel nog niks dus ga hoogstwaarschijnlijk   gewoon met jullie mee naar de volgende ronde...

vanja jij bent nu aan de klus of op de wachtbank...
en muis hoe is het met jou volgens mij had jijgelijk met mij en anies ongeveer je NOD

liefs Nelle

Anies, jeetje weer naar het ziekenhuis... Hopelijk gaat er nu wat meer gebeuren dan kijken en kom je daar verder mee zodat je snel zwanger word.

Nelle, maar weer afwachten wel leuk z'n leuke dag voor de boeg. Dan gaat het wachten ook veel sneller.
Ik duim voor je!

En Ingrid nog even wachten.

Muis alles goed?

Oja en wij beginnen net met klussen.

Vanja

Terug
Bovenaan