The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???
Hier alles goed!!!
Moet morgen (net als jij Poeh)weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, ben benieuwd!Verwacht dat ik het weekend, of begin volgende week mijn eisprong heb.Ben benieuwd hoeveel eitjes ik heb, sinds de menopur heb ik er steeds eentje, maar de arts vond dat weinig, dus daarom is de dosis omhoog gegaan, zodat ik meerdere goede eitjes krijg, en de kans op bevruchting groter wordt!
Vind het wel spannend hoor, ook na de hsg, je hebt toch meer kans!!!
Mijn vriendin is nu 12 weken zwanger en had vandaag de echo, alles was goed, bijzonder hoor, zo'n foto van zo'n klein wurmpie, hoop dat wij snel volgen!!
Laat jullie nog ff weten hoe het morgen gaat!!!

Liefs anies

haaaai anies!
 ben net geweest... voor de follikel meting. ze waren bij mij nog niet zo groot mar dat was te verwachten want het is voor mij nog maar de 9e dag. ik ben eigenlijk vergeten hoe groot ik dacht rond de 10 mm. en het slijm was rond de 5 dus dat is in ieder geveal nog te dun. Maar ik dacht dat ik er drie had een aan de rechter kant en twee aan elkaar aan de linkerkant.. Ik heb niet meer gevraagd of het kwaad kon dat dat aan elkaar zat... ik hoop het niet... heb gelijk overlegd of   ik nu wel een kuurtje mag nemen omdat ik zo verkouden ben.. mocht dus gelijk naar huisarts gegaan en een kuurtje gevraagd.. dat was goed dus... wel weer aan de medicijne maar ja ben er nu toch echt wel een beetje zat van...  
ik moet morgen weer komen voor de echo.. kijken hioe die dan is gegroeid! ben benieuwd.. Morgen middag samen met vrienden een high tea bij mij thuis! gezellig en lekkere dingen eten! heb ook wat ingnieus ge knutseld.. ikhad bij een vriendin dezien dat zij soort hangertjes aan haar kopje had want haar schoonzusje had pfeifer?? met dat hangerje kon je zien wlek kopje van jou is.. Je kunt ze kant en klaar in de winkel kopen maar ik on ze bij de action niet vinden wel oorhangertjes en kralen en nog een of ander ding. Daar heb ik die dingetjes van gemaakt en kan ik dan morgen aan de kopjes hangen! heeft ieder zo zijn eigen kleurtje aan zijn kopje! grappig he!

zo ik ga weer stoppen! ik spreek jullie wel weer!
liefs Petra

ey meiden

ik lees nog altijd jullie verhalen, vind het erg knap wat jullie allemaal ondergaan in het ziekenhuis en leef erg met jullie mee.

ik hoop dat het verhogen van de dosis bij jou anies er voor zorgt dat iui niet nodig is en dat je snel zwanger bent

petra hopelijk is heb bij jullie ook raak, het is wel heel toevallig hoe gelijk jij en anies lopen..

ingrid het schiet al aardig op he...

ik heb lang (3 dagen) getwijfeld of ik jullie zou schrijven vind het nl niet zo gepast. maar ik ben zwanger...en heel heel onzeker en bang dat het weer niet goed zit.
blijf wel positief en het voelt beter dan de vorige keer.

we hadden vorige maand nadat ik echt 3 dagen vanslag was  van  de menstruatie die helaas was gekome besloten dat we na onze wintersport in januari het ziekenhuis traject in zouden gaan. dit gaf me rust... en nu ben ik dus zwanger

het is heel pril en en kan dus nog van alles mis gaan, hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik dit laten weten.

liefs Nelle

Hey meiden,

Nelle, wat leuk om wat van je te horen, en vooral met goed nieuws!!!!!
Gefeliciteerd meissie, het is jullie gegund!!!
Ik snap dat het moelijk en onzeker is, maar probeer een beetje vertrouwen te hebben!!!Het komt goed!!!!

Petra, je zult het niet geloven, ik zit op dag 10, en mijn slijmvlies was ook rond de 5mm, en ook nog geen duidelijke eitjes te zien die doorgroeien!!!We lopen echt gelijk!!!!
Heb dit ook nog nooit zo gehad, het wordt een lange cyclus!
Moet dinsdag weer komen voor een follikelmeting!!!
De uitslagen van de HSG waren binnen, en alles was goed!!!
De iui wordt ws eerder, het zou dus volgens opgesteld plan in december, dus volgende maand al gebeuren, maar door de feestdagen en vakantie wordt dit ws in januari, als we rond de zomer nog niet zwanger zijn is ivf de enige optie nog voor ons!Dit was wel ffe hard om te horen!Maar ze pakt in ieder geval wel door, ook wel weer fijn.
Mijn vriend wil eigenlijk geen ivf, en ik weet het ook niet.Waar het gedaan wordt is trouwens ook een uur rijdenweet niet hoevaak je heen moet maar vast nog vaker dan nu.Nou ja, laten we hopen dat het deze maand lukt!!!

vanja, hoe is het met jou???Jij zit toch rond je NOD???Of zit ik verkeerd??

liefs anies

Nelle!!
Van Harte Gefeliciteerd, wat een fantastische nieuws.
Ik kan me alleen maar voorstellen hoe spannend het nu is.
Maar volgens mij moet je niet vergeten naar je gevoel te luisteren
een goed gevoel is volgens mij toch een heel goed teken.
Probeer er dus ook van te genieten.
Kus Vanja

Meiden,

ik lees idd ook gewoon nog met jullie mee, ik vind het alleemaal gewoon een beetje lastig op het moment en daarom probeer ik er iets minder mee bezig te zijn. wat niet echt lukt.
Er zijn in de afgelopen weken twee goede bekende bevallen en van twee andere hebben we te horen gekregen dat ze in verwachting zijn.
en dan kan ik toch echt alleen maar denken waarom zij en niet ik. maar goed vind het wel heel leuk voor ze.
Onze tijd zal ook nog wel komen.

Mijn ei was weer laat deze maand (gisteren) dus wij klussen nog een paar dagjes door en dan word het weer wachten.

Anies en Petra, ik vind het echt heel knap hoe jullie er mee omgaan.
Anies, ik ben blij dat je onderzoeken en het doorspuiten zijn mee gevallen. en nu maar wachten op je ei.

Maar dan lopen we allemaal een beetje gelijk deze maand.
Kus Vanja

hey nelle

eerst jij van harte hoor!! ik snap dat je nog onzeker bent en het niet kan geloven! Vooral omdat het nu toch onverwachts zo ineens toch raak is! wel erg fijn voor jullie. dus geniet er lekker van!

Vanja idd moelijk als er om je heen mensen zwanger worden. heb ik het ook nog steeds moelijk mee hoor!. Zo heb ik ook een tijdje er afstand van proberen te nemen en niet te vaak op internet gesnuffeld en dat heeft mij wel goed gedaan. Ik kan er nu weer een beetje tegen aan!   maar de zenuwentijd breekt denk ik toch ook wle weer aan hoor!

Ben vandaag dus weer geweest voor de folikelmeting. Ei was rond de 13 mm. en slijm rond de 7.5 nu moet ik maandag terug komen en er is een grote kans dat ik savonds moet prikken en dat ik dan woensdag moet terug komen voor de IUI!!!!!!!!!!!!!! Ik zie er best tegen op dat ik zelf moet prikken heb ik ook tegen de gyn gezegd. Nou stelt niks voor zegt hij tis een klein naaldje.. Vroeg ik aan die man hebt u zich zelf wel eens geprikt? nee zei hij de eerste keer lijkt mij het ook moeilijk..... Maar ik heb nog een ander naaldje van die goede man mee geregen en die is een stuk dunnen dan die van mijn HA! dus dacht scheelt weer!. Oook hoorde ik dat ik na de IUI in een ander kamertje nog ff mag blijven liggen!!! dat was nieuw voor me dat dat ook mocht1 wel fijn om te weten!.

Anies wel jammer dat die van jou er nu langer over doet lopen we toch niet meer zo gelijk! maar vast wel goed nieuws voor jou! hebben jou eitjes genoeg tijd om te rijpen! is ook goed hoor!!!

Zo ik ga weer stoppen.. Ik weet niet of ik nog van me kan laten horen voordat de IUI begint maar ik weet dat jullie aan me denken!! hihihi ik denk ook aan jullie!
Fijn trouwens anies dat de HSG goed was!!!!!

Liefs en  
Petra

Hey meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij!!!
Vanja, balen he, dat iedereen om je heen maar zwanger wordt, en dat het jezelf niet lukt, ken het gevoel helaas!!!
Maar ooit moet het met ons toch ook goed komen!!!!

Poeh, wat goed dat je eieren gegroeid zij!!!Maarre denk dat we toch aardig gelijk gaan lopen hoor, jij verwacht dat je woensdag je iui hebt(spannend)en ik denk dat ik dan ook weer MOET(haha)
Ik hoor het dinsdag weer!!!
Ik wens je heel veel suc6 en zal aan je denken!En hopen dat de eerste x raak is!!!!!

Ik ga zo ff boodschappen doen,bleh!!!
Jesse wordt volgende week zondag 4 jaar, dus er moeten weer traktaties komen!2x tracteren op de peuterspeelzaal, en 1x op de chreche!
Ook is het dinsdag sint maarten, leuk!!!
Kennen jullie dat??
Langs de deuren om snoepies op te halen met een lampion!Erg leuk om mee te lopen, maar ook leuk om bij de deur te staan!!!

Tot snel, kusssss

Terug
Bovenaan