The Dreamgirls

Hey Nelle,

Wat vreemd allemaal zeg, zou zeker de gyn bellen, je weet nu toch nog niet waar je aan toe bent???

hey, ik zit een beetje met een dilemma, weet miet zo goed wat ik moet doen.Moet vrijdag naar het zh voor het gesprek over het gebruik van clomid, en het schoonmaken van de baarmoeder, wat volgende week is.Weet alleen nog niet welke dag.Het moet volgende week omdat je dan in een bepaald deel van je cyclus zit.Maar......volgende week gaan we naar de Toppers, vrijdagavond.Van dat schoonmaken kun je een aantal dagen erge buikpijn hebben, en erg gaan bloeden, nou gaan we eigenlijk de laatste tijd nooit echt uit meer enzo, dus heb super veel zin in de Toppers, maar wat nou als ik door dat schoonmaken erg ziek ben, en niet mee kan.Of dat ik zo erg bloed dat het niet te doen is???
Ik zit er aan te denken, om gewoon te beginnen deze maand met clomid(start ws vrijdag omdat dat mijn 4de cyclus dag is)en dan het schoonmaken een maand uit te stellen.Misschien is alleen clomid al voldoende????
Wat vinden jullie???

Liefs anies

Nelle,
idd vreemd, ik zou ook gewoon even met de arts bellen, misschien kan zij ook zeggen hoe lang dat in je lichaam blijft.
dan kan je het ook even uitleggen en kunnen zij zeggen wat je het beste kan doen (afspraak laten staan en nog even afwachten of zoiets).

Anies,
wat leuk naar de Toppers, wij gaan zaterdag. Ik zou in je gesprek van vrijdag even je verhaal vertellen. dan kunnen zij vertellen hoe erg last je er van kan krijgen. en   als het aan het begin van de week is is het misschien wel goed te doen.

Ingrid, ik ben maandag ongi geworden. Wat spannend dat je hond zo reageerd zo hij een zesde zintuig hebben? ben benieuwd.

Kus

hoi hoi

Nelle het is zeker vreemd ja. toen ik die miskraam had toen moest ik bij de dokter gelijk weer testen en die was gelijk negatief.

Sorry vanja: dan heb ik er vast overheen gelezen...

Anies je hebt helemaal gelijk! Ik zou er met de arts gewoon nog even over hebben dat je een belangrijke dag heb en die dag niet ziek wil zijn.

Weet je wat raar is. gister ging ik voor de gein weer een ov-test doen had ik weer 2 dikke strepen... vorige week ook! ik denk dat ik nu weer ga testen, snap er niks meer van

eyla

anies ik zou het vrijdag even overleggen idd, misschien valt het allemaal wel   reuze mee en kan het beide!

ingrid ik heb ergens gelezen dat bij twee het aanhouden van een 2 strepen op je ovu testen je ook zwanger kan zijn en ik denk zeker dat je zwanger bent weet niet waarom maar dat idee heb ik!!! raar he

vanja hoe is het met jou kom je een beetje door de warme dagen heenme de rode duivels...

ik verlies vandaag geen bloed meer en heb gebeld naar de arts krijg maandag een echo en evt een bloedtest. de assistente lie weten dathet raar was dat mijn test nog zo dik positief was. ga zondag nog een test doen omdat ik maandag dan niet zo ´n harde klap krijg.

kus nelle

hoi nelle,

Ik heb net een zwangerschaptest gedaan, die was negatief! ik snap er niks van.
Zo dus je moet nog tot maandag wachten.... sterkte en suces! denk steeds aan je hihi je snapt wel wat ik bedoel hihi

hoi meiden,

Ben eindelijk thuis na een dag hard werken en vergaderen.
Ik heb de hele dag al een zeurderig gevoel in mijn onderrug en buik. Net of ik ongi moet worden  ik hoop het niet dus. Ik word af en toe helemaal gek van mijn eigen lichaam!!

Hoe is het met jullie? Anies en Nelle wanneer hebben jullie je afspraak bij deskundige ookal weer?
Vanja ben je al van de rode duiveltjes af?

eyla

nou hier nog niks veranderd heb echt erg gevoelige borsten en nog steeds erg moe, ik heb maandag een afspraak voor echo en bloed test...

ingrid wanneer was nou je NOD
anies succes morgen...dan moet je toch naar de arts
vanja hoe gaat het...

liefs Nelle

Terug
Bovenaan