The Dreamgirls

ey meiden

wij gaan niet op zomervakantie, net een huis en de tuin dus geld is op

verder nog steeds licht bloedverlies helder rood! ik had mijn ei eigenlijk 3 mei moeten hebben.   2 mei is dus dat bloeden begonnen daarvoor wel geklust die nacht had ik echt pijn in mijn baarmoeder en eierstokken.en gister  en vandaag dus nogsteeds af en toe wat bloed verlies. vooral als bezig ben...

ik weet niet wat het is voel me niet ongi dus dat kan het echt niet zijn voor een innesteling zal ik dus al eerder mijn ei gehad moeten hebben. ik bel dinsdag de huisarts.. morgen is ie er niet 5 mei...
ik laat het jullie weten.. ik ga nog even de zon in genieten en dan bbq bij ijn schoonzus..

oja mijn NOD is 15 mei ga ik nu maar vanuit..

liefs Nelle

Hey meiden,

Wat een heerlijk weertje vandaag, ben alleen verbrand!!!!Maar wie bruin wil worden,haha!
Vanja, wat goed een overzichtje, ben idd nu 26, klinkt oud he???haha!
We hebben geen zomervakantie gepland omdat ik er stiekem vanuit ging dat ik zwanger zou zijn!Helaas!!!Maar nu we gaan verbouwen(een vaste trap naar zolder, en een dakkapel)zit het er financieel toch niet in!We kunnen ws wel de caravan van mijn schoonouders lenen, en willen ndan als het weer goed is, een paar dagen ofzo in Nederland kamperen!
Vanja, super zeg, de Domunicaanse Republiek, ben jaloers,hihi!
Nelle, ik zou idd toch ff de huisarts bellen dinsdag, hoop dat ie weet wat het is!!!
Ingrid, goed dat je weer begint met de ovulatietesten, en hopen dat je meteen zwanger bent!!!En dat alles dan goed mag gaan!!!
Nou heb sinds vanmorgen weer buikpijn, ongi pijn!Snap er helemaal niks meer van, had mijn ei ongeveer de 30ste(volgens de echo's, dus dat zou toch moeten kloppen?)en het is nu 4 mei, dan kan ik toch nu nog geen ongikrampen hebben??Nou ja, misschien wordt ik wel eerder ongesteld!!!
Snap er helemaal niks meer van!!!!
Jullie een idee wat dit zou kunnen zijn???

Liefs Anies

ey meiden

nou vanochtend werd ik dus wakker met rare buikpijn.. en nog steeds bloedverlies.
ik toch maar naar de huisartsen post... na veel vragen beantwoorden en wat voelen.. komt de buikpijn van mijn darmen, en is mijn baarmoeder niet gevoelig. dus waarschijnlijk een extra menstuatie van moeder natuur..ik hem duidelijk gezegd dit voelt niet als menstruatie, dus toch getest..

en ja ja zwanger....
maar ik bloed dus dat zal wel geen stand houden moetaan het eind van de week naar mijn huisarts en dan evt echo laten maken..

ga maar uit van een miskraam want 4 dagen bloed...is wel erg veel.

nou ik ga de zon maar even in en heel stilletjes hopen en duimen.

anies als ik het zou weten dan zouik je helpen maarik snap mijn eigen lichaam al amper dus laat staan die van een ander....

liefs Nelle  

Hoi Nelle,

Ik hoop dat je ook echt zwanger bent! want toen ik die miskraam had toen had ik die zelfde dag bij de huisarts ook getest en toen was die test dus ineens negatief.
Dan zou ie bij jou toch ook negatief moeten zijn....

Ik wil je heel graag gefeliciteren maar ik wacht toch nog ff tot het bloeden opgehouden is en dat je zeker weet dat je zwanger bent.
Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!
succes meid, want dit is natuurlijk  een onzekere tijd voor jullie.

liefs ingrid

Hey Nelle,

Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar zeg toch voorzichtig GEFELICITEERD!
Het kan een innestelingsbloeding zijn, heb net gelezen dat je je NOD 16 mei hebt!Maar dat je dan al een positieve test hebt is dan wel erg vroeg, ruim een week van te voren.Zou je niet al langer zwanger kunnen zijn??
Ik duim heeeeel hard voor je en hoop dat het toch een goede zwangerschap is!!!Heel veel sterkte en dikke kus voor jullie!!!Anies

He Nelle,

Jeetje...ik ben er stil van. En tot het eind van de week wachten, daar zit je nu ook niet echt op te wachten.

Ik ga heel hard voor jullie duimen.
Sterkte Vanja

ey meiden

dank voor jullie reacties

gister nog een drupje of twee bloed verder niks... nog steeds aan het afwachten dus durf nog niet echt blij te zijn.. ga zo de huis arts bellen voor een afspraak deze week.

hoe is het met jullie...
ik ga ontbijten en genieten van het weer

liefs Nelle

Hey Nelle,

Wat goed dat het bloeden gestopt is!!!Er is hoop!!!Ben benieuwd wat je huisarts zegd!Laat je het ff weten?

De rest van de meiden, hoe gaat ie???
Hier gaat alles z'n gangetje, ben nu alleen chagerijnig,ggrr!Het is nu een week voor mijn NOD en nog heb ik menstruatiebuikpijn!Weet bijna zeker dat het deze maand weer niet gelukt is, heb de laatste tijd steeds een week voor mijn nod buikpijn!GGRRR.Ik snap echt niks meer van mijn lijf!!!!Sorry, dat moest er ff uit!!!!Je wordt er best wel onzeker van, vindt ik.Doe ik het wel goed, time ik wel goed(Qwa vruchtbare dagen)maar krijg steeds echo's dus dat moet wel!!!Ik weet het allemaal even niet meer!Heb volgede week vrijdag een gesprek in het zh over clomid(die medicijnen)en het doorspuiten.Ben benieuwd!!
Nou meiden, ik ga naar bed, welterusten allemaal en tot gauw!!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan