Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hoi

Het gaat ineens heel snel allemaal. Ik wou alleen ff zeggen dat ik maandag de punctie heb gehad! Dat veel me heel erg mee. Gelukkig, ik was op het ergste voorbereid. Ik heb ook alleen maar erge verhalen gelezen.
Mn vriend moest dus weer een potje vullen gisteren. De uitslag was niet anders dan anders. Goede concentatie, maar weing tot geen beweging.
Bij de punctie hebben ze 11 eicellen weggehaald. Vanmorgen belden ze met de uitslag dat er 4 daarvan bevrucht zijn. Dat is weer een last minder. Ik ben echt zooo opgelucht dat er tenminste IETS bevrucht is.
Morgen heb ik de inseminatie. Ik hou jullie op de hoogte. En ik vraag het nooit, maar willen jullie duimen??

liefs Inge

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
December terug naar het ziekenhuis,nog 2 kansjes!
Januari starten met IUI!!!
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI echo op 8e/9e dag
4 nov???

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 17
4e iui gehad op 7 okt
21 okt

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Dag allemaal ik hier ook al een tijdje niet geweest omdat alles me te veel werd. Ik was er veels te veel mee bezig en toen ik weer ongi werd kon ik het allemaal even niet meer hebben. zodoende heb ik een tijdje niet op internet gekeken en ben nu weer wat rustiger geworden.afgelopen maand zuo de eerste iui hebben plaats gevonden maar ze waren te laat!!! mijn ei was al gesprongen.....Balen dus.nu moet ik volgende keer eerder komen voor de echos en dan hopen dat ze er op tijd bij zijn.....dus daar gaan we dan maar voor!!!!!!
Ff kort maar krachtig mijn belven van de laatste tijd.

Liefs Petra

Hoi,

Inge:
Ik zal voor je duimen, heel erg veel succes morgen!!

Petra:
Wat balen zeg, dat ze te laat waren na je eisprong. Ik hoop dat ze het de volgende ronde beter controleren, zodat je in ieder geval meer kans maakt!!

Ik zit vandaag zelf op cyclusdag: 17 en zit nu in de vruchtbare week. Veel aan de klus dus.
Sinds eergister heb ik het steeds koud/ rillerig gevoel van binnen, maar ik voel niet koud aan. En vandaag ook veel buikpijn, zou mijn eisprong dan toch nog komen.
Heb op cyclusdag: 12 een echo gehad en daar was op te zien dat het eitje 20mm was.
Vanmorgen ook weer veel doorzichtig slijm en rekbaar, snap er soms echt niks meer van. We gaan deze week maar gewoon door met klussen en afwachten tot volgende week maandag, omdat ik dan bloed mag prikken om te kijken of het eitje gesprongen is.
28 oktober krijg ik dan de uitslag, dus vind het best spannend!!

Iedereen succes!

Groetjes van Patries.

Even kort een reactie:

Inge, mijn duimen maken overuren. 4 bevrucht klinkt goed toch? Worden ze allemaal teruggeplaatst (of werkt het zo niet?).

Is ICSI ook IVF? Heb er gelukkig nog geen verstand van.

Anyway, veel succes!

En ook succes voor alle anderen!

Groetjes, Esk

Hallo allemaal

Graag wil ik mijn verhaal ook even kwijt...
Vorig jaar juli ben ik met de pil gestopt om zwanger te raken van de tweede. Na 3 maanden was het raak, maar na 7 weken ging het mis. Inmiddels zijn we een jaar verder na de miskraam en nog steeds niets...
Ben inmiddels bij de huisarts geweest en die heeft gelukkig een verwijsbrief voor de gynaecoloog geschreven. Helaas moeten we een maand wachten voordat we daar terecht kunnen...
Mijn vriend krijgt volgende week een sperma onderzoek.
Toch denk ik dat daar het probleem niet ligt. Ik ben immers al 2 keer zwanger geweest.
Zou het iets te maken kunnen hebben met mijn miskraam??? Curretage vond de verloskundige na mijn miskraam niet nodig, maar wellicht is er toch iets blijven plakken...
Heb er inmiddels veel moeite mee en ben dagen verdrietig als ik weer ongesteld ben geworden.
Sinds een paar maanden doe ik ovulatietesten zodat ik in elk geval mijn eisprong met zekerheid kan vast stellen. Hoewel dat volgens mij ook het probleem niet is, want ik ben heel regelmatig ongesteld. Als ik mijn eisprong verwacht, bevestigt de test dit.
Overal om me heen lijkt het alsof iedereen zonder problemen zwanger wordt. Natuurlijk is dat niet zo en deze topic bevestigt dat zeker!! Het klinkt raar, maar dat geeft enigzins troost. Niet lullig bedoeld uiteraard!
Voor iedereen veel succes met alles!

Groetjes Mariëlle

inge heel veel succes morgen met de terug plaatsing! dit is toch ICSI?
spannend hoor!! en dan nog 2 hele spannende weken!

petra nou dat is ook lekker slordig van het ziekenhuis!  heel veel succes bij de volgende IUI

patricia veel wiebelplezier van de week! dit is ook mijn week weer!

esk met jou alles goed?

marielle ik zit nu ook bijna op een jaar na de mk en ook nog niks! alleen bij mij heeft het al een jaar op zich laten wachten dat ik zwanger was...

xxx mier

Inge ga morgen een kaarsje voor je branden. Heb ik laatst voor een vriendin ook gedaan en het heeft toen geholpen dus.... wie weet!!!

Wat suf zeg dat ze te laat waren voor je eisprong. Hopelijk deze maand voor jullie meer succes met de iui.

Mier en patries veel succes en vooral ook plezier met wiebelen.

Bij ons zit het geklus er weer op, al blijf ik onzeker iedere keer over de timing. Heb de vorige 2 maanden ovulatietesten gebruikt en daarop was de eisprong goed te zien maar toch heeft het geklus toen niet mogen baten. Deze maand geen testen gedaan en het eigenlijk zo veel mogelijk "spontaan" gehouden.... Wie weet helpt dat.

Marielle welkom. Ook wij zijn bezig voor nummer 2. Bij eerste geen problemen gehad een maand na het stoppen met de pil zwanger geraakt. Nu al meer dan een jaar, 14 rondes, bezig waarvan 6 met clomid.

Esk hoe voel je je? Valt het wachten je zwaar?

X Robin  

Terug
Bovenaan