The Dreamgirls

he Anies,
was idd erg lekker weer.
komt het voorjaar toch nog dit jaar.

Jij zit ook niet echt in een makkelijke situatie iedere keer naar het zieken huis en maar weer afwachten.

Hoe gaat het met je moeder?

Vind het helemaal niet leuk om van de langste cyclus uit te gaan, dan duren de maanden ineens veel langer. en als ik nu weer een korte maand heb ben je te laat met de ovu-testen.

Oja ben heel het weekend alleen mijn vriend gaat van het weekend wintersporten met de mannen.
Daar voor komt het wel goed uit dat een lange cyclus hed nu is hij teminste thuis als ik mij n ei heb.
hihi

Gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend?

Kus

hy meiden

hier een druk weekend voor de boeg vrijdag visite en het weekend verder werken van 7 tot 15

het was zeker lekker weer

idd vanja nu lijkt het als of je toch nog langer meot wachten. hoelang was je nu gestpt met de pil?

anies ik heb dus mijn nod een dag later maar wel in hetzelfde weekend.
als het nu niks is ga je nog 1 ronde door en dan doorspuiten van de eileiders of als het nu niks is dan meteen doorspuiten?
ik hoop natuurlijk dat het deze keer wel raak is en dat je over al het andere niet eens hoeft na te denken..

liefs Nelle

Hallo,

Wat een heerlijk weertje vandaag, ben lekker vrij!Heb net mijn hondje kort geknipt!
Wat een werk zeg!!PPFF!
Mijn zoontje plus vriendje spelen nu lkker bij ons in de tuin!Breng ze straks naar de peuterspeelzaal!
Nelle, ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ze nu gaan doorspuiten, ze had het over mei.
Hoop dat het niet nodig is!Had vandaag een beetje ongi buikpijn, is nu weer weg!Vreemd!
Nou ga me even met de boefjes(kinderen)bezig houden,haha!Spreek jullie snel!!!

liefs anies

Hoi dames,,

Ik ben er weer! Ik heb alles een beetje op een rijtje kunnen zetten en een plekje kunnen geven. volgende maand gaan we er weer voor! voorlopig geen ovu-testen meer. we zien wel als het raak is.

Hoe is het met jullie allemaal?
Ik duim voor jullie!

liefs

eyla dames

ingrid fijn om te horen dat je het op ene rijtje hebt  kunnen zetten...en op naar volgende maand

hier alles goed  hoor, druk met werk, dus z ´n gangetje

misschien  je innesteling die je volede )die ongi pijn. het was toch je innesteldag..

liefs nelle

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?Hier is alles wel goed, alleen denk dat het deze maand weer niet gelukt is.Heb af en toe ongibuikpijn, volgens de arts moet ik pas volgende week zaterdag ongi worden, maar ben bang dat het eerder komt.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat het de innesteling is, maar wil niet weer teleurgesteld zijn(gebeurd toch wel,hihi)
Heb nog geen zere borsten, dat heb ik normaal wel altijd, na mijn eisprong en tussen mijn nod.Nou ja, kan maar 1 ding doen, en dat is afwachten!

Ben net met mijn moeder een zoontje naar de dierentuin geweest, was gezellie!!!
Ga niks bijzonders doen het weekend!

Ingrid, fijn dat je er weer bent en dat je het een plekje hebt kunnen geven!
Ik heb net als jij ook een keer een miskraam gehad, en weet je wat een vriendin tegen me zei?
Ze had zo'n filosofisch boekje die overal een soort van antwoord op had.Bij het woord miskraam stond er:Nu niet, later.
Ik vond dit wel wijze woorden en heb er wel wat aan gehad.Het mocht nu niet zo zijn, maar het komt later.

liefs anies

ey meiden  

lekker rustig hier...
allemaal goed weekend gehad.. ik wel heb   2 dagen gewerkt en morgen dus even een dagie vrij!

anies ik voel ook niks en heb geen innestelingsbloeding gehad of iets
wordt dus een volgende ronde en dan misschien maar weer met ovu testen.. we wachten af ik heb mijn nod zondag en jij zat toch..

ingrid en muis hoe is het met jullie...

en vanja wanneer is je klus week... als je uit gaat van je langste cyclus...
ben benieuwd

liefs Nelle

Terug
Bovenaan