Thuisblijfmama

hallo hallo hallo

Ja ja lekker weer is het weer!!! hopen het weekend ook! zit ik hier op zolder te zweten hahaha, heb bijna heel m'n huis gezogen, ben ik op zolder bezig zak vol, balen moet ik weer naar beneden...

Mama T is het toch??? Je hebt nu zwangerschapsverlof?? en ik juni weer aan de slag. Jullie werken veel zeg. pffffff Hoop dat je het vol houdt, het is maar wat je wilt....

mamie van mijn schatje?? wat een naam hahaha kon die niet nog langer..... Ik huil ook regelmatig, had het er laatst nog over gehad. Jou kindje lag dan ook even in het ziekenhuis, mijn Zoe zou misschien met het down syndroom geboren worden zeiden ze bij de 20wkn echo en gelukkig is dat niet gebeurd en als ik haar dan zie stralen en gezond zie zijn ben ik zo blij en gelukkig voor ons allen, en dan huil ik om van voor geluk ik wel niet heb!!!!! Toch ben je ontzettend ongerust als je kleine in het ziekenhuis ligt, misschien vinden ze wel wat. brrrrrr

Lydia en ik hebben gister al gezellig op hyves zitten kletsen! Leuk was dat he lydia?
Aafke en ik zijn ook vriendinnen geworden! Leuk!  Nog meer interesse? hahaha, ben populair!!! hahaha  
Heerlijk Aafke een nieuwe auto!!! Hoeveel kinderen wil je??? en een hond dus 6 kinderen? pffffff Stuur eens een foto! Ja nog even zuigen (neeeee damens niet door denken, m'n man is aan het werk en neeeeee er is geen ander gelukkig ) en dan nog even genieten buiten voordat Zoe wakker word.

Met het forum van leeftijdsgenootjes van Zoe gaan we 9 mei elkaar ontmoeten, echt leuk en gezellig! Fijne dag en ook een heel fijn weekend iedereen. M'n man's dochter komt dit weekend logeren, weet niet of ik tijd heb,

doei doei, liefs Kim
 
Hoi,

Jaaa heerlijk weertje vandaag. Ben met Cas in de wagen naar de supermarkt geweest. Even via een omweg, want ik moest nog een brief op de bus doen. Kom ik bij de supermarkt. Zie ik die brief ineens weer in de wagen liggen. Kon ik dus via dezelfde omweg weer terug! Haha. Maarja. Vanavond eten we in elk geval Turkse broodjes gevuld met kip, paprika en groene appel  met yoghurtsaus. Klinkt wel culinair he. Maar k zal een geheimpje vertellen.... Komt allemaal uit een pakje!

Lydia, soms mag je ook gewoon een baaldag hebben en helemaal niks doen. Gewoon af en toe aan toe geven en lekker gaan bankhangen. Dan maar een keertje niet zuigen toch?
Dat is bij ons thuis toch al een mannentaak. Cas zuigt aan mijn borsten, en mijn man de vloer :) Goeie verdeling vind ik.

Kim, Ja ik vind het eigenlijk ook wel veel, maar mijn baas kent geen contracten van minder dan 32 uur. Dus het was 4 dagen of helemaal stoppen. En helemaal stoppen was financieel niet handig. Dan zouden we na het betalen van de rekeningen en de hypotheek niks meer overhouden.

Aafke, Jij was het toch met de nieuwe auto?? Het instructieboekje lezen??? Nee dat heb ik ook nog nooit gedaan. Heb echt wel interessanter literatuur hier liggen.

eehmm... naam vergeten. Mama van Floortje, Ik zie het helemaal voor me met die aardbeien. haha. Op zulke momenten ben ik ook niet meer heel geduldig. Cas is nog niet zover dat ie aardbeien kan eten (en rondsproeien). Hij is van 14 februari 2009. Ik ben 33. 30 was voor mij ook zo'n rottige mijnlpaal. Ik heb het ook niet gevierd. Had de griep en heb iedereen afgebeld. En later heb ik het ook niet meer ingehaald.
 
Hey meiden,
hebben jillie een leuk weekend gehad?
hier was het leuk en vreselijk tegelijk.

we zijn gezellig wezen mini golven en veel lol gehad.
maar m'n moeders hond is hier nog ivm dat mijn moeder nog niet helemaal vit is.
haar hond is net zo gek op kleine hondjes omdat hij daar vaak door is gebeten en als ze eenmaal grommen of blaffen pakt hij ze. nooit bijt hij door. nu kwamen we een kleintje tegen die niet gromde of blafte en ze snuffelde even en opeens pakt hij dat kleintje in z'n rug en gaat tekeer.... 2 flinke sneeen had dat beestje en gingen meteen naar dierenarts.
in de avond belde ze en hij was er flink aan toe, er was veel aan gedaan door arts en er moest nog meer aan gedaan worden ook en gister koste het al over de 400 euro. Dat beestje is al 13 jaar dus ze wisten ook niet af hij het zou redden door de stress

En m'n moeders hond is een schat, ik vertrouw haar hond nog meer bij zoe dan mijn eigen hond, hij vindt alles prima, de kittens van mijn ma hangen overal in hem en hij vind het prima! niet te geloven dat hij dit zomaar deed en dan nog door bijten ook....

nog meer slecht nieuws, kreeg vandaag een mail over de poesjes, de zwarte is gister overleden, ze kreeg diaree en ze had nog geprobeerd bij te voeden maar dat hielp niet meer.... en een van die gevlekte blijft ook klein, dus gaat ook niet heel best...
echt zo erg, was er zo verdrietig van van dit alles......

Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.....

Liefs Kim

 
Hoi Kim,

He wat een naar nieuws. Wat raar dat die hond dat zomaar deed. En wat rot van de poesjes. Ik voel helemaal met je mee. Dierenarts rekening kan snel oplopen bij zoiets. Maar je laat toch doen wat nodig is. Ik tenminste wel als er iets met de beestjes is.

Hier was het weekend super relaxed. Zaterdagnacht heb ik zomaar 8 uur geslapen. Wel met 1 voeding ertussen, maar toch gewoon 2 keer 4 uur echte slaap!! Dat is lang geleden dat dat gelukt is.

En Cas was ook het hele weekend supervrolijk. Hij heeft gisteren ook zijn eerste verjaardag meegemaakt. De zoon van vrienden van ons is 8 geworden. Dus zijn we daarheen gewandeld. De bedoeling was dat Cas in zijn wandelwagen in slaap zou vallen, maar hij is de hele tijd wakker geweest. Wilde ook niet in de wagen liggen, dus hebben we hem op de verjaardag de hele tijd op schoot gehad. Zat ie de rest van het bezoek te verleiden met die heerlijke lachjes van hem.

Verder hebben we hier in de tuin gewerkt. Mijn man heeft het hele terras schoongemaakt (lekker kliederen met water en hogedrukreiniger dus) En ik heb het oerwoud in de borders een beetje aangepakt. Was ook wel nodig. Door de geboorte van Cas en mijn lichamelijke toestand waren we er dit jaar nog niet aan toe gekomen. En we willen dit voorjaar een fruitboompje gaan planten voor Cas.
 
Zo hier ben ik weer. Heb een heerlijk weekend gehad, maar jij zo te lezen niet echt Kim.
Sjongejonge het is me wat  Heel erg van de hond, gek he dat zoiets gewoon ineens kan gebeuren zonder aanleiding. Iets heeft hem/haar wel getriggerd maar wat.....
Hoop dat het andere hondje er toch weer bovenop komt, want het is natuurlijk wel heel erg zo. En de katjes hmmmmmmmz. Ik hoop dat de andere twee het wel redden, ik duim voor je! Ik hoop dat afgezien van deze twee verschrikkelijke dingen, je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van het mooie weer en het minigolven.

Ik heb best een fijn weekend gehad. Zaterdag even naar het kleine winkelcentrum hier in de buurt, even helemaal alleen. Was best fijn een uurtje rondlopen in mn eentje, maar ga toch liever met mn meisje haha. Maar ik kon nu wel even op de fiets op en neer en dat was toch ook wel fijn. Gister zijn we rond 12 uur opgehaald door vrienden van ons en ze hebben ons s avonds weer thuisgebracht. We waren wel laat thuis (10 uur) en zeker voor onze doen haha want we gaan nooit weg en we liggen altijd al rond half 9 in bed. Maar ja was wel heel gezellig, we hebben lekker gegourmet en s avonds naar de stad gelopen om daar even wat te gaan drinken.

En zaterdag is er trouwens een wonder gebeurd  Ik moest Chelsey in bad doen en mn vriend stelde helemaal uit zichzelf voor dat hij het wel zou doen! Het was uiteindelijk geen suc6 want we wilden proberen om hem Chelsey vast te laten houden en dan samen te douchen. Dat vond ze helemaal nix en ze schreeuwde alles bij elkaar. Dus alsnog het badje maar gepakt, maar zelfs daar bleef ze in schreeuwen, helemaal overstuur. Dus hmmz de volgende keer moet ik het toch maar weer doen en haar dan langzaam laten wennen aan het feit dat papa het ook kan. Want dan kan hij het voortaan mooi in het weekend doen of s avonds als hij thuis is. Vond het in ieder geval heel lief dat hij uit zichzelf zei dat hij het wel zou doen

Ik ga Chelsey nu even aankleden want ze zit nog in  haar pyjama en mn vader komt straks om 12 uur en moet ook nog even naar de winkel.
Hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad!
 
Fijn dat jullie met me mee leven, bedankt, het is wat allemaal.... Ben benieuwd wanneer ik weer meer hoor.

Wat super dat Cas 2x 4uur achter elkaar door heeft geslapen, dan voel je jezelf toch iets fitter he? Daardoor was hij waarschijnlijk ook zo vrolijk op die verjaardag of was het die nacht daarvoor of ernaar? Dan was hij gewoon ook goed uitgerust! of er moe van geworden

Ja  het was lekker weer om buiten in de tuin bezig te zijn! Goed luisteren naar je lichaam, nooit te ver gaan dus!

Lydia gaan jullie echt altijd zo vroeg naar bed??? ook in het weekend???? Dan is je dag toch zo voorbij? jullie kijken dus nooit een film? In het weekend werd het altijd erg lat hier en dan lekker uitslapen, dat gaat nu niet meer, dat is het enige wat ik mis hahaha Nu lig ik in het weekend tussen 00.00 en 01.00 in bed. Ik vind het een heerlijk moment als Zoe  tussen 20.00 en 20.30 in bed ligt dat ik even niks hoef te doen en lekker met mijn mannetje kan genieten van de avond!! Hij komt  tussen 16.30 en 17.30 thuis, dan zou je dus 5 uur later naar bed moeten, zonde van m;n avond maar sommige hebben veel slaap nodig, mijn man slaapt = - 5,5 uur per nacht, veeeeeel te kort natuurlijk.... Door de weeks lig ik trouwens tussen 23.00 en 00.00 in bed hoor.

Lydia wat heb je dan eigenlijk als ik vragen mag omdat je thuis ziek loopt? Ben je wel op zoek naar iets, voor hoeveel uur dan? en wat doe je dan met  je dochter?
lijkt me erg vervelend geen rijbewijs hebben vooral allebei niet... hopenlijk komen jullie daar nog een x aan toen!  

Aafke hebben jullie lekker in het weekend zitten toeren in jullie   nieuwe gezins auto??

liefs Kim  
 
Hoi,

ZO kan nog net even reageren voordat Cas weer mag drinken. Moet vandaag precies op tijd want we gaan naar de 'babybijeenkomst' van ons clubje van zwangerschapsyoga. Ben heel benieuwd. Ik heb met maar 1 van de dames nog contact.

De supernacht was van zaterdag op zondag. En daarna hadden we dus die verjaardag. Kwam allemaal perfect uit. Ben nu overigens wat minder goed uitgeslapen. Cas wilde na de nachtvoeding van 3 uur niet echt meer gaan slapen. Ben dus elk half uur wakker geweest.

Lydia, Zie je wel. Hij gaat het nog leuk vinden ook! Wel jammer dat deze badactie nioet zo geslaagd was. Waarschijnlijk was ze in de stress geraakt door het douchen. Sommige kindje vinden dat heerlijk. Als we dat met Cas doen dan hangt ie heel verwonderd over mijn schouder naar boven te kijken. En het maffe van mijn man is dus dat ie echt alles doet met Cas, behalve douchen. Dat vind ie eng ??? Tja. mannen....

Tja... Wij zitten ook altijd met het dilemma. Pakken we een paar uur slaap of gaan we genieten van een lekker avondje. Mijn man heeft de irritante hobby de hele dag alles te willen downloaden. Maar dat heeft wel weer als prettig bij-effect dat we altijd wel een film of tv-serie zonder reclames ertussen hebben liggen.

Maar ik geloof dat ik effe naar boven moet. Cas begint wel erg te piepen nu.
 
Zo, daar ben ik dan ook weer...druk dagje gehad al, vroeg opgestaan, boodschappen gedaan, wandeling gemaakt, gewassen, gestreken, gestofzuigd...ik ben kapot, haha. Floortje slaapt gelukkig nu even. Gisteren heeft ze voor het eerst tagliatelle met groenten gegeten en daar is ze nu nog steeds van onder de indruk .

Kim, wat onwijs vervelend voor je. Ik hoop maar dat alles goedkomt met dat andere hondje en dat alles goed blijft gaan met de katjes. Ik hoop dat je toch nog een beetje van het lekkere weer hebt kunnen genieten en leuke dingen hebt kunnen doen met Zoe en de dochter van je man. En met je man zelf natuurlijk, haha.

Lydia, wat heerlijk dat je vriend uit zichzelf aanbood om Chelsey in bad te doen. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal gelukkig mee was! Floortje houdt ook helemaal niet van douchen, die ze het ook op een krijsen als we dat proberen. Met ons mee in het grote bad vindt ze wel ontzettend gezellig, dan is de hele badkamer nat.

Wij laten ons wat betreft naar bed gaan een beetje leiden door ons meisje. We proberen rond 23.00 uur te gaan, in het weekend soms wat later. Maar als Floortje een slechte nacht heeft gehad (en wij dus ook...), dan gaan we wat eerder. We vinden het zo ongezellig om vroeg naar bed te gaan, zeker als mijn man de hele dag/week heeft gewerkt. A.s. donderdag gaan we gelukkig een paar dagen lekker op vakantie met z'n 3-tjes, daar zijn we echt aan toe!

En jawel, we hebben inderdaad ritjes gemaakt met de auto...vrijdagavond bij vrienden gegeten in Amsterdam (Floortje heeft zich keurig gedragen, heerlijk gespeeld aan tafel en daarna in haar wagen in slaap gevallen), zaterdag brak (het werd erg laat vrijdag) en gisteren naar m'n schoonmoeder.

Goed, ik ga weer gauw verder met het huis aan kant maken, zodat we donderdag een opgeruimd huis achterlaten (ik ben een tut, ik weet het).
 
Terug
Bovenaan