The Dreamgirlssss

hoi,

Anies wat vervelend dat je ongi pijntjes hebt..echt balen maar je weet het pas zeker na dat je ongi bent geworden of na een test.

Wij hebben woensdag geklust. Ik denk dat ik woensdagmiddag mijn ei had. maar jullie zeggen dat ie 24uur nog vruchtbaar blijft... laten we hopen.
Ik voelde iets in mijn buik dus ik ga er vanuit dat het mijn ei was. Ik had er eigenlijk nooit opgelet dus wist ook niet wat ik zou moeten voelen.Misschien waren het ook wel mijn darmen,geen idee.

Nelle ik zou toch maar met condoom vrijen. ik denk dat je wel gelijk vruchtbaar bent maar dat het niet goed is voor je lichaam als je gelijk zwanger wordt. Je lichaam heeft wel een klap mee gekregen en is van slag af. Hopelijk wordt je snel ongi.

Nu maar wachten met z'n 4e....

gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend?

Hey meiden,

hoe is het met jullie?
Nelle, weet dat ik ongeduldig ben, maar wacht al zo lang!En die hormonen zijn ook niet echt een pretje.hoop dat ik ze gewoon niet nodig ga hebben volgende week, maar je hebt gelijk, het is afwachten.Alleen heb ik altijd een dikke week voor mijn menstruatie buikkrampen, en dan komt het een week later altijd, maar ga maar weer afwachten!!!PPPFFF lastig hoor!!!
Als ik jou was zou ik idd wat Ingrid ook zei, eerst met condoom vrijen, en je menstruatie afwachten.

Liefs anies

Ingrid, wat je voelde was vast je ei!!!En idd volgens internet blijft 24 uur in leven, dus nu maar weer wqachten!!!
Wij gaan verder niks bijzonders doen het weekend, we brengen Jesse morgen naar opa en oma waar hij een nachtje blijft slapen en dan zondag met opa en omagaat hij naar het Dolfinarium!
Dusss wij kunnen zondag uitslapen, heerlijk.Morgen wordt hier vlakbij een groot feest gegeven, de 80s.Kunnen we mooi vanuit onze tuin meegenieten!hihi!!!

kus

hoi hoi,

Wat leuk dat Jesse met opa en oma naar dolfinarium gaat!
Wij hebben net het badje voor de honden opgezet. Nicky vindt dat echt geweldig! Krijg hem er bijna niet meer uit hihi. Balou vind het allemaal maar eng en wil er niks van hebben hihi.
Hier geen veranderingen alleen wachten en wachten net als  bij jullie.
Hebben jullie nog wat mee gemaakt?  

wat rustig hier...
Wij gaan nu lekker wandelen in het park met de honden.

Hallo,

Hier ook niet zoveel te vertellen, vandaag lekker rustig aan gedaan.Ga straks ook ff lekker een stuk wandelen, misschien nog ff zwemmen!!!

Ingrid, lekker dat de hondjes een badje hebben, wat een verschil dan, dat de 1 het super vindt en de ander het maar eng vindt,haha!

Mijn buikkrampen zijn helemaal over, het voelt vanbinnen wel wat gevoelig maar niet echt pijn ofzo, we wachten het maar weer af,pppfff!!!!

Liefs Anies

He Meiden,
het wachten is weer vreselijk,
ik voel weer van alles of toch niet! nog een weer te gaan.
Vrijdag avond hadden wij ene feestje van ene vriendig was erg gezellig, ze had ene kroeg afgehuurd.
en gisteren heb ik de achtertuin gedaan , maar die is nog niet klaar.
Voor vandaag hebben we nog niet echt plannen.
lekker rustig aan doen en even het huis opruimen.

wat leuk met opa en oma naar het dolfinarium.
en ene eigen zwembad voor de honden wat leuk!

vanja

Goedemorgen,

Hoe is het met jullie???Hier alles wel goed, heb toch wel weer buikpijn dusssss..... nou ja we wachten het af!!!We zitten nu allemaal op het wachtbankje, toch?
Weet nog niet wat we vandaag gaan doen, het is wel erg warm, misschien ff ergens zwemmen ofzo!
En ff lekker zonnebaden!

kus

Terug
Bovenaan