Thuisblijfmama

Hihi Kim, ik begreep je wel hoor haha was je maar aan het pesten! En tsjah hoop voor je dat het zo is, maar is maar een kleine kans toch tijdens de pil? Maar ja het gebeurd wel vaker dus wie weet...Wanneer krijg je je poesjes??
Ik zie je online staan op hyves maar je zegt niks terug :(
Ohoh sorry mensen moet weer weg er huilt er eentje heel hard. Tot snel..............
 
Hey blijemama, hoe was je vakantie? Heeft Floortje zich gedragen
Floortje eet echt akl wat meer  dan Chelsey. Hoe heb jij voor het eerst brood gegeven? Ik wil daar nu ook mee beginnen. Het hoort misschien niet helemaal bij dit topic maar aangezien ze van dezelfde leeftijd zijn, denk ik vraag het je toch maar.
Chelsey eet nu 5 flessen, fruithapje en groentehapje met fruittoetje.
Wat voor warm eten, eet jouw kleine meid dan 's avonds? Chelsey gewoon groenten uit zo'n potje. Rijstebloem geven voordat ze slaapt, heb ik een tijd gedaan, maar dan wordt ze juist eerder wakker. Heel vreemd, maar ja ik doe dat dus niet meer.
Ik wil graag beginnen met brood geven en overgaan naar 4 flessen, maar vind het nog zo moeilijk  
Nou het is wel erg rustig geweest hier afgelopen dagen, hopelijk hebben jullie allemaal wat meer te vertellen. Ik namelijk niet haha.
Ben trouwens ook wel erg benieuwd waar mamsievanmijnschat is. Ben bang dat haar meisje toch is opgenomen, nou hoop echt van niet! Laat je nog iets weten???
 
Hallo allemaal!

Ik had mmavanmijnschat wel op iets anders zien reageren op de verzorgings tas afzo???
Dus ze is hier wel even geweest....

Nou ik heb een test gedaan en die was negatief maar voel me nog precies hetzelfde???
heel gek maar we gaan nu wel helemaal voor een 2e, spannend!!

He meiden jullie eerste moederdag komt eraan!!!!! Mijn 2e!!!! Véél zin in! Morgen hebben we een uitje met de forum damens en kids van Zoë"s leeftijd! Ook spannend!

Heel fijn weekend voor jullie allemaal!

Liefs Kim
Lydia ik was even met Zoë bezig ze was in slaap gevallen tijdens het wandelen in het bos, BALEN dus had haar thuis er meteen ingelegd maar wou absoluut niet meer slapen........ Nu slaapt ze eindelijk weer!!! Heb haar even moe gemaakt

De peosjes ga ik in het pinkster weekend ophalen, zal snel wat foto's laten zien!

Doeiiiiiii
 
Hoi allemaal,

Ik hoop dat iedereen een hele fijne moederdag heeft gehad! Ik helemaal niet
Mijn vriend en ik zijn uit elkaar. Het is een lang verhaal, maar we hebben besloten dat het zo niet langer gaat. Hij woont voorlopig nog even hier, maar is druk bezig met het zoeken van iets anders. Ik ben er helemaal kapot van, al heb ik het in eerste instantie zelf besloten. Als hij gaat neemt hij de computer mee, dus dan zal ik hier voorlopig niet meer te vinden zijn. Ik hoop nog steeds dat we eruit kunnen komen, maar weet diep in mn hart dat dat niet gaat. Ik zal in mn eentje 2 kinderen op moeten gaan voeden en dat maakt me zooo bang. Ik heb helemaal niemand hier en heb nu al geen oppas. Straks moet  ik ook nog in mn eentje overal te voet 2 kinderen mee naartoe nemen. Ik kan niet eens een fatsoenlijke fiets betalen en de baby kan eerste tijd toch niet op de fiets mee.
Sorry dat ik jullie ermee lastig val, maar het beangstigd me allemaal zo.
En daarbij ben ik ook nog eens jaloers uitgevallen en weet ik gewoon dat mn vriend,uhhh tsja exvriend zo een ander heeft. Hij is altijd de gangmaker en kan weer lekker op stap en doen wat ie wil. Wat hij mij ook kwalijk neemt dat hij al die mensen heeft laten vallen. Maar jah hij had een alcoholprobleem en heeft uiteindelijk voor mij gekozen ipv de vrienden waarmee hij dronk en ging stappen. Naar mijn mening normaal naar zijn mening bezitterig. Hij heeft familie om zich heen die hem overal bij helpen. Ik zit hier nu alleen op een flatje met dalijk 2 kinderen waar ik nooit meer weg kom.  Nou ja zal jullie er verder niet mee lastig vallen, ik ga even lekker verder  en jullie horen het wel........
 
OOh Lydia, Ik heb echt met je te doen. Kan me voorstellen dat je doodsbang bent. IK vind het al zwaar genoeg met een partner die wel keilief in alles meehelpt.
Is er echt niemand in de buurt die je af en toe een beetje kan helpen?

Waar woon je? Misschien kan ik iets voor je betekenen?
 
Hij is nu vandaag al vertrokken. Al zijn kleren en spullen zijn meegenomen. De computer heeft hij laten staan zodat ik toch nog wat heb. Ik zit nu al heel de dag te huilen en ik weet het gewoon allemaal niet meer. Word helemaal gek hier. Chelsey slaapt en ik vraag me echt af wat ik nu toch moet. Ik weet het gewoon niet meer.......
 
O lieve Lydia toch!

Ik heb net met Lydia op hyves zitten kletsen!
Meid zoals ik lees vind je het zelf ook beter zo zonder hem en natuurlijk is het een gemis en vreselijk dat je het alleen moet doen en vreselijk dat je kinderen eigenlijk zonder vader zitten maar ik denk echt dat het beter is zo, net als jij!

Meid je wordt echt weer gelukkig met of zonder man! Je hebt 2 kids! Daar word je toch gelukkig van, dat is het mooiste wat er is! Prbeer daar aan te denken!
Wees niet zo onzeker over jezelf! Er zijn echt mannen die vallen op  vollere of dikkere  meiden (hoe je het wil noemen) Mijn broer heeft een hele dikke vriendin en die zit vol met stria (ofzo) en die heeft geen kids. Bij jou komt het ergens door en zo niet dan denken ze dat wel! Het is het toch waard geweest!
Ik vind het vervelend dat je niemand om je heen hebt! Kan je niet even bij een kennis fam of vrienden terecht!
Doe alsjeblieft rustig aan, denk aan je kids, dat is liefde voor altijd, ze hebben je nodig! Niet te negatief doen, Misschien kan iemand je ooit weer ECHTE mannen liefde geven!

Heb het zo met je te doen, zit hier met tranen, wou dat ik iets voor je kon doen, als dat zo is gewoon vragen! Succes meid   DIKKE  Kim
 
Terug
Bovenaan