tijdelijk uit elkaar

poehh wat een verhaal
ik schrik er wel van
ik vind dat je zo snel mogelijk weg moet!
probeer in die week dat je bij je vriendin zit alles te regelen
maak een afspraak met maatschappelijk werk
die hebben vaak geen wachtlijst en kunnen je met juridische aspecten ook helpen
die kijken samen naar de mogelijkheden van uitkering ed
is er echt niemand waar je de katten tijdelijk kwijt kunt ouders, neven nichten opa omas kennissen? anders zet op marktplaats een advbertentie voor tijdelijke opvang wegens priveproblemen er zal vast wel een dierenvriend je willen helpen
en ga na die week ergens anders logeren
zorg dat je weg blijft bij je vriend zolang je vriend geen hulp hiervoor gaat zoeken
want zeker als het vaker voorkomt, word het alleen maar erger!
ik heb dergelijke situatie s ook in mijn omgeving meegemaakt

ik wens je heel veel succes
en als je ergens hulp mee nodig hebt ik wil best samen verder denken met je over de mogelijkheden

jeetje wat een verhaal zeg!!
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar zorg alsjeblieft dat  ie je niet  nog vaker slaat  en zoek zo snel mogelijk iets voor jezelf!! voor jezelf maar ook voor alana!
wat vreselijk voor je! begrijp dat je het niet durfde te vertellen... vind het echt heel erg voor je!
heel erg veel sterkte!!

liefs marijke

hoi valentijnszwangere

Ik vind ook dat je zo snel mogelijk moet proberen om weg te komen. Een week verandert de situatie niet hoor!! Ik zal de stap proberen makkelijker voor je te maken door je aan te bieden dat je katten bij mij mogen komen zolang je geen ruimte hebt.
Over hoe of wat praten we dan wel. Wij wonen op een boerderij en heb ruimte zodat ze ook niet buiten hoeven te lopen zwerven.

ik weet niet of jij msn hebt, maar typ anders je adres maar hier neer dan voeg ik je toe en kunnen we er verder over praten.

in ieder geval heel veel sterkte met je beslissing en de stap die komen gaat.
Ik weet dat het moeilijk is want ik heb er zelf ook al eens voor gestaan, maar ik heb ook veel opluchting gevoeld toen ik de stap gezet had.

groetjes irene

voor dionne,

ja ik heb dat bericht geschreven omdat ik tja toch weer mooi weer speel, alsof alles goed is maar dat is niet zo. we waren ooit wel gelukkig ja, helaas nu niet meer.
voor ida, je hebt wel gelijk, mijn katten zijn wel minder belangrijk dan mijn meissie.
maar ik wil niet dat hun iets overkomt want ze kunnen tenslotte niet voor zichzelf opkomen daar hebben ze mij voor nodig.
ik denk dat ik ook een asiel ga bellen met de vraag of ze opvang hebben voor ze en dat ik ze dan zelf verzorg of daar een vergeoding voor geef. ik wil absoluut niet dat ze naar een ander baasje gaan. ik zal alana zeker niet hierin laten opgroeien vanwege de katten. nee als het zo ver komt dan zal ik ze met een bloedend hart afstaan.
ik ben net even bij mijn vriendin geweest, ik moest de sleutel ophalen, dat kon niet eerder daarom ben ik vanavond nog thuis op de logeerkamer. om met een kleintje door die regen en kou te gaan doe ik liever niet en ik heb geen rijbewijs.
ik had al een koffer met wat spullen mee genomen, scheelt weer voor morgen want dan gaat Alana mee.
ze zal een week in de kinderwagen bak moeten slapen, hopelijk vind ze dat niet erg maar het is een lief en tevreden kindje dus verwacht dat het wel goed komt. en ze vind het lekker liggen, ze slaapt er overdag ook wel eens in.
ik vind het geweldig dat jullie allemaal met me meeleven. dat steunt me enorm om de juiste beslssing te nemen en de boel op orde te zetten.
mijn vriendin woont dichtbij de stad dus ik ga morgen lekker boodschapjes halen, lekkers voor bij gtst en een leuk speeltje voor de kleine meid. het komt goed, voel me sterk!
dit gaat helemaal goed komen vast en zeker!
jullie zijn TOP meiden!

liefs miranda

Hoi Miranda,

Heel veel sterkte!!!! Ik kan weinig toevoegen aan wat al gezegd is. Behalve dat ik met je meevoel! Veel plezier met je meisje en hopelijk komt er snel wat verbetering in de hele k*tzooi...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

Miranda, heel heel veel sterkte!! Hier kun je alleen maar sterker uit komen!! Zorg goed voor jezelf en voor je kleine meisje......Zet m op meid!!!!

En probeer hulp te zoeken, je hebt toch gewoon recht op een uitkering of iets dergelijks..... ik weet ook dat als je  bijv toch nog wil door leren of een baan wilt gaan zoeken je een heel erg groot gedeelte ( bijna gratis) van de kinderopvang vergoed krijg. Mischien is dat iets om alles weer op poten te zetten!!

Heel veel succes en liefs esther

Terug
Bovenaan