Hallo Allemaal
hier ben ik dan weer.
Spannende tijden Esk gedoe ook lijkt me elke dag naar het zk maar je het is voor een goed doel.
Voor jou ook weer wachten Mier, ik hoop dat het snel lukt.
Ik ben gisteren voor het eerst naar de gyn geweest, gelukkig vond ik het een aardige man was wel een beetje zenuwachtig.Eerst een heel gesprek gehad over de cycles enzo.
Daarna een inwendige echo gehad en met zo'n vogelbek ding.
Er was gelukkig niks te zien dat is wel weer positief. Ik hoefde niet meer te tempraturen omdat ik een vrij regelmatige cycles heb.
Ook zou ik na mijn ongi om de dagmoeten klussen zodat je rond de eisprong uit zou moeten komen.
hij gaf aan dat een zaadcel 5dgn zou leven(ik dacht altijd 24 of 48 uur wat op sites staat) iemand hier mee bekend?
Nu moet ik op mijn NOD dag bloed testen volgende wk nog een chlamidia test doen voor de zekerheid. Daarna weer een afspraak maken,wil misschien nog mijn eierstokken schoonspuiten maar was nu even niet nodig.
Hij hoopte doordat er niks te zien was ik het wat los kon laten.
Mja ben aan de ene kant wat opgeschoten maar ook weer niet. Nu weer wat maanden gaan klussen.
Nu is alles goed en dan weer verder gaan klussen ja hoe lang nog dan ??? Ben ook een beetje ongeduldig.
Om de dag klussen straks pff ben al met die 3 dgn erg moe ligt denk ik aan mij. Ik ben aan de ene kant ook bang dat je dan niet in de juiste dgn klust, want nu was ik het ook eerder.
Pff dat vind ik best veel vond die paar dgn altijd wel ok hahaha.
Hij raade wel nog ovulatietesten aan dat was handig.
Hij gaf aan dat ik moest oppassen dat de sex niet te zakelijk werd, maar ja na een jr is het spontane er bij mij een beetje af.
Dus nu weer afwachten hopen dat ik in de vakantie zoooooooooooo relaxed ben dat het goed gaat.
Beetje erg lang verhaal
gr Sahiton