Thuisblijfmama

Eet floortje echt al die dingen? Ik had Chelsey laatst aan een waterijsje laten likken en was al meteen bang dat ze dat nog niet mocht hebben?
Ik denk dat ik toch maar eens wat meer moet gaan proberen met haar

En tsjah ons hondje gaat ben ik bang niet beter luisteren haha. Ze rende toen straks alweer achter een fietser aan, ik erachteraan rennen haha.
Qua mannen/mijn vriend. Laten we er maar over ophouden. Dit forum is voor leuke dingen en niet dat ik steeds over mn problemen met mn vriend praat. Enneh moet nog wel even een positief ding noemen, hij kookt! Ik heb een hekel aan koken en ben zo druk bezig met mn meisje en het huishouden en dergelijke dat als hij thuiskomt van het werk wel gaat koken. Dussss het is niet alleen maar negatief hoor
Enneh de perfecte man bestaat idd   niet, maar perfecte vrouw....nou ja je hebt gelijk, we komen er toch wel erg dicht in de buurt

Ik ga even de was in de droger gooien en dan verder huilen. (ben oprah aan het kijken over mensen die hun huis zijn kwijtgeraakt door de recessie, ja huil tegenwoordig al heel snel, rothormonen  maar dit vind ik wel erg zielig)
Tot snel!



 
Hallo meiden!!!!
Wat een schatjes he!!!!!!!

Wat hebben jullie vandaag flink zitten kletsen zeg, we kunnen beter een chat kamer beginnen hahaha Ik ga het even inhalen!
Het waren lange verhalen en dan ga ik ze door elkaar halen....
Maar zal even op wat dingen gaan reageren, proberen dan hahah

Allereerst Lydia, gewoon even je lange vent verwennen en dan breng ik m'n konijn wel even hahaha! Goeie tip toch! Als je toch dingen kwijt wilt of je mening van ons wilt weten dan moet je dat ook gewoon vragen, kan je misschien toch helpen! Wel inderdaad erg lief dat hij kookt na z'n dag werken!! grote plus punt hoor! Ik hoop dat er meer plus punten bij gaan komen!

Maar Mannen vinden het inderdaad veel leuker als de kinderen ouder worden dat merk ik ook aan die van mij! Ook als Zoe ergens om huil, zegt hij paniekerig, wat is er nou??? Ja ik ken ook geen baby taal maar zo maken hun dingen duidelijk en hij heeft liever dat ze alles al uit kan leggen, nog even geduld pa!!!

Ik ben altijd wel wat voller geweest   niet dik maar ook zeker niet dun,altijd een baby buikje gehad! en ook wel onzeker maar ik ben juist zekerder geworden na mijn bevalling van Zoe! Ik heb een dochter!! Wat wil ik nog meer. Voel me de gelukigste vrouw!
Logisch dat je niet meer slank bent, nu heb ik een eccuus!!! hahaha Ik had al een paar van die deukjes ik m'n benen en buik, maar nu zeg ik gewoon dat dat door de zwangerschap komt hahahaha niet door vertellen he!
Ik ben dan weleens bang dat mijn man me niet meer mooi vind maar dat ligt echt aan mijn eigen,....

Wat voor honden hebben jullie, ik heb een goldenretriever, van bijna 3 jaar en nog steeds ondeugend! Binnen is hij niet van me weg te slaan, ik weet niet wie die honing heeft gesmeerd... In het bos luisterd hij voor geen meter als hij paarden stront eet bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nou volgendjaar heb ik 3 nestjes, dus dan komen jullie er 1 of 2 of (doe eens net zo gek als ik) 3 halen!!! gezellig!

Ja op stap met je kind is lastig...... hahahaha moet er zo om lachen dat je die onderstel liet staaan hahahah, dat lijkt me echt raar om te zien, gelukkig zag je het optijd hahahah dommie Ik ga 1 a 2 x per dag naar het bos, en dat is aan de overkant dus moet met de auto, ook een hele klus en ik heb nog een kleine oude auto,
Wagen inklappen, hond er naast past ook maar net (heb nu ook mijn moeders hond te logeren) De ander naast Zoe, heel gezellig.... maar steeds die wagen in en uit klappen, heel zwaar, vooral als je nog niet zo lang geleden bevallen bent.... heftig.... Met boodschappen doen krijg ik nog steeds zweet aanvallen, gelukkig stink ik niet, toeminste ik ruik gelukkig  niks hahahaha

Ik moest met Zoe ook naar het cb afgelopen maandag ze heeft weer prikjes gehad , even gehuild maar was snel weeer vrolijk! 76 cm en ze woog mmmmm 9600 gram lekker gemiddeld! da arts was verbaasd dat ze uit een rietje kon drinken!! Ik helemaal trots!
Met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest, ze is geopereerd aan staar, haar natuurlijk helpen met het 1 en ander, ze mag een week niet tillen niet en niet trekken niet, dus krijg ik haar trekhond erbij pffffff hahah nee hoor heb alles voor mijn mams over!!!!

Nou heb ik al het recoord behaald van het langste bericht!!!??? Met foto mee begrepen zeker! oooo het is echt lang, hoop dat jullie de tijd hadden en hebben genomen om het te lezen.... Ben je eindelijk klaar met lezen worden jullie baby wakker hihihihihi, moet je weer opnieuw lezen want wat typte die kim ook alweer allemaaaaaaaal hahahah
SLAAP LEKKER DAMENS EN DE KLEINTJES OOK!

Liefs Kim
 
Aahhhhhhhhhhh ik wil ook Wat zijn ze schattig!!!!
Enneh jah, net na de bevalling voelde ik me ook zekerder omdat ik een prachtige dochter heb. Maar ik had wel verwacht dat ik weer zou kunnen gaan sporten om de kilo's eraf te krijgen. Ik ben altijd wel wat dikker geweest, maar met die extra 15 kilo nog voel ik me echt een zeekoe. Ik had me weer opgegeven om te gaan sporten (taekwondo) maar 2 dagen later bleek ik weer zwanger. Dus tsjah dat moet ook weer een jaar wachten. En nu ik over heel mn buik striemen heb (en niet zo'n beetje ook niet) voel ik me nou niet bepaald aantrekkelijk. Gelukkig vind mn vriend me nog steeds mooi (zegt ie tenminste) Maar ik ben gewoon zo bang dat als ik weer 15 kilo (of misschien wel  meer) aankom dan ze mij kunnen rollen. Ik ben nu dus ook alleen maar water aan het drinken, loop veel  en let erg op wat ik eet. Ben in de afgelopen maand 2,5 kilo afgevallen en hoop dat er nog meer afgaat. Straks als mn buik weer echt rond is dan maakt het me allemaal niet meer uit, maar nu is hij aan het groeien en kan het er voor sommige mensen nog net uitzien als dik ipv zwanger.
Omdat dat van Chelsey er ook nog aan zit...

Het hondje dat ik nu heb is een kruising tussen maltezer en een jack russel. Ik hou niet van jack russels en het was ook de bedoeling dat ik een maltezer zou krijgen, maar ze is toch wel schattig. Wel enorm druk dus hoop dat ze nog wat rustiger wordt. Ben eigenlijk gek van herders en ook altijd gehad, de laatste was een afgekeurde politiehond (hollandse herder) Hij was zo lief, en ik heb hem helemaal opnieuw opgevoed. Hij luisterde perfect (natuurlijk wel alleen als hij zin had he, als hij aan het spelen was in het bos bijv. dan kwam hij echt niet zomaar terug haha)
Dus ooit dan wil ik er wel weer eentje als de kinderen wat groter zijn. Je zei dat je 3 nestjes kreeg. Van wat? Als dat van je hond is dan zal ik mn vriend eens echt goed verwennen   Want die zijn toch wel erg lief en vrij rustig. Leuk voor de twee kids. Tegen die tijd dan moet je het me wel laten weten  want als we dan een huis hebben dan zie ik het wel zitten. Op dit flatje helaas niet.

Hoe oud is Zoe nu? Chelsey is volgende week zaterdag precies 6 maanden en ik zit me nu al druk te maken over wat ze dan allemaal al kan en mag eten. Ik wil haar bijv graag een liga tussendoor geven ofzo, maar ben bang dat ze erin stikt door die kruimels

Ik heb wel een foto van mn hondje maar daar staat nog iemand anders op. En om zomaar die foto hierop te zetten...Papa heeft laatst foto gemaakt van Luna dus zodra die op de pc staat dan zet ik m hier wel neer.

Enneh langste bericht? Ja volgens mij wel, maar ik ben ook van de lange berichten haha. Het stomme is dat Chelsey nu ligt te slapen en ik eindelijk een beetje kan uitslapen en wat doe ik? Op JG forum zitten  Nou ja fijne dag allemaal!!!
 
Hoi,

Nou dan zal ik ook maar es aan een lange beginnen. Als Cas me laat uittikken dus. .
eeehm... nee dus.

Zal vanmiddag nog maar es proberen. Eerst effe voederen en naar de fysio.

groetjes

 
Jeetje, wat een verhalen! We kunnen zo onderhand inderdaad wel een babbelbox beginnen . Heel snel dan (we gaan zo de auto halen, de oude auto moet nog leeggehaald worden, m'n meisje moet nog eten en de hond moet nog uitgelaten...dat wordt doortypen!).
Wat een kleine, lieve poezelige poesjes! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal verliefd op bent. Ons hondje is een vuilnisbakkie. Er zit iets in van een Maltezer, een Westhighland en zo nog wel een paar rassen waarschijnlijk. Ik zal nog wel een foto plaatsen, maar aangezien ik daar de vorige keer ook 2 dagen over heb gedaan, houden jullie die nog van me tegoed!
Lydia, wat betreft eten zou ik gewoon m'n gevoel volgen (ik zou niet gelijk beginnen met Liga ). Ik ben wat eerder begonnen met vast voedsel omdat elke fles een gevecht werd en ze niet goed meer groeide (en kijk nu eens hoe ze dat ingehaald heeft ). Ik ben begonnen met het geven van rijstebloem in Floortjes laatste fles en niet lang daarna ben ik fruit gaan geven na de ochtendfles. Ik maak dat zelf, gewoon wat zacht fruit in de beslagkom gooien en de staafmixer erop zetten...Ik maak altijd wat meer en vries een gedeelte in (in diepvrieszakjes). Handig als we ergens naartoe gaan! Je kunt natuurlijk ook gewoon potjes nemen, die zijn net zo goed en gezond. Dat doe ik ook met groente, dat krijgt ze als wij ook eten 's avonds. En de boterham tussen de middag! Begin gewoon met een paar hapjes om te laten wennen en daarna gaat het echt vanzelf. Tenminste, hier wel. Floortje eet werkelijk alles, ook de dingen die ik echt niet lekker vind (witlof, brrrr). Ik vind het heerlijk om haar te zien stoeien met nieuwe smaakjes en ze is er echt van opgeknapt, zo gezellig en vrolijk! Maar nogmaals, doe waar jij je lekker bij voelt, alles wat geschreven en gezegd wordt over voeding, is een richtlijn. Dat heb ik ook echt moeten leren, de eerste weken heb ik alles zo serieus genomen en raakte ik helemaal in de stress als iets niet ging zoals in de boekjes geschreven werd. Daardoor ben ik mezelf even helemaal voorbijgelopen. Maar je moederinstinct is veel sterker dan alles wat je leest!
Wat betreft de zwangerschapskilo's: ik ben in totaal 25 (!!) kilo aangekomen en sjouw nu nog zo'n 8 overtollige kilo's mee...Tja. Ik heb m'n hele leven al een haat/liefdeverhouding met eten, dus toen ik zwanger werd, heb ik de remmen er redelijk afgehaald...M'n man zegt dat ik nu mooier ben dan ooit en daar vertrouw ik dan maar op .
Oooooo, ik zie dat ik nu echt moet gaan opschieten...m'n man staat al ongeduldig te trappelen naast me!!!
Tot later, fijne dag!!
Liefs, Aafke
 
HoIihoi,

Wat fijn dat er een topic is met thuisblijfmama's. Ik word nl zelf ook(gedeeltelijk) thuisblijfmama...Daarom wil ik me ff voorstellen in dit topic.
Op 20 februari 2009 is onze lieve schat geboren. Wij zijn getrouwd en mijn man werkt megaveel, dus hadden we gelijk zoiets van, er moet 1 stabiele factor voor de kleine meid zijn, dat ben ik dus. 1 weekend in de maand en ongeveer 2 avonden per week ga ik nog werken ,maar dan zorgt mijn man voor de kleine(althans dat hoop ik, haha)Het lijkt me nl goed dat hij ook eens voor ons meisje zorgt en ook een band met haar opbouwt, enne...dan ws doet hij het dan wel uit zichzelf. En als die paar uur werken me niet bevallen nok ik er gewoon mee, want ik verkoop ook parfum, en daar heb ik ook weer extra inkomsten uit, en die zijn redelijk leuk, en zonder extra inkomsten komen we er ook wel, ik vind dat je niet persé iedere maand hoeft uit te gaan eten en ieder jaar op vakantie moet. Met aanschaffen van spullen heb ik altijd wel zoiets van;het moet kwaliteit zijn, zodat het lang meegaat. En er is ook nog zoiets als markplaats,haha.
Was het na jaren fulltime werken meer dan beu om te werken, dus was ook wat dat betreft wel blij dat ik zwanger was, want ik vond het altijd al heerlijk om met kinderen bezig te zijn, daar kan ik echt van genieten, dus geniet ik nu ook met volle teugen, en ik wil heel graag een hond, maar daar moet ik nog even over zeuren bij m'n man, want die wilt het wel, maar niet in dit huis, tssss.
Vanuit de omgeving kreeg ik echt belachelijke reacties, zo van:ja, je hebt een parfumhandel, maar dan heb je niet de sociale contacten die je op je werk heb, tsssss,daardoor heb ik juist veel contacten gekregen. En ook zo'n reactie:iedereen brengt zijn of haar kind weg naar de oppas of naar de creche, waarom jij niet?Kan me daar echt kwaad om maken, ik probeer zelf ook altijd iedereen in zijn/haar waarde te laten, laat mij dan ook in m'n waarde. Ben er best vaak over aangevallen.

Groetjes mij
 
Terug
Bovenaan