Ook ik ben er weer, terug van vakantie! We zijn naar Frankrijk geweest, m'n ouders hebben een huisje daar. Errug fijn! Heerlijk weer gehad, dus het valt nu wel weer even tegen, zo grauw en grijs als het is buiten!
Lydia, je vroeg me geloof ik eerder wat Floortje eet op een dag. 3 tot 4 flessen van 200 cc (opvolgmelk), een fruithapje, een boterham zonder korstjes met smeerkaas of -worst (die eet ze meestal voor de helft op) en 's avonds een klein bordje warm eten. In de fles voor het slapengaan doe ik wat rijstebloem zodat ze wat langer slaapt. Ze mag nu ook Bambix, maar dat lust ze helaas niet... Die boterham geef ik natuurlijk in ienieminie-stukjes, zodat ze er goed op kan 'kauwen' en er niet in stikt. En dat gaat prima! Ze is nogal een pittige ding en ik heb gemerkt dat ze een stuk vrolijker is nu ze wat gevarieerder eet!
Kim, ik sluit me bij de anderen aan: zwanger zijn zonder het gedaan te hebben, lijkt me erg sterk, haha! Wij dachten deze week even dat het weer raak was, ik was 2 weken overtijd, maar helaas...mijn hormonen namen ons in de maling (jawel, ook hier krijgen de hormonen nog steeds de schuld!). Toen ik zwanger raakte van Floortje, lag de pil net 2 weken in de prullenbak, maar ongesteld ben ik daarna dus niet meer geworden. Maar nogmaals, toen hadden we het natuurlijk wel gewoon gedaan .
Meiden, ik ga gauw weer opruimen. Er zijn tassen met vuile was mee teruggegaan (ongelooflijk wat zo'n kleintje aan was produceert!!) en die wil ik vandaag toch wel allemaal schoon hebben.
Tot later!!
Liefs, Aafke