The Dreamgirls

Nelle, wat fijn dat het bloeden is gestop, ik blijf heel hard voor je duimen? weet je al wanneer je terecht kan bij de ha?

Anies, vervelend he die onzekerheid, bij alles wat je voelt denk je zou het dan toch... maar twee tellen later dank je weer nee weer niet.
Ik word hier ook heel onzeker van en ik vind het ook heel vervelend de twijfel aan je eigen lijf.
ik ga nog even verder voor je duimen.

Ingrid, lekker aan het klussen? Ging jij niet met ovu testen aan de slag deze maand? wanneer ga je beginnen?

hoi dames,

Nelle: Gelukkig is het bloeden gestopt. Ik zou zeker nog de dokter bellen voor de zekerheid. Ook ik zal voor je duimen. Laat je het ons zo snel mogelijk weten?

Je lichaam kan zeker heel raar doen. Wanneer moeten jullie testen? Hopelijk blijven de rode duiveltjes weg. En wordt de test toch positief. Heel begrijpelijk dat je onzeker wordt. Vooral omdat je dat gevoel de laatste paar  keer ook had.   Geef de moed niet op! Ook al gaan ze je doorspuiten! Ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord.Daar moet je dan ook maar vanuit gaan. Je weet daarna wel zeker dat het helemaal schoon is. Ik heb namelijk ook verhalen gehoord (weet niet of het waar is) dat als er iets achter blijft (in de baarmoeder) dat je dan niet zwanger kan worden.
maar ja dat weet ik dus ook niet. we horen het wel!

Ik ben gister begonnen met de ovu-testen. Vandaag 2 dikke strepen! gelijk geklust net. Volgens de berekeningen op de comp. zal dat pas 12 mei zijn . Ik wist wel dat het een dag of 2 kan schelen maar 5 dagen..... 27 mei testen, wat duurt dat nog lang zeg.

liefs

Hey meiden,

Hoe gaat ie???Ingrid, lees dat jij in je klusperiode zit, veel plezier,haha!Ja 27 mei klinkt idd nog wel erg ver weg!
Nelle, hoe gaat het met je???En met he bloeden, nog steeds gestopt?
Vanja, ja je lichaam is een raar ding.ik probeer maar gewoon positief te blijven(al lukt dat niet altijd)

Wat is het heerlijk weer he meiden, geniet er echt van, eindelijk een beetje zomergevoel!

Liefs anies

eyla

volgens mij zijn we met z'n 4-en
vanja
ingrid
anies
nelle
maar dasook overzichtelijk hoor.

verlies nog steeds licht roze bloed.. dus denk dat ik niet meer zwanger ben,,,,
net bij de huis arts geweest die zei dat het 50% kan op een miskraam was en 50% kans om een zwangerschap dus toen vroeg ze hoe lang ik zwanger was...
ik zei dat ik het niet wist want dat ik op dag 17 na mijn laatste menstruatie   een positieve hcg test had.. en dat zou niet kunnen dus dan betekent het dat ik van af 23 maart ben en al 7 weken ben.... dus we mogen een echo laten maken...

kan het pas over 6 dagen zit ik nog langer in onzekerheid. wordt er gek van.. de ha gaat bellen of het eerder kan...
dus we wachten af...

ingrid je hebt dus 5 dagen eerder je eisprong ... dan wordt et flink klussen en lang wachten pfff

anies en vanja jullie hebben volgend weekend toch NOD spannend..

ik duim voor jullie

liefs Nelle

ik kon eerder ben net geweest had voor dat ik ging al een thuis test gedaan en die was positief

heb een echo gehad maar er was nog niks te zien ook geen lege vrucht zak.

kan als ik dus van af 20 april zou rekenen zwanger   zijn.. het is dan alleen raar dat de testen al zo vroeg hcg waarnemen. dus heb bloed geprikt en krijg morgen de uit slag...
ik wordt hier gek van

ik wil of blij zijn of verdrietig maar nu weet ik niks.....
pfff
sorry moest het even kwijt

kus
nelle

Hoi allemaal,

Nelle wat spannend zeg! Hopelijk is de uitslag van de test morgen positief!

Ik heb net weer een ovu-test gedaan, weer 2 dikke strepen! Ik dacht dat je maar 1 dag een dikke streep had? Zo maar weer klussen. Mijn vriend vroeg ben je dan niet zwanger.... Als ik nu ga testen dan geeft de zwangerschaptest positeif aan omdat je nu ovuleer en dus een stof in je lichaam hebt. Heb ik ergens gelezen.
Kan je 2 dagen ovuleren? weten jullie dat?
Ik twijfel

oja ik heb ook het gevoel dat ik ongi ben en  slijm verlies,  raar toch anders doe ik morgen nog maar een ovu-test en als die nog dik dan nog maar een zwangerschap test tegen aan.

Terug
Bovenaan