Hallo allemaal,
Ik ben weer terug van weekendje weg. Het was geweldig! Jammer alleen van het weer (regen), maar we hebben toch behoorlijk veel kunnen wandelen en hebben ons zeker niet verveeld. Het was eigenlijk veel te kort.
Cis, Mier en DeeDee, ik heb begrepen dat er wel heel veel samenlevingstesten worden gedaan. Het is een werkje van niets (vergelijkbaar met een uitstrijkje) en als dát het probleem is, dan weet je het tenminste. Bij ons was overigens het zaad van prima kwaliteit. Kon eigenlijk niet beter.
Ik vind overigens 3 jaar proberen wel héél erg lang. Volgens mij is het namelijk niet zo dat als het in het eerste jaar NIET gelukt is, de kans in het tweede jaar automatisch groter word dat het wel gaat lukken. En trouwens, dan krijg je allemaal stellen die helemaal gefrustreerd zijn!
Onze tweede samenlevingstest was helemaal in orde! Ik was donderdag zo blij ermee. Dat is het in ieder geval NIET. Straks moet ik weer terug naar het ziekenhuis en gaan ze kijken of m'n ei echt gesprongen is en worden de testen voor volgende maand besproken.
Sahiton, als je vind dat je te lang moet wachten en je kan het niet volhouden, dan moet je dat zeker aangeven. Het is jouw lijf en jouw wens. De doktoren kunnen zoveel vertellen, als jij het gevoel hebt dat er NU wat moet gebeuren, dan moet je er gewoon op staan hoor!
Patries, succes vanochtend. Hoe was de uitslag??
Poeh, ik zie dat je de datum voor de MRI hebt, da's al over 2 weekjes. Het zal vast wel goedkomen met je NOD hoor! Zit er niet teveel over in, dat werkt het best.
Mier, fijne vakantie!
Cis en DeeDee, succes met wachten!
Mier1980
27
feb.07 ronde 21
december terug naar zh ,jan. IUI
Han80/Hanneke
28
jan. '07
Zwanger!
Esk30/Esk
31