Thuisblijfmama

Hoihoi, even heeeel kort, want heb eigenlijk geen tijd. Ik werkte op de klantenservice van telfort.(voorheen speedlinq) Denk geef daar alvast antwoord op. Voor de rest schrijf ik morgen wel weer, sorry dat het zo   kort is, maar heb nu echt weinig tijd  Denk laat even weten dat ik niet in de zorg werk  Tot morgen en dan zal er wel weer een heeel verhaal komen, daar ben ik ik goed in
 
He mamsievanmijnschat. Balen dat je meisje ziek is. Hopelijk is het niet ernstig en knapt ze snel weer op. Ik zou er niet tegen kunnen als Cas ziek is. Maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel eens meemaken.

Het is wel een echte ICT baan inderdaad. En een echte mannenwereld. Ik zie er ook wel tegenop om weer te gaan werken. Maar ben er langzaamaan wel weer mee bezig. Vandaag heb ikmijn CV in orde gemaakt. Volgende week een bespreking met mijn unitmanager. Gelukkig komt die wel bij mij thuis, dus ik hoef geen oppas te regelen. En de week daarna heb ik mijn eerste technische  meeting. Dat is een avondbijeenkomst van collega's waar een aantal sprekers komt om over een een bepaald onderwerp een presentatie te geven. Wordt afgesloten met een borrel. Meestal wel gezellig, en ik hoef zelf alleen nog maar te luisteren. (en op de borrel met collega's kletsen dus) In juni begint het echte werk weer.
 
Hallo meiden, das weer even geleden, druk druk druk he......

Wat een drama koninginnen dag was het toch! Echt verschrikkelijk wat er is gebeurd.

Mamavanmijn schat? hoe gaat het met je kleine meid? Ik hoop dat alles weer goed is!

Ik heb inderdaad gerookt en nu 2 jaar niet meer! Ben er gelukkig vanaf gebleven! Had echt de neiging om er 1 te pakken!
 
Morgen ga ik bij zwarte poesjes kijken!!! Die ander weet het geslacht nog niet zometeen heb ik niks.... Heel spannend!
Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Mijn man was gezellig 4 dagen vrij! Ook voetbalwedstrijd geweest van vriend, kampioen geworden, feest gehad!

Aafke hoelang blijf je weg? Hebben jullie het leuk gehad???

Liefs Kim
 
Hey meiden??? Waar hangen jullie uit?? Zijn jullie allemaal druk druk druk????
Mamavanmijnschat hoe gaat het met je schat?

Ik  ben afgelopen maandag bij poesjes wezen kijken en ik heb 3 zwartjes gekocht!!! Ik ben helemaal blij!

Ik ben eind maart gestopt met de pil en we willen in de zomer gaan beginnen voor een 2e!!! Maar nu en een maand geleden (ook) voel ik me zwanger...... Terwijl we hét nog niet gedaan hebben omdat we niet zo van condooms houden..... Ik ben ook gewoon ongesteld geworden eind april.... mmmmmm  
Ik heb last van lichte steekjes in mijn buik en schaamstreek en bij de gedachte dat ik zwanger ben heb ik er ook nog kriebels bij! Maar een test halen voor de zekerheid?

Hebben jullie ervaring met pil gebruik en toch zwanger raken en toch ongesteld worden?
Ik hoop dat jullie weer snel gezellig komen kletsen!!!!!

Liefs Kim
 
Eeuhm Kim, Onbevlekte ontvangenis? Klopt wel dat je dan uitgerekend zou zijn in december dan.
Maar effe seriues. Als je het nog niet hebt gedaan, dan denk ik niet dat je zwanger bent. Zullen je hormonen wel zijn die op hol slaan bij de gedachte. (bij mij krijgen de hormonen van echt alles de schuld.

En ja.. druk druk druk. Cas is heel erg vermoeiend de laatste dagen. Veel huilen en ontroostbaar krijsen af en toe. En heel veel aandacht vragen. Hij is nu bijna 12 weken dus het kan een groeisprongetje zijn. Ook heeft hij weer last van darmkrampjes. Arme kerel.

Verder heb ik gistermiddag boodschappen gedaan zonder de huissleutels. Stond ik dus met Cas in de wagen en onderin allemaal boodschappen voor een dichte deur. Toen maar mijn schoonouders gebeld. Die vonden het helemaal niet erg om nog even met Cas te komen knuffelen. Maar wel weer een hele middag om voor je het weet.

Leuk drie zwartjes! Kun je ze wel uit elkaar houden? Ik heb ook een zwarte (Bert). Dat is degene die in mijn gezicht had gepist. ZIjn broertje was volledig wit. Heel grappig die twee bij elkaar. Het nestje waar ze uit kwamen bestond uit 3 zwarte en 2 witte poesjes. Helaas is de witte (Erni) weggelopen nadat we waren verhuisd.
 
Zo hoihoi, hier ben ik dan ook maar weer een keer. Pfff heb zo weinig tijd gehad afgelopen week. Net bezoek gehad en Chelsey ligt lekker te slapen dus even tijd om wat te schrijven.
@mamsievanmijnschat: hoe is het met je kleintje? Hoop dat ze alweer een beetje beter is?
@Kim: uhhh zwanger zonder HET gedaan te hebben? Haha dat zal toch niet zo zijn Zal wel erg knap zijn haha.
Eerlijk gezegd heb ik helemaal niks te vertellen. Veel gedaan, maar weinig spectaculairs. Iemand anders iets boeiends te melden?
 
Ook ik ben er weer, terug van vakantie! We zijn naar Frankrijk geweest, m'n ouders hebben een huisje daar. Errug fijn! Heerlijk weer gehad, dus het valt nu wel weer even tegen, zo grauw en grijs als het is buiten!
Lydia, je vroeg me geloof ik eerder wat Floortje eet op een dag. 3 tot 4 flessen van 200 cc (opvolgmelk), een fruithapje, een boterham zonder korstjes  met smeerkaas of -worst (die eet ze meestal  voor de helft op)  en 's avonds een klein bordje warm eten. In de fles voor het slapengaan doe ik wat rijstebloem  zodat ze wat langer slaapt. Ze mag nu ook Bambix, maar dat lust ze helaas niet...  Die boterham geef ik natuurlijk in ienieminie-stukjes, zodat ze er goed op kan 'kauwen' en er niet in stikt. En dat gaat prima! Ze is nogal een pittige ding en ik heb gemerkt dat ze een stuk vrolijker is nu ze wat gevarieerder eet!
Kim, ik sluit me bij de anderen aan: zwanger zijn zonder het gedaan te hebben, lijkt me erg sterk, haha! Wij dachten deze week even dat het weer raak was, ik was 2 weken overtijd, maar helaas...mijn hormonen namen ons in de maling (jawel, ook hier krijgen de hormonen nog steeds de schuld!).  Toen ik zwanger raakte van Floortje, lag de pil net 2 weken in de prullenbak, maar ongesteld ben ik daarna dus niet meer geworden. Maar nogmaals, toen hadden we het natuurlijk wel gewoon gedaan .
Meiden, ik ga gauw weer opruimen. Er zijn tassen met vuile was mee teruggegaan  (ongelooflijk wat  zo'n kleintje aan was produceert!!)  en die wil ik vandaag toch wel allemaal schoon hebben.
Tot later!!
Liefs, Aafke
 
Fijn dat jullie er weer zijn!

Maar als je de pil slikt kan je best zwanger raken hoor. Ik heb hét niet gedaan sinds ik gestopt ben met de pil maar daarvoor wel,.....
 
Terug
Bovenaan