Thuisblijfmama

Hoihoi,

Welkom hier  Ik zit nog niet erg lang op deze topic, maar het is heel gezellig
De reacties die je van je omgeving krijgt slaan echt nergens op.
Ik wil de moeders die hun kinderen naar een kdv brengen echt niet aanvallen en zij kiezen daarvoor en dat is prima. Wij kiezen ervoor om thuis te blijven, dat moet ook prima zijn. En over sociale contacten gesproken, ach ik heb bijna niemand om me heen, ben ik er nu slechter op geworden?
Nee hoor, vind het heerlijk met mn meisje. Tuurlijk mis ik dat wel eens, maar de liefde die ik van dat kleine meisje krijg, dat is me meer waard dan wie dan ook.
En een hond, whahaha dan moet je even hetzelfde doen als Kim, die verwend haar man gewoon een keertje en ze krijgt 3 lieve poesjes
Ik ga nu hetzelfde proberen, want ik wil een konijn

Succes whahahaha....
 
Dag Meiden!

Welkom Mij bij dit gezellige saaie huismoeder groepje!!
Mijn dochter is  van 11-02-2008! Geniet gewoon lekker van je kind en maak je niet druk om wat andere zeggen, misschien zijn ze gewoon jarloers dat jullie het redden zo. Wie wil er nou zoveel missen van hun kleine? Snap ik niet hoor...

Hoe oud zijn alle moeders hier eigenlijk? Ik word in juli 29!
Ik woog 10-08-06 (trouwdatum) onder de 65! Ben nog nooit zo mooi slank geweest. Nu weeg ik bijna 80..... En ik wandel verdikkeme zo'n 1,5 uur per dag.......
Maar ik hou van lekker eten, borrelnootje in de avond, koekje bij de koffie, chocola bij de thee hahahahah, Lekker genieten hoor! Niet té natuurlijk!!!

Aafke ik wist je naam nog niet, Hoe is het met jullie nieuwe auto??? Konden jullie dat wel betalen met 1 inkomen??????????????????? hahahahaha

 Maar we hebben een goeie oplossing!!! Mijn man heeft nog 2 oudere kids en daar heeft hij vroeger een rekening voor geopend en daar betalen wij nu maandelijks aan. Die komt vrij in 2010 en daar gaan wij lekker een auto van kopen en dan nog belasting geld 2006 en 2007 bij,(ze zijn weer eens laat met uitbetalen)  dus komt goed! Maar nog even geduld in mijn ouwe bakkie..... Wat voor auto hebben jullie gekocht?

Lydia, ze hebben speciale liga voor kids vanaf 6mnd! Die kan je ook verkruimelen in evt een fruit hapje! Het gaat echt goed hoor! Niet te druk maken..... Ik ben met 5 mnd begonnen met fruit en met 6 mnd met groente, dat hebben ze ook nodig vanaf 6 mnd naast hun melk.

Volgend jaar zijn mijn poesjes groot en dan krijgen hun nestjes! Mijn hond kan echt geen 3 nestjes krijgen hahaha Als ik het over mocht doen had ik pas een hond genomen als de kids naar school zouden gaan.... Wat een haren zooi zeg....... En Zoe kruipt erdoor, maar gelukkig gaat het goed samen, daar ben ik blij mee, maar ik wandel 2 x per dag met Zoe en de hond en m'n man doet het in de avond gelukkig en met dit mooie weer gaan we weleens extra met de fam het bos in!!

Even haren zuigen beneden, misschien tot vanavond!!
Liefs Kim
 
Hier is ik weer
Ik ben in februari 26 geworden. Chelsey is van 31-10-2008.
Ik ben jaloersssss. Hetis voor mij al lang geleden geweest dat ik 65 woog whahaha en zelfs 80 is alweer tijdje geleden. Ik ga mn precieze gewicht niet noemen maar ben redelijk gezet, laten we het daar maar op houden haha.
Mocht je hyves hebben dan kan je me toevoegen en op de foto's zien hoe vet ik geworden ben whahaha.http://lydiaenmarco.hyves.nl/

Enneh Aafke.....ik ben ook wel benieuwd hoe het met de nieuwe auto is. Wij hebben allebei nog geen rijbewijs en nu de tweede op komst is ook nog even geen geld voor.
Het was de bedoeling dat  in ieder  geval een van ons het rijbewijs gingen halen, maar jah nu eerst maar duokinderwagen en sparen voor het geval we eindelijk aan de beurt zijn voor een huis, zodat die opgeknapt kan worden.  We  hebben maar twee slaapkamers dus we hoeven "gelukkig" alleen maar een bedje erbij te zetten op de kamer van Chelsey en die krijg ik  van mn nichtje dus kost ons niets, hooguit een nieuw matras. Dus we zijn al niets kwijt aan een kinderkamer momenteel dus dat scheelt alweer.
En tsjah  ga toch ook graag voor het eerst sinds  jaren een keertje op vakantie, de enige keer met zn drietjes dus dan moet dat rijbewijs maar even wachten  hoor.

En tsjah Kim, drie nestjes leek me ook al beetje veel whahaha. Snapte het ook niet helemaal  Nou ja, ik verveel me vandaag. Heb nergens zin in. Ga nog maar even wat was opvouwen ofzo, weet het anders ook niet. Misschien tot vanavond (mn vriend moet om half 9 weer gaan werken, normaal lig ik dan al in bed, maar denk dat ik vanavond hier wel weer te vinden ben)

xxx
 
Hey Lydia!!!! Wat een schatje je dochter!!! Ik heb je toegevoegd!! Leuk!
hahahah gekkerd ben je, maar het staat je goed hoor, je bent een leuke meid! Volgensmij iets buitenlands of heb ik dat verkeerd?

Jij bent gek trouwens hahah helemaal vergeten, dat je nu al aan het pakken bent hahaha
Ben je bang dat je iets vergeet?
Lekker toch er uit!!! Zoe wordt wakker doei doei
 
Hoi,

hehe t is hier eindelijk weer even rustig. Ben terug van fysiotherapie. Cas heeft daar het hele halve uur zitten brullen. Arm kereltje. En eenmaal thuis heb ik hem gevoed en in bed gelegd. Heeft ie daar ook nog een tijd liggen krijsen. Denk dat ie zich vandaag even niet helemaal lekker voelt. Maar nu is ie geloof ik toch in slaap gevallen.  

Sjonge... t is wel erg druk hier. ben maar een paar uurtjes weg en ik heb gelijk tig reacties te lezen. Nou es kijken wat er allemaal is blijven hangen.

Ik moet eerlijk toegeven.... Ik zit hier illegaal te tikken. Ik ben eigenlijk helemaal geen thuisblijfmama, maar zit nog in mijn verlof. Vanaf 8 juni ga ik weer werken (4 dagen). En dan gaat Cas naar het kdv. Mijn man werk de ene week 4 en de andere week 5, en dan komen mijn ouders oppassen. Dus dan hebben we 3 dagen kdv, 1 dag mama en 1 dag papa / opa en oma. Prima regeling, al zie ik er wel  heel erg tegenop om weer te beginnen. Soms zou ik ook wel thuisblijfmama willen zijn. Ik kan jullie in elk geval heel goed begrijpen dat je ervoor hebt gekozen! Nou ja... we zien wel hoe het loopt. Voorlopig hebben we mijn inkomen nog hard nodig. Niet voor uit eten en vakantie, maar om in dit huis te kunnen blijven wonen.  

Ja en die zwangerschapskilo's. zucht.... Ik ben altijd al stevig geweest. En toen ik een zittende job en een auto kreeg ging het heel snel fout. ik woog op een gegevn moment 82 kilo. En toen was de maat vol. Ben in een jaar 10 kilo afgevallen. En toen werd ik dus zwanger. En tijdens de zwangerschap was ik verslaafd aan pannenkoeken. (met kaas, met chocolade, met banaan en ananas, met appel en rozijnen, etc) Tja... nu weeg ik ruim 84 kilo en kan de broeken uit mijn vorige 'zware periode' niet eens aan! Maar ik maak me er ook eigenlijk helemaal niet druk om. Voel me wel niet erg aantrekkelijk, maar wel erg geliefd dankzij mijn schat van een man. Ook zit ik helemaal vol strepen en heb ik borsten als kanonnen. Ik ben er ook helemaal nog niet aan toe om te gaan lijnen. En sporten zit er ook nog niet in helaas.
 
oja.. Haren!!!! Nu die schatjes van ons in de rui zijn is het hier ook een grote bende. Vooral Zaza heeft een hele dikke vacht. Als ik hem aai dan heb ik bij elke aai een hand vol haren. Je kan het ook met hele plukken tegelijk eruit plukken. Hoe houden jullie de katten uit de box? Die van mij weten heel goed dat het niet mag, en ik laat ze ook nooit alleen in de kamer. Maar ik moet er toch regelmatig 1 uit plukken. En dan ligt het hele boxkleed weer vol haren.

Trouwens hebben jullie dat ook af en toe. Dat je je kleine staat te verschonen (of iets anders met m doet) en dat je dan ineens staat te janken omdat je zo van hem houdt? Dat had ik daarstraks weer. Hed m net een schone luier aan gedaan en hij keek me aan met die heerlijk glimlach van m. Ik had t gewoon niet meer. Stond daar te snikken met m'n neus op zijn buikje. Cas vond het wel grappig. Bleef gewoon doorlachen. Tot ik m in bed legde dus.. Toen begon hij te huilen.
 
Thanks. Het voelt echt gezellie dat er een forum is met thuisblijfmama's. Werd er gewoon vrolijk van, ik dacht:'yes, ik ben niet de enige die fulltime voor de kinderen wilt zorgen'. Ik vind het veel te leuk dat ik een klein meisje hebt, ze is zo schattig en maf, veel lachen en weinig slapen, daar wil ik graag m'n energie in stoppen, en niet in een baan die me toch al jaren niet meer beviel. Onze dochter is 2 maanden oud en zelf ben ik 27, en ook aan het afvallen. Ik was voor de zwangerschap al aangekomen, 77 kg, toen ik op het laatst liep 107 kg, en nu 88 kg, dus nog ff er tegenaan. Maar ja, het is niet zo heel erg belangrijk hoe je eruit ziet, als het hart maar op de goede plek zit vind ik altijd. En als je goed om je heen kijkt zie je dat echt niet iedereen en perfect uitziet, toch?!Haha, maar sinds ik met de bv ben gestopt ben ik aan het sonjabakkeren...
 
Onze dochter heeft ff in het ziekenhuis gelegen vorige week, toen lag ze toen ze wat opgeknapt was zo intens lief te lachen, dat ik met verpleegkundige erbij begon te huilen, zo ontroerd was ik van haar lach!!!En zij idd maar blijven lachen...
 
@Lydia, heb ff je verhaal gelezen. Ik hoop dat het als jullie met vakantie gaan beter gaat, als je leuke dingen met elkaar doet ga je elkaar vaak anders bekijken.(Althans, bij ons heeft dat een paar jaar geleden wel gewerkt!!!)Dan tank je allebei ff bij en ik hoop dat je vriend dan gaat genieten van jullie kind. Zou het super voor je vinden als het beter gaat en ook voor je kinderen!
 
Terug
Bovenaan