The Dreamgirls

Hey Vanja,

Wat fanatiek ben je in de tuin zeg,haha!Dan gaat het wachten idd snel!En het weer schijnt ook beter te worden!
Heb volgend de arts 14 mei mijn NOD, lopen we een beetje hetzelfde!Hoop zo dat we niet ongi worden!!!

Hey Ingrid,fijn dat je een leuke koningenacht hebt gehad!Hoe voel je je???
Wat goed dat jij ook verhalen hebt gehoord over het direct zwanger worden na het doorspuiten!!!Zie er wel tegenop, maar we doen het voor het goede doel!!!We hebben deze week flink geklust en moet volgens de arts mijn ei nu ongeveer hebben gehad, maar we klussen vrolijk verder!Heb wel last van doorzichtig slijm en ik geloof dat dat een teken is van je eisprong!Dus we gaan weer heel hard duimen!!!!

Ik moet morgen weer werken, jullie dan???
Volgende week maak ik een week van 35 uur, wat ik best veel vind met een kind!Maar het is maar een weekje, daarna is het weer rustiger, en het voordeel is dat de tijd dan ook snel gaat!!!En het is natuurlijk lekker voor de portomonee!!haha!!!

We willen gaan verbouwen(volgens mij heb ik dat al eerder verteld)maar de vorige keer kon het financieel niet!Nu wel en vanmiddag zou er een klusjesman komen maar hij is gewoon niet komen opdagen!!!Blijf je daar de hele middag voor thuis,ggrrr!!!

Jullie nog wat leuks te vertellen??Ingrid, hoe staat het met de voorbereidingen van je bruiloft??

Liefs anies

ey meiden,

ik was heerlijk aan het genieten van mijn vakantie.. dinsdag hebben we de nieuwe tuintegels gekregen dus een heel gesjouw om van voor naar achter het huis te krijgen maar het is gelukt. woendag koninginnen dag gevierd en donderdag even naar de voetbal van mijn neefje en verder niks. vandaag ikea en albert cuyp daarna op het terras heerlijk in de zon.. moest ik naar de wc... allemaal bloed.... weet niet wat het is lijkt menstuatie maar dat zou toch niet kunnen ik ben het zondag 20 april geworden 4 dagen lang en zou dus vandaag of morgen mijn ei hebben.. ik vind dit echt verschrikkelijk. ik ga kijken hoe lang dit aan houdt en anders bel ik de huisarts   maar toch? zo raar zullen ze dat toch niet vinden?

als dit niks is.. zou ik mijn nod ook de 16 hebben dus we lopen aarig gelijk dan..

hoop dat alles goed met jullie gaat,ik moest dit even kwijt....

liefs Nelle

Hey Nelle,

Wat raar van dat bloeden, zou ook niet weten wat het kan zijn.Misschien een tussenbloeding???Ik zou als het niet over is zeker de huisarts ff bellen.

Dus je hebt genoten van je vakantie, heerlijk!En nog fanatiek bezig geweest ook, knap hoor,haha!!!
Hier verder geen nieuws, heb gewerkt en ga na gtst hardlopen.
Morgen is mijn vriend de hele dag weg dus ga ik lekker niks doen en genieten van het weer!!!

Liefs anies

hoi Nelle,

Kan dat bloed geen innestelbloeding zijn? als het dat is dan ben je waarschijnlijk zwanger. Het kan ook oud bloed zijn. Oud bloed is donker en innestelbloed is meestal heel helder. Maar als je het niet vertrouwd dan zal ik zeker de huisarts bellen.
Laat je het ons weten?

Volgende week gaan wij aan de klus! 27 mei testen dus dat duurd nog wel ff.
De voorbereiding van de bruiloft gaat goed. heb al een jurk, locatie, de ringen en de kaarten liggen al bij de drukker. De rest wat er bij komt kijken zijn kleine dingen. Daar hebben we dus nog wel even de tijd voor.

Nelle,
Wat raar dat bloed, ik zou ook niet weten wat het kan zijn.
Ik denk niet dat het raar is om daar over te bellen. vorige keer toen het zo lang duurde voor dat ik ongi werd heb ik ook gebeld en kreeg gewoon antwoord. dus zou gewoon bellen en vragen wat het kan zijn.

He Anies,
Wat gaan jullie verbouwen? en is alles al weer goed met Jesse? het is idd heerlijk weer ben er ook volop van ana het genieten.

Ingrid, Wat leuk al dat plannen voor je bruiloft. word het een groot feest?

hier niet veel nieuws, afwachten tot mijn nod. maar ik heb wel erg gevoelige tepels. dus ik heb weer stieken af en toe hoop. wie weet.

Kus Vanja

hoi,

Ik ga woensdag beginnen met de ovu-testen. Hopelijk is het dan ook weer gelijk raak. De vorige keer waren we ook begonnen met de ovu-testen en toen was het dus raak. En daarna..tja.... dat weten jullie ook.
Vanja wanneer is jou NOD?
Nelle ga je nog de dokter bellen?
Anies had jij je klusperiode?
Ik ga zo lekker in de zon zitten. Ik wil op mijn bruiloft wel een mooi kleurtje hebben hihi.
Gaan jullie nog wat leuks doen?

liefs

he,

even een klein overzichtje,

Anieska       - 25 jr    -  
 2e kindje -  NOD 14 mei, 16 mei ziekenhuis

Ingrid                -  24
jr    -      1e  kindje  - NOD  27 mei met ovu
test

Nelle                - 25 jr
-          1e kindje - ?

Vanja             - 28 jr
-          1e kindje - NOD 13 mei

Elfje, Corina, Melis, Muis, marielle...????

Nelle ik kan van jou je nod niet terug vinden, sorry.
Anies ben jij niet ook een jaar ouder geworden?

En de rest! hoe gaat het met jullie?

He Ladies,
Hebben jullie eigelijk al plannen met de zomer vakantie?

Ik vind het zo moeilijk, misschien ben je dan zwanger en hoe ver?
maar goed ik heb me daar over heen gezet en besloten dat we gewoon een leuke vakantie met vrienden gaan plannen en dan zien we tegen die tijd wel weer.

Het is dus de dominicaanse republiek geworden. (lekker dicht bij maar niet heus)
maar we zien wel. heb er in iedergeval wel zin in.

We gaan dan nog een keer met de hele vrienden groep, dus ik kon echt niet roepen dat ik liever met de tent ga. haha dan hadden ze het vast gelijk geraden.

Kus Vanja

Terug
Bovenaan