Hey kim,
Eerst maar even over de poesjes hahahaha, volgens mij lijk jij wel een beetje op mij. Ik wil ook altijd alles hebbenhebbenhebben. (qua dieren dan he) Maar denk dat je het toch beter even kan overleggen met je man. In de tijd dat ik wat heb met mijn vriend hebben we (nou ja ik) heel veel dieren gehad. Op een gegeven moment hadden we: 1 hond,2 katten, 1 halsbandleguaan, 2 konijnen, 6 vissen, en 22!ratten.
Toen we vorig jaar erachter kwamen dat we zwanger waren en de kritieke periode voorbij waren heb ik maar goede huisjes gezocht voor de dieren. Kon ze onmogelijk houden in dit flatje als er een baby kwam.
Zelfs de hond moest weg het was een grote hollandse herder en veel te druk om met een baby te wonen. Als we een huis hadden gehad had het gekund maar hier is het te klein. Dus tsjah alle dieren weg. Tot ik hoorde dat een kennis puppies had. Heb er eentje gekregen voor mijn verjaardag afgelopen februari haha. Mijn vriend was het er niet echt mee eens, maar vond het leuk als Chelsey met een huisdier kon opgroeien en dit hondje blijft echt megaklein.
Jullie hebben al een aantal huisdieren haha, dus zou het toch even overleggen(kan ik nu makkelijk zeggen want ik heb ook nix overlegd haha)
Ik begrijp je helemaal dat je zo gelukkig bent met Zoe. Ik huil toch ook regelmatig van blijdschap hoor. Dan ben ik zo intens gelukkig! Chelsey is ook echt het mooiste dat me ooit overkomen is.
Met mn vriend heb ik trouwens al meerdere gesprekken gehad, maar het haalt niets uit. In het weekend is voor hem vrij weekend. Als hij thuis is doet hij echt bijna niets met Chelsey. Alleen als ik zeg, pak jij haar even dan gaat hij wel met haar zitten, maar omdat het moet. Als ik met haar zit, zegt hij nooit eens oh geef haar maar aan mij. Nee ik moet het altijd vragen. Hij houdt echt heel veel van haar daar twijfel ik niet aan, maar hij ziet niet wat ik ervoor doe. Dan soms in het weekend dan mag ik uitslapen (niet dat dat lukt maar dan mag ik even in bed blijven liggen) en dan zorgt hij voor Chelsey. Nou zorgen, hij gaat achter de computer pokeren en zij ligt in een schommelstoeltje naast hem met harde muziek aan. Het hele weekend heeft er harde muziek aangestaan en als ik er iets van zeg dan moet ik niet zeuren hij heeft weekend en een keer een dagje vrij. S avonds huilt Chelsey extra veel in bed omdat ze dat natuurlijk allemaal moet verwerken, maar nee dan huilt ze omdat ik haar teveel verwen. Dus tsja echt over praten werkt niet. Heb ook al een paar keer gezegd dat ik beter alleen kan zijn met haar dat ik dan nog minder hoef te doen, maar dat komt niet aan. Ach we zien wel waar het schip strandt. Ben in ieder geval gelukkig met mn meisje en de nieuwe baby op komst!
xxx Lydia
ps. hoop dat je nog een beetje uit hebt kunnen slapen!