Thuisblijfmama

Wat zijn we lekker bezig haha.(met het lezen van elkaars verhalen)
Ik hou echt veel van mijn vriend hoor begrijp me niet verkeerd! Hij heeft zijn hart op de goede plek zitten, maar helaas doet hij er nog niet veel mee  Nee even serieus.
Ik weet dat hij van mij en onze dochter houdt, waarom? Geen idee dat zit m in de kleine dingen. Hoe hij soms lief doet tegen me en als hij Chelsey vastheeft en ik kijk naar hun tweeen dan krijg ik echt een warm gevoel van binnen. Hij kan zo lief doen met haar. Het is alleen zo weinig, maar afgelopen zondag heeft hij voor het eerst geholpen met haar in bad doen. Wow was zo erg blij. Ze is nogal bewegelijk en voor mij met mn 1.63m vrij moeilijk om haar vast te houden, omdat het badje op standaard toch vrij hoog is, hij is 2 meter en kan dat makkelijk, legt haar gewoon in 1 arm in het badje en het gaat prima. Dus vond het al een hele vooruitgang dat hij daarmee hielp.
En ego? Tsjah dat is hij wel ja, maar dat komt ook voor een groot deel door zijn opvoeding. Hij lijkt heel veel op zijn moeder (waarmee ik trouwens het contact verbroken heb, zij dacht namelijk dat Chelsey HAAR dochter was, maar dat is weer een ander verhaal) en ik denk nog steeds dat mn vriend het in zich heeft.
Het moet gewoon op een dag goed tot hem doordringen. Of ik 100% gelukkig ben, nee dat niet, maar in mn eentje 2 kinderen opvoeden zie ik ook niet zo zitten.
En nogmaals ik hou wel van m! Dus tsjah we zien wel....

En je mag de katjes hebben? Whahahahaha verwennen tsjah.....dat is wel een goede manier om je zin te krijgen, volgens mij gebruikt elke vrouw die kaart wel eens
Ik zou nu ineens weer een konijn willen hebben haha. Maar jah ik wacht eerst wel tot we een huisje hebben en tot de tweede baby er is :)
En 22 ratten haha nee waren tamme. Nou ja een aantal. Ik had een vrouwtje en kocht er een vrouwtje bij dacht ik. Bleek een mannetje te zijn, dus kreeg een nestje van 9. Toen zette ik de vrouwtjes en mannetjes apart, dacht ik, maar bleek een vrouwtje tussen de mannetjes te zitten haha. Dus weer een nestje van 11. Dus zo had ik er op een gegeven moment 22. Heb ze naar een paar maanden naar een opvang gedaan, want dat was echt niet meer te doen. Kon ze ook niet allemaal tam maken en loslaten lopen natuurlijk. Ja dat ik mijn hond en mn katten weg moest doen maakte me echt weken letterlijk ziek.  Ik was ook alleen maar aan het huilen.
Maar we gaan binnekort op bezoek bij de mensen die mijn hond hebben overgenomen. Hij heeft het daar zo ontzetten goed, grote boerderij met een erf waar hij altijd rond kan lopen. Beter dan op een flatje. Ik ging wel veel met hem wandelen en hij had het hier goed bij mij, maar daar kan hij zijn energie beter kwijt en die mensen zijn heel aardig. Ik mocht elke dag bellen en mailen en langskomen als ik wilde. Dat heb ik niet gedaan, want moet toch wat afstand doen. We hebben wel gemailt.  Hij is sinds augustus weg en nu gaan we binnenkort een keertje op bezoek. (als ik een rijbewijs en auto had, was ik er al eerder geweest hoor haha, maar mijn vader wilde pas in de lente een keer meerijden)
Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe aanwinsten

xxx Lydia
 
hoi hoi,

Ik heb een konijn in de aanbieding! ik vind haar zo zielig, ik hou helemaal niet van konijnen maar mijn man had er 1 gekocht voor zijn kinderen en die is dan overleden en we hebben nu een dochter van haar, ze krijgt heel weinig aandacht, zo zielig, dieren in een kooi.... vind ik....
Ik ga waarschijnlijk in het weekend kijken naar de kleintjes! Dan zal ik foto's maken!

Nog even over jou vent Lydia, Volgensmij heb je het behoorlijk zwaar, blijf niet bij iemand omdat je anders aleen bent, je vindt echt wel weer iemand hoor, je bent jong!
Mijn vader deed ook niks met ons, ja omdat ik toevallig ook van wandelen met de honden hield deden we dat samen maar voor de rest niks of met tegenzin... Pas toen mijn ouders gingen scheiden werd het gezellig thuis en kon mijn moeder zichzelf zijn, had ze veel eerder moeten doen! Ze is gebleven bij die engerd tot mijn 11e jaar... Zonde van haar tijd geweest, daar kan ze nog flink van balen.
Voor het eerst in bad gedaan??? Hij moet zich schamen! Dat doe de meeste vaders toch in de kraamtijd al? omdat moeders even bij moet komen?  Leuk om te filmen en foto's te maken!! Hele rare situatie, ik zou constant chago rond lopen als hij thuis zou zijn, ik zou dan liever alles alleen doen hoef ik me aan niemand te irriteren.....
Ik hoop voor je dat het beter wordt, vooral zo met je 2e. Anders hebben jullie niks aan hem! Denk goed na wat je wilt, hoe je je kinderen groot wil brengen, als je erover wilt praten hoor ik het wel! Liefs Kim
 
Hoihoi,
hehe, eindelijk weer even tijd om te reageren. Cas vroeg nogal veel aandacht de laatste dagen. En steeds zodra ik het forum op kwam. Misschien is ie jaloers op de aandacht die julie krijgen haha.

Kim, Leuk dat je die poesjes krijgt. Ik zou ook wel weer eens zo'n lief kittentje in huis willen. Of nog beter... Een nestje! Maar ja... 3 katers. En ook nog gecastreerd. Dus dat gaat niet lukken.

Lydia,
Tja.. Ik zou het ook niet uithouden bij een man die niks/weinig doet. Maar je geeft aan van hem te houden. En je zegt dat hij van jullie houdt. Zolang dat gevoel overheerst zit je goed toch? Ik hoop wel dat hij met dat badje de smaak een beetje te pakken krijgt. Dat ie door krijgt dat aandacht voor zijn dochter leuker (en belangrijker) is dan een pokerspelletje op de computer. Houdt in elk geval je eigen grenzen in de gaten en wees duidelijk naar hem als je daaroverheen dreigt te gaan. Zolang er liefde is is er hoop, maar daarvoor zullen jullie beiden wel moeten werken.
Succes....

oei... Hoor ik Cas nu alweer? Gauw naar een andere site!!
 
@kim: Ik wil jouw konijnnnnnnnnnnnn  haha had het gister nog gevraagd of ik een konijntje mag, maar hij vindt het geen goed idee haha. Maar jah is ook wel beter van niet natuurlijk. De hond is nog een pup en luistert voor geen meter en dalijk een tweede baby erbij.
En tsjah dat weinig doen..Ik ben er al een beetje aan gewend he en idd ben ik erg sjaggie als hij hier thuis is en ik moet alles achter zn kont aan opruimen. In het weekend bijv. dan betrap ik me er ook vaak op dat ik de gedachte heb van: was ie maar werken dan heb ik het beter naar mn zin. Maar ja er zijn ook goede dingen en leuke dingen. En hij is al heel veel veranderd, hij heeft me sinds we een maand na haar geboorte een goed gesprek hebben gehad niet meer aangeraakt en hij wil nu echt voor ons gaan. En hoe meer Chelsey kan hoe leuker hij het vindt.
Ik denk ook dat als Chelsey wat groter is dat hij daar wel veel mee gaat doen. En met de tweede ook wel. We zullen zien. Kan me trouwens ook echt niet voorstellen dat ik een andere man tegen zou komen of wat dan ook. Ten eerste omdat hij toch de vader is van de kinderen en ten tweede, ik ben zoveel veranderd uiterlijk door de zwangerschap, dat er weinig mensen zijn die dat nog aantrekkelijk zouden vinden.
Ach ja we zullen het eens over leukere dingen hebben. Heb je nog iets leuks meegemaakt? Ik heb me vd week kapot gelachen. De postbode was bang voor onze   hond. Nou ja hond hahahaha. Ik zal vd week eens een foto laten zien dan snap je dat ik echt in een deuk lag. En gister naar het CB geweest, Chelsey weegt inmiddels alweer 5990 gram en wat we daarna gedaan hebben.....heel de stad leeggekocht hahaha. We gaan in juli op vakantie naar een camping hier in de buurt en ik ben er al sinds dat we geboekt hebben mee bezig. Heb er zo'n zin in! Ben al vanalles aan het kopen en heb zelfs al wat dingen ingepakt  hahaha we gaan pas 6 juli
Heb ik er zin in, nee toch

@mama t: Je hebt gelijk, houden van is toch belangrijk en ik heb nog steeds het vertrouwen dat het goedkomt. En zodra er ook nog goede en leuke dingen gebeuren is het het voor mij waard om voor te gaan en aan te werken..
Die Cas van jou is ook een kleine boef of niet haha. Chelsey kan ook zo zijn, als ze aandacht wil  Chelsey heeft voortaan iets nieuws. Ze zit bij me op schoot en wil ook typen. Ik moet alles 100x over doen omdat zij met haar handjes op het toetsenbord slaat haha. Niet echt bewust, maar soms toch erg irritant
Nou ik ga dit meisje zo maar eens even wassen en vandaag ff lekker beetje wassen draaien en rustig beetje poetsen. Enneh, de spullen die ik gister voor vakantie gekocht heb alvast inpakken  Gewoon lekker rustig dagje vandaag....
 
Hoi,

Tja. Sommige mannen hebben inderdaad weinig met babytjes. Cas heeft ook een paar van zulke ooms. Die hebben zoiets van leuk.... En nu wachten tot ie kan stoeien, voetballen, hutten bouwen etc. Maar ja. Ooms mogen zo zijn. Van vaders mag je wel iets meer verwachten.

Zeker heb ik wat leuks meegemaakt. Ik had met een vriendin afgesproken in de stad. Zij was ook nog niet 'echt' uit geweest met de kleine (ook twee maanden). En voor ons was het ook voor het eerst samen de stad in. Heel gedoe met de wagen in de auto en de maxicosi daarop zetten etc.   Maar het was erg leuk en gezellig.
Maar toen ik weer naar huis wilde gaan... Eerst maxicosi van de wandelwagen afhalen (met Cas erin) en in de auto zetten. Dat is toch een gedoe. Toen ie eindelijk goed in de auto zat het zonneschermpje goed moeten hangen.
En toen wegrijden. Had de moter gestart, kijk in de spiegels.... ZIe het onderstel van de wandelwagen naast de auto staan!!! Oeps!


 
Wauw, 2 dagen geen tijd om op het forum te kijken (mijn Floortje is nogal een handenbindertje en mijn man vraag soms ook de nodige aandacht ) en ik loop hartstikke achter!
Wat betreft de beestenboel: wij hebben een hondje dat een jaar ouder is dan Floortje en nog steeds voor geen meter luistert. Veel succes dus Lydia, ik hoop dat jouw pup dat beter gaat doen! Hij is wel onwijs lief voor Floortje, dat dan weer wel...
En Kim, ik ben heel benieuwd naar de foto's van de kleine katjes. Ik ben niet zo'n kattenmens , maar als ze zo klein zijn, vind ik ze wel ontzettend schattig!!
En wat betreft de mannen: tja, ze hebben allemaal hun eigenaardigheden, die van mij net zo goed. De perfecte man bestaat niet, maar ja, de perfecte vrouw ook niet (alhoewel wij natuurlijk aardig in de buurt komen, haha). Die van mij is vreselijk lief, maar weet niet zo goed hoe hij met Floortje moet spelen. En vindt het zielig om haar naar bed te brengen omdat ze dan gaat jengelen. Met als resultaat dat als ik een halve dag ben weggeweest, ik thuiskom bij een verveeld, doodmoe kind en een gefrustreerde man. Dus het is maar goed dat hij werkt en ik hele dagen thuis ben .
En Lydia, ik weet niet goed wat je bedoelt met 'hij heeft me sinds we hebben gepraat niet meer aangeraakt', maar dat klinkt niet goed. Ik kan je alleen het advies geven om heel goed na te denken over wat je wil, en of je niet bij hem blijft om de verkeerde redenen. Natuurlijk is hij de vader van je kinderen en  wil je  het liefst dat je kinderen met hun vader opgroeien, maar soms is het beter als dat niet zo is. Luister naar je eigen gevoel en gebruik niet het excuus dat geen andere man je meer zou willen vanwege je veranderde uiterlijk. Ik denk dat veel vrouwen worstelen met hun uiterlijk na hun zwangerschap (ik tenminste wel en ik ken er nog wel een aantal...), maar als ik de mannen in mijn omgeving mag geloven, maken wij daar een veel groter probleem van dan het eigenlijk is .
Ik wens je in ieder geval veel wijsheid!
Morgen kunnen we onze nieuwe, grote gezinsauto halen, heerlijk. Kunnen we volgende week in ieder geval fatsoenlijk op vakantie met het hele gezin, zonder alle bagage thuis te hoeven laten en bang te hoeven zijn dat onze auto onderweg uit elkaar valt .
5990 gram...jeetje wat een poppie. Floortje weegt 6540. Maar die eet alles, van fruit tot boterham met smeerworst tot groenten. Echt een klein vuilnisbakkie is ze...!
Het meisje slaapt, ik ga weer aan de was en strijk!
 
Wauw, 2 dagen geen tijd om op het forum te kijken (mijn Floortje is nogal een handenbindertje en mijn man vraag soms ook de nodige aandacht ) en ik loop hartstikke achter!
Wat betreft de beestenboel: wij hebben een hondje dat een jaar ouder is dan Floortje en nog steeds voor geen meter luistert. Veel succes dus Lydia, ik hoop dat jouw pup dat beter gaat doen! Hij is wel onwijs lief voor Floortje, dat dan weer wel...
En Kim, ik ben heel benieuwd naar de foto's van de kleine katjes. Ik ben niet zo'n kattenmens , maar als ze zo klein zijn, vind ik ze wel ontzettend schattig!!
En wat betreft de mannen: tja, ze hebben allemaal hun eigenaardigheden, die van mij net zo goed. De perfecte man bestaat niet, maar ja, de perfecte vrouw ook niet (alhoewel wij natuurlijk aardig in de buurt komen, haha). Die van mij is vreselijk lief, maar weet niet zo goed hoe hij met Floortje moet spelen. En vindt het zielig om haar naar bed te brengen omdat ze dan gaat jengelen. Met als resultaat dat als ik een halve dag ben weggeweest, ik thuiskom bij een verveeld, doodmoe kind en een gefrustreerde man. Dus het is maar goed dat hij werkt en ik hele dagen thuis ben .
En Lydia, ik weet niet goed wat je bedoelt met 'hij heeft me sinds we hebben gepraat niet meer aangeraakt', maar dat klinkt niet goed. Ik kan je alleen het advies geven om heel goed na te denken over wat je wil, en of je niet bij hem blijft om de verkeerde redenen. Natuurlijk is hij de vader van je kinderen en  wil je  het liefst dat je kinderen met hun vader opgroeien, maar soms is het beter als dat niet zo is. Luister naar je eigen gevoel en gebruik niet het excuus dat geen andere man je meer zou willen vanwege je veranderde uiterlijk. Ik denk dat veel vrouwen worstelen met hun uiterlijk na hun zwangerschap (ik tenminste wel en ik ken er nog wel een aantal...), maar als ik de mannen in mijn omgeving mag geloven, maken wij daar een veel groter probleem van dan het eigenlijk is .
Ik wens je in ieder geval veel wijsheid!
Morgen kunnen we onze nieuwe, grote gezinsauto halen, heerlijk. Kunnen we volgende week in ieder geval fatsoenlijk op vakantie met het hele gezin, zonder alle bagage thuis te hoeven laten en bang te hoeven zijn dat onze auto onderweg uit elkaar valt .
5990 gram...jeetje wat een poppie. Floortje weegt 6540. Maar die eet alles, van fruit tot boterham met smeerworst tot groenten. Echt een klein vuilnisbakkie is ze...!
Het meisje slaapt, ik ga weer aan de was en strijk!
 
Hahahahahaha, die vind ik leuk  Gelukkig had je Cas wel meegenomen haha.
Vroeger had blijkbaar een vriendin van  mijn moeder haar baby een keer vergeten.
Was ze naar de supermarkt gegaan en toen op een gegeven moment ging ze afrekenen en stond ze goed en wel bij de auto, klaar om te gaan, was ze haar kind vergeten  Ze had hem gewoon in de winkel laten staan whahahahaha.
Vind het zo leuk zulke verhalen, gelukkig is het mij nog niet overkomen, maar ja ik heb ook geen auto dus moet overal te voet heen. Dan vergeet je niet zo snel de kinderwagen  Ik ga er even eentje eten geven! Bedankt dat je je verhaal hebt willen delen, ik heb weer een lach op mn gezicht vandaag
 
Terug
Bovenaan