quote: chantal1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2007 20:30:13&apos

);
Nee leuk is dat vader werkt full-time en moeder het liefst ook kind wordt om 7 uur bij de kdv gedumpt en om 5 uur s'middags opgehaald om vervolgens nog ff snel de boodschappen voor vanavond te doen zo dan nog 2 uurtje spelen en dan naar bed nou dan kun je zeggen dat je je kinderen heb opgevoed nou nee dus dat heeft helaas een ander gedaan.
Ik ben blij liesje dat er ook nog echte huismoeders zijn ja we willen allemaal dat grote huis en 2 auto en elke week winkelen maar ik kies toch liever voor de lach van mijn kind.
Groetjes Chantal
Hé Issie,
Ik zeg niet dat je heftig reageert hoor. Het is misschien niet bij naam en toenaam gezegd, maar stukjes zoals hierboven kunnen kwetsend overkomen.
Tuurlijk zal ze het niet persoonlijk bedoelen, maar je kan je toch ook wel voorstellen dat dit niet leuk overkomt op een moeder die haar kind op een kdv brengt.
Sommige mensen kunnen echt niet anders, maar dat wil niet zeggen dat je dan niet voor de lach van je kind kiest.
Ik vind het erg jammer dat deze discussie deze kant is op gegaan, maar ook ik kreeg sterk het idee dat de werkende moeders werden veroordeeld.
Maar dat is dan misschien mijn beleving.
Ik veroordeel moeders die thuis blijven ook niet, dus doet het pijn als ik het andersom wel zo voel. En dan ben ik zo dat ik dan mijn standpunt, wat aangevallen wordt, wil verdedigen. En niet omdat ik niet zeker van mijn zaak zou zijn.
Heeft iemand nou inmiddels geen leukere onderwerpen???
Groetjes Sil