tijdelijk uit elkaar

Hallo Miranda,

Even de praktische kant:
- blijf van mijnlijf-huis
- urgentie aanvragen
- naar buro voor rechtshulp wegens notariskosten. De schuld vanuit het huis (je man koopt je uit maar als je er nog niet lang woont moet je er wsch op toeleggen) kan mss verrekend worden met alimentatie
- katten: asiel idee is prima, en andere Irene: wat een geweldig lief aanbod!!! Als kat kan je het vast niet beter hebben dan op een boerderij! Echt super van je.
- eigenlijk dus niets nieuws dan wat de anderen al gezegd hebben.

Lieve  Miranda, je doet het allerbeste voor je dochter  door weg te gaan, en idd, nu is beter dan over vijf jaar! Natuurlijk hoop ik in eerste instantie dat het goed komt tussen jullie, maar laat je aub niet slaan, dat is geen goed voorbeeld voor je dochter en bovendien verdient geen mens het te worden geslagen.  Ik vind je erg dapper!!!!!!! Zet 'm op.
GR Irene

Beste Miranda,

Ik heb wel ooit in zo'n situatie gezeten, met mijn ex-man. We sloegen elkaar veel bij ruzies en uiteindelijk heb ik besloten om weg te gaan en de scheiding aan te vragen. Het grote verschil tussen jouw verhaal en dat van mij, is dat wij samen geen kinderen hadden en dat ik gelukkig bij mijn ouders terecht kon, daar heb ik toen een tijdje gewoond.
Ik kan je echt geen tips geven, ik weet alleen dat voor mij de situatie toen onhoudbaar werd en ik er niet meer tegen kon. Als je samen een kindje hebt lijkt het me veel moeilijker om de knoop door te hakken.  Ik wens je heel veel sterkte toe.

Groetjes Monique

Hoi,hoi.
Ben wel geschrokken van je verhaal. Jeetje zeg, wat zitten jullie in een moeilijke situatie. Ik denk dat je er goed aan doet om weg te gaan. Niemand verdiend het om klappen te krijgen, ik hoop dat je dat niet weer laat gebeuren.
Ik wens je het allerbeste samen met je kleintje.
Je hoeft hier geen mooi weer te spelen, laat hier weten hoe je je voelt en hoe het gaat (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk).
Sterkte meid!!

groetjes Sonja

Hoi,
echt een rot sitiuatie waar je in zit. Ik denk dat het inderdaad wel effe lekker voor jezelf is om een weekje appart te gaan wonen en in die week kun je dan lekker tot rust komen en nadenken en ook dingen regelen of in ieder geval informatie inwinnen.
heel veel sterkte.
en een knuffel voor je kleine meid

groetjes,
marike

Hoi Miranda,
Goed van je dat je actie gaat ondernemen. Ik zei dat misschien een beetje raar over de katten, maar ik kom zelf uit een gezin vol agressie en vind het echt heel erg dat ik en mijn broers en zussen daar nooit uitgehaald zijn. Ik vind het daarom erg goed dat je je dochter in elk geval bovenaan hebt staan. Ik kan me voorstellen dat je katten belangrijk voor je zijn en vind het dan ook een lief gebaar van één van de forum-vriendinnen om ze tijdelijk op te vangen.
Dan kun jij eerst voor jezelf en je dochter een veilige leefomgeving zoeken.
Heel veel sterkte gewenst, Miranda.

liefs Ida

snap dat je idd in een lastige situatie zit
maar mijn vraag is, waarom zet je zo'n prive verhaal op internet,
wat iedereen kan lezen............
lijkt me voor je vriend ,zn kids en werk en familie, en de rest geen leuk iets om dit zo te zien op inet.
het is nou niet iets voor heel de wereld toch?

mischien een beetje hard dat ik dit typ,
maar ik zou het ook niet graag zo lezen

ik hoop wel dat jij snel een eigen onderdak hebt,
en rust hebt samen met alana

Lieve Miranda,

Ik heb er echt geen woorden voor. Alles is al gezegd. Ik vind je een hele dappere meid, want om zo'n verhaal te doen is niet makkelijk. Het liefste stop je het gewoon weg. Heb je geen familie of vrienden waar je tijdelijk kunt gaan wonen? En ik begrijp dat je je zorgen maakt om je katten, dat zou ik ook doen. Ze zijn ook afhankelijk van je.
Meid echt heel veel sterkte.
Dikke knuffel Linda en Femke

Terug
Bovenaan