The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Ik zou idd ook eerlijk zijn over het zwanger willen worden, hebben wij ook gedaan, en   ik heb er wel steun aan dat mensen weten dat we in het zh lopen, ze leven erg mee en je krijgt geen gezeur meer(wanneer komt de tweede?)

Nou zat ik net op de wc had ik kleine bloedvlek, niet rood maar rozig in mijn onderbroek!Het moet niet gekker worden,haha zit nu op dag 27, terwijl ik de vorige keer pas op dag 33 ongi werd!Heb ook verder geen buikpijn of niks gehad!!Heb wel erge hoofdpijn!Maar das voor het eerst sinds jaren dat ik geen buikpijn heb gehad.Het bloed is nu weg, ook bij het afvegen,klinkt raar he?
Ik denk dat het vannacht dan wel zal doorzetten.Nu komt het zh wel weer erg dichtbij, dan moet ik morgen bellen voor een afspraak, moet de derde of de vierde dag, maar das het weekend.Ik weet niet hoe ze dat gaan doen, ook omdat ik moet beginnen met clomid op dag 3 of 4, heb ook geen recept ofzo in huis.
Jullie horen het morgen wel!!

Ingrid, bijzonder he, zo'n echo?Fijn dat het allemaal goed is!!!

Gaan jullie straks ook babyboom kijken?Ikke wel, heb het eerste deel ook gevold, wel heel confronterend maar wel fijn om te horen dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat, je bent niet de enige!!!

Kussie anies

He hoi;

Bedankt voor jullie reacties, heb ik echt wat aan! Zo'n tellefoon gesprek overvalt me dan ook en zeg dan vaak te gauw ja! Denk er achteraf pas over na wil ik dit wel, maar nu weet ik het zeker! Ik vertel mijn nicht wat eraan de hand is en dan moet ze inderdaad maar kijken wat ze met de kleertjes doet maar op dit moment is het gewoon te confronterend! Ik denk dat ik mijn NOD op 1 augustus heb, ik weet het niet meer zeker want ik heb een wisselende cycles, ene keer 23 dagen dan 29 en laatste keer 33 dagen! Ik ben net ongi geworden op de 4e dus daarom denk ik rond de 1e!!!!!!

Ik spreek jullie wel weer!

Liefs Marie

He hoi;

Ben al een paar dagen misselijk (zou het????????) Of verbeeld ik het me weer! Sinds woensdag ben ik al misselijk en duizelig! Ik dacht eerst dat het door de lange treinreis kwam van dinsdag maar aan gezien ik nu nog misselijk ben en net bijna moest overgeven weet ik dat nog niet zo zeker!!!!!!!!! Maar weer afwachten dan!!!!!!!!?????????

Liefs Marie

vanja           NOD                15-07-08
hellen         NOD                26  -07-08      
anies            NOD                14-07-08        3dg   zh
mari              NOD                 01-08-08
ingrid          uitgerek.        26-02-09 (voorlopig)

zo nou is ie compleet
hier eigenlijk geen nieuws
anies vroeg me af of je nog meer bloed verloren had of niet?
als het niet zo is is het misschien wel een innesteling??????
ik ben benieuwd

vanja hoe is het met je al enig idee of je zwanger bent

marie fijn dat je wat hebt aan onze adviezen. en ikken het hoo rdat overvallen tijdens een telefoongesprek voor je het weet heb je ja gezegd.. ik denk dat je een goed keuze maakt.
het is nog vroeg naar je menstruatie maar je was wel overtijd toch? misschien is dit een klein tussen tijds bloedinkje en ben je al wel zwanger...
ben benieuwd

ingrid hoe is het geniet je eenbeetje van het zwanger zijn...ik hoop het wel

liefs Nelle

Hey meiden,

Nou ben echt mega ongesteld hoor!Heb het zh gebeld en kan maandagmorgen om 10.25 terecht voor een echo!
Ik vermoed dat ze dan do of vrij de boel gaan schoonmaken, dan is het nog mooi een week voor mijn eisprong!!!
Maar weet eigenlijk niet of ik die maand zwanger mag worden, hoor van de een van wel, en van de ander dat je een maandje velig moet vrijen!weten jullie dit???
Mijn cyclus is dus deze maand 27 dagen, heel apart.
Zal ik nog wat raars vertellen?Een hele goeie vriendin is ook bezig om zwanger te worden, we zien elkaar bijna dagelijks, wonen in dezelfde straat en onze kids spelen erg veel samen, zijn beste vriendjes,hihi!
maar nu het rare vorige maand was ik ja overtijd, en toen na 33 dagen toch ongi geworden, ook zij was over tijd en werd een uur na mij ongesteld.Zij zat op 36 dagen.Gisteren beldde ik haar, en vertelde dat ik ongesteld was geworden, veel te vroeg.Nog geen 10 min later belde ze me terug en zei, je wilt het niet geloven maar ben ook ongi geworden, allebei nu na een cyclus van 27 dagen.Vinden jullie dat niet apart???

Heb gelezen dat als vrouwen bij elkaar in huis wonen dat het kan dat de cyclus zich aanpast aan elkaar door het reukorgaan ofzo, maar we wonen niet in 1 huis!
Echt raar!Ik zei al, zou leuk zijn als we samen zwanger zouden worden!haha!

kussie

He hoi;

Ik wacht geduldig af, ik was wel echt ongesteld dus dan is het inderdaad wel snel na de menstruatie! Ik was vandaag beetje depri door alles denk ik, moest om alles huilen! En bij elk misselijkheidje denk ik al zou het! Ik ga morgen naar Nijmegen voor een week! En daar heb ik ergens mijn ovu, dus daar maar goed klussen! Haha! Ook spannend voor jouw annies, veel succes in het ziekenhuis! We horen het wel! Ik laat het hier eerst bij, ik ga mijn tas inpakken, heb ik zo lang mogelijk uit gesteld en nog beetje opruimen en dan toch op bed! Ben zo moe, kom niet vooruit!
Tot over een weekje!

Liefs Marie

He hallo,
hier nog helemaal niks maar ik moet natuurlijk ook gewooon tot dinsdag afwachten.

Aniels, wat balen dat je ongi bent geworden. wel grappig dat je zo gelijk met die vriendin oploopt. Wel spannend weer naar het ziekenhuis.
Nelle, ook weer aan het wachten?
Marie, fijne vakantie!
Ingrid, alles goed? wat leuk dat je het hartje zag kloppen moe echt heel speciaal zijn denk ik. geniet er lekker van.

Gaan jullie nog leuke dingen doen in het weekend? wij gaan tegels bestellen voor de badkamer, die gaan we toch maar verbouwen na de vakantie. (dan hebben we echt alles gehad aan het huis)
en we hebben twee verjaardagen.

Kus

Hey hallo,

Wat is het rustig hier zeg!!!
Heb ook niet ziveel te vertellen, lekker weekend.
We willen in onze vakantie het huis gaan verfen, en hebben wat uitgezocht, was nu ook in de aanbieding, dus das leuk!
Verder niet zoveel gedaan, wat gepoetst, boodschappen enzo.
Morgen hebben we 2 verjaardagen, dus wel druk.Nou ja!
vindt het wel weer spannend om maandag naar het zh te gaan hoor!!!

kussie

Terug
Bovenaan