Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Heey DeeDee

Gefeliciteerd. Fijn om te horen dat de test positief is.
Wij wachten nog even af. Zijn van plan om morgen te testen als de  er nog niet zijn. Tot nu toe nog niet.
Laat gauw van me horen.

Groetjes Lin

Hey deedee!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!   Fijn voor je na lang wachten!! ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult genieten! en ik hoop dat wij allemaal  snel zullen volgen!

Liefs Petra

hey meiden,

sorry ik ben een tijdje niet online geweest heb erg veel moeten werken de afgelopen weken.

ik ben apothekersassistente en ik ben zelf erg aan het twijfelen om dostinex te gaan gebruiken. dostinex wordt gebruikt voor als je net als ik endometriose hebt het is een kuur waardoor je verklevingen een soort van opgelost worden. als jullie nou nog meer vragen hebben kijk dan eens op www.apotheek.nl naar het kopje medicijnen gaan en dan kan je zoeken op het geneesmiddel daar staan ook de belangrijkste dingen betreft het geneesmiddel en het staat er in gewoon nederlands!

het is voor mij vandaag heel spannend ik ga om 11 uur voor het eerst naar de fertiliteitskliniek in het lumc in leiden ben zo benieuwd hoe het daar allemaal zal gaan, in het oude ziekenhuis was je gewoon op de poli gyn en zat je daar met zwangere en oudere dames zeg maar,maar ik laat het jullie weten.

ik las dat er een van de meiden zwanger was van harte gefeliciteerd!! ben blij voor jullie!

en het verplichte vrijen kan ik ook over mee praten ik vind het zelf een ramp! om 'gepland te vrijen'er zit niets meer spontaans bij en daar baal ik soms enorm van.

wat me ook opvalt is dat ieder ziekenhuis een eigen methode hebt! ik heb nou nog nooit gehoord van een samenlevingstest! en t enige wat ik in het andere zkh deed zijn heel veel echo's met medicatie als provera(om te geen menstrueren) en clomifeen (clomid) en ben dan ongeveer een jaar geleden geopereerd(laproscopie) en daar hebben ze mijn baarmoeder helemaal schoongemaakt en daarna raakte ik zwanger maar helaas   dat ging mis!

meiden jullie lezen mij over het zkh

xxx deessie

Hoi meiden,

Hier even een onzeker Cis!
Ik heb het even niet meer.
Het wachten duurt me echt te lang, dan denk ik jaaa, en dan weer nee echt niet.
Wat kan je lijf je gek maken.
Soms voel ik wat menstruatiebuikpijn, wel heel minimaal, en dan ben ik weer misselijk en heb ik echt pijnlijke borsten.
Ik denk dat als het deze ronde weer niet lukt, dat het harder aankomt dan de vorige.
Soms heb je gewoon even een gruwelijk dip moment, nou die heb ik vandaag.
Ik mag straks nog gaan werken, dat geeft wat afleiding, maar ik heb er helemaal geen puf voor.

Sorry meiden, dat moest ik gewoon even kwijt!
Tot van het weekend!

Kuzzzzzzz

hey meiden,

Als eerste Deedee van harte gefeliciteerd!!  Kan je het al een beetje bevatten of niet??!! Lekker genieten en voel je nu al kwaaltjes?

Ik weet niet of ik iedereen kan onthouden er zijn zo veel nieuwe namen bijgekomen. Wel gezellig natuurlijk! Dus ik reageer ff op een paar reacties.

Tjoller: het is inderdaad lastig als je vrij moet vragen van je werk voor de MM. Ik deed dat de eerste maand ook. Ik probeerde alles te regelen op mn vrije dag, maar je eisprong is niet altijd op je vrije dag (helaas) haha. Dus heb ik het op mn werk verteld aan mn bedrijfsleidster. Die had er gelukkig begrip voor. Nu moet ik alleen zeggen wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet en dan regelt zij een vrije dag/middag. En ik moet zeggen dat het echt oplucht hoor. Nu kan ik ook met mn bedrijfsleidster er over praten.
Voor de rest weet alleen mn schoonzus ervan. Mn ouders heb ik (nog) niks verteld.

Cis: Ik begrijp je dip helemaal hoor. Ik heb dat ook wel eens. De ene keer kan je er mee leven dat je weer ong. bent. En de andere keer barst je in tranen uit. Gelukkig heb ik dat nu niet meer zo. Komt zeker door een bepaalde "rust"die ik heb, omdat we een datum hebben voor icsi te beginnen. Maar je weet..gooi het er maar allemaal uit he..wij zijn er ook om je te steunen. Wel spannend. Je nod is 4 sept als ik het goed heb gelezen. Zal voor je duimen meid.
Ik ben 1 t/m 9 sept op vakantie. Dan zal ik toch ff een pc moeten zoeken daar. Ik ben ook wel benieuwd hoor.

Esk: je moet ook HSG ondergaan. Ik zal je ff gerust stellen. Bij mij deed het geen pijn! Alleen een rotgevoel van +- 10 sec. Maar dat is daarna ook weer weg hoor. Ik kon die middag ook gewoon weer werken. Wat zijn dan de volgende stappen voor jullie? Veel succes

over twee weken hebben we alweer dat intake-gesprek icsi. Het komt echt snel dichterbij! We gaan eerst nog ff 9 dagen naar Spanje en dan is het bijna zover. Ik heb er echt zin in. Verder heb ik  (nog) geen ander nieuws te melden.

groetjes Inge

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Mier1980
27  
feb.07 ronde 21
 december terug naar zh ,jan. IUI

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07/ronde 14  
Wachten op NOD voor afspraak HSG

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
12 september intake ICSI  

MarvdBe
 23
2005  
Wachten op oproep TESE  

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
1e afspraak 26-8                                                                                      

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
19-8 gyn

Cis79
29
ronde 16
NOD 4 sept!!!!! Spannend

poeh1980
28
jan 2006
8 sept     MRI   !!!!!!!!!! 13.45

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Hallo meiden

Daar ben ik weer vanaf mijn roze wolk. Voilgens babbybrabbel ben ik uitgerekend op 5 mei. 24 September heb ik m'n eerste echo om te kijken of het hartje klopt enzo.
Ik vind het wel spannend hoor.

Wij hebben echt wel veel geluk gehad dat de eerste IUI meteen raak is. Dat had ik niet verwacht hoor. Maar afgelopen dinsdag had ik opeens het gevoel van: het is raak!
Het gaat verder goed. Vanmorgen voor het eerst misselijk wakker geworden. Verder ben ik alleen nog maar aan het eind van de middag en 's avonds misselijk geweest. Maar niet zo erg dat ik boven de pot hang. Mijn borsten zijn sinds afgelopen zondag al erg gevoelig en volgens mijn vriend beginnen ze al groter te worden.

Ik hoop dat jullie me snel mogen volgen!

Cis ik weet niet wat jij voelt maar mijn borsten werden gevoeliger, maar dat had ik in December ook. En ik ben aan het eind van de middag misselijk, maar dat had ik vorig jaar Augustus en Oktober ook. Het grote verschil is dat ik deze maand dus beide had: misselijk en gevoelige borsten.
Nog een kleine week wachten voor jou NOD, ik duim voor je. Er zit niets anders op dan nog even te wachten hoe moeilijk het ook is.

Patje bij mij heeft een interne echo nooit pijn gedaan. En volgens mij hoort dat ook niet hoor. Als ze je pijn doen, gewoon meteen wat van zeggen. Zij voelen het niet dus ze hebben niet altijd door dat het wat hardhandig gaat.

Lin heb je al getest? Hoe gaat het? Wat voel je?

Inge heerlijk even ontspannen voordat het echt gaat beginnen. Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

Terug
Bovenaan