The Dreamgirls

He Anies,
wat vervelend allemaal.
Gaat het al weer wat beter met jesse?

Ik kan me alleen maar voorstellen dat je er enorm tegen op ziet.
wee nog niet zo veel af van ziekenhuis trajecten dus daar kan ik je niet mee helpen, maar ik zag dat je al een andere topic hier voor hebt geopend.
Ik zag dat daar al wat aardige antwoorden op zijn gekomen.
Ik hoop en duim deze maand extra hard voor jou.
Kus vanja

eyla

jeetje anies.. deze maand afwachten nog.. en heel veel duimen draaien en klussen natuurlijk. ik hoop dat het lukt en anders het ziekenhuis traject pff snap dat je er tegen op ziet, maar er wordt dan wel wat actie ondernomen,,,, toch

hoe is he met jesse

en vanja en muis hoe is het met jullie...

hier weinig bijzonderheden volgend weekend mijn klus weekend een we oefenen dus voorlopig en ik geniet na 8maanden hard werken op werk mijn post hbo opleiding en het verbouwen van ons huis eindelijk van een weekje vrij....

liefs Nelle

Hallo allemaal,

Lekker Nelle, een weekje vrij!!Geniet ervan!!

Jesse is nog steeds koortsig en pokkerig, het lijkt zo raar,haha!
Hey als jullie klussen, doen jullie het dan elke dag of om de dag???In het ziekenhuis zeggen ze gewoon elke dag, maar hoor overal om de dag???

xje anies

Wij klussen om de dag en proberen rond mijn ei ieder dag (maar dat komt er niet echt altijd van)
lichter er ook een beetje aan of we het erg druk hebben, en nu ik niet echt weet hoelang mijn cyclus word om de dag of als we er zin in hebben.

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?Leuke koninginnedag gehad????We zijn vanmorgen ff naar de vrijmarkt hier in Emmen geweest!
Zit nu in mijn klusperiode!Ben benieuwd hoe het gaat allemaal, het wordt weer wachtenPPFFF!

Jullie nog wat te vertellen??

@Ingrid, hoe is het met je???

Liefs anies

He meiden,

Hier alles goed, we hebben deze maand gewoon lekker lang geklust we zijn nu aan het wachten... maar dat gaat dus ook nog ergens tussen een en twee weken duren.

gistere een gezellige koninginnedag gehad!

En vandaag zijn we heel druk bezig geweestmet de voortuin.
deze hebben we helemaal leeg gehaald.
we krijgen volgende week nieuwe tegels. (goede afleiding voor tijdens het wachten).

en nu even lekker niksen en bijkomen van al dat scheppen.

hoe gaat het met jullie? zijn jullie nu ook aan het wachten? of zijn jullie nog aan het klussen?
wanneer hebben jullie deze maand jullie NOD?
Ik verwacht mijn nod uiterlijk op 13 mei (uitgaande van mijn laatste cyclus)

hoi dames,

Ik heb koninginnennacht gevierd. Was echt gezellig. Krezip trad op in Arnhem!

Anies ik hoor ook alleen maar verhalen dat het gelijk raak is na het doorspoelen.
Je  word verdoofd dus je merkt er  niet veel van.  Als je nog niet ongi bent geworden dan he.
Volgende week heb ik mijn klus periode...Kan niet wachten.

Terug
Bovenaan